Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00330014/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
- 2024/BZP 00336811/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów związanych z zimowym oczyszczaniem dróg z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usługowy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351308430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 25
1.5.2.) Miejscowość: Skawina
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-050
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzu.gminaskawina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzu.gminaskawina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b54a738b-1673-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ODBIÓR ODPADÓW
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów związanych z zimowym oczyszczaniem dróg z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b54a738b-1673-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053601/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330014
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-03-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 434000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa soli drogowej• Gatunek soli : sól drogowa wg. parametrów określonych w SWZ
• Zakup soli i jej transport leży po stronie Oferenta
• Zamawiający będzie dokonywał zapłat na podstawie faktur VAT wystawionych przez Oferenta na sól + transport
• Przewidywane zapotrzebowanie (szacowane na bazie poprzedniego sezonu zimowego) – ok. 1000 ton. Minimalna ilość zamawianej soli drogowej to 300 ton.
• Dostawa do siedziby Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
4.5.5.) Wartość części: 390000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Dostawa piasku• Dostawa piasku płukanego, o średnicy cząstek od 1,5 mm do 4 mm
• Zamówienie i transport leży po stronie Oferenta
• Zamawiający będzie dokonywał zapłat na podstawie faktur VAT wystawionych przez Oferenta na piasek + transport
• Przewidywane zapotrzebowanie (szacowane na bazie poprzedniego sezonu zimowego) – ok. 800 ton. Minimalna ilość zamawianego piasku to 300 ton.
• Dostawa do siedziby Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BUDOWNICTWA „TRASA” SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 537-000-08-22
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 7
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska,
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BUDOWNICTWA "TRASA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BUDOWNICTWA "TRASA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-15 do 2025-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-MAR ZMECHANIZOWANE ROBOTY ZIEMNE I TRANSPORTOWE STEFANIAK MARCIN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441843703
7.3.3) Ulica: Św. Jana Pawła II 25,
7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska
7.3.5) Kod pocztowy: 32-053
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN STEFANIAK TRANS-MAR Zmechanizowane Roboty Ziemne i Transportowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-15 do 2025-03-31INNE PRZETARGI Z SKAWINY
- Naprawy, remonty i modernizacje dróg gminnych oraz terenów będących we władaniu Gminy Skawina w zakresie infrastruktury drogowej
- Rozbudowa drogi gminnej 600927K-1 od km 0+000,00 do km 0+217,06 w miejscowości Skawina
więcej: przetargi w Skawinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa kruszywa naturalnego wraz z jego transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
- Dostawa piasku - "Przebudowa dróg leśnych p poż nr 10 i 11 w Leśnictwach Sosnówka/ Sokołowice z podziałem na dwa Etapy realizacji - etap I
- Wymiana piasku w piaskownicach oraz uzupełnienie/wykonanie stref bezpiecznych z piasku na terenach będących w utrzymaniu Zarządu Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.