eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PokójRemont odcinków dróg gminnych wewnętrznych o łącznej dł. 816,10mb w cz. dz. 656 i 620 k.m.3 obręb Domaradz



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont odcinków dróg gminnych wewnętrznych o łącznej dł. 816,10mb w cz. dz. 656 i 620 k.m.3 obręb Domaradz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pokój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Pokój

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eadfa8e8-350c-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont odcinków dróg gminnych wewnętrznych o łącznej dł. 816,10mb w cz. dz. 656 i 620 k.m.3 obręb Domaradz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eadfa8e8-350c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063778/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remont odcinków dróg gminnych wewnętrznych o łącznej dł. 816,10mb w cz. dz. 656 i 620 k.m.3 obręb Domaradz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343369

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania jest „Remont odcinków dróg gminnych wewnętrznych o łącznej dł. 816,20 mb w cz. dz. 656 i 620 k.m. 3 obręb Domaradz”, którego przedmiotem inwestycji wykonanie prac budowlanych w 3 odcinkach:
1) Odcinek I ( km 0+0,000 - 0+ 212,20) – długość 212,20 mb,
2) Odcinek II ( km 0+0,000 -0+308) – długość 308 mb,
3) Odcinek III ( km 0+0,000 -0+296) – długość 296 mb,
w tym:
- jezdnia na powierzchni 2615,56m2,
- pobocza na powierzchni 816,20 m2
- roboty pomiarowe wraz z wyniesieniem osi jezdni.
-sfrezowanie zdegradowanej nawierzchni na włączeniach.
-Skropienie między warstwowe emulsją bitumiczną.
-warstwa ścieralna gr.5 cm z SMA 16 Jena. Lepiszcze do Jeny dla tej kategorii ruchu to asfalt D 50 do D 70.
-wykonanie poboczy z kruszywa łamanego wapiennego stabilizowanego mechanicznie. warstwa podbudowy gr. 5cm z kruszywa łamanego 0/31,5 ze skały wapiennej
stabilizowanego mechanicznie na szer.0,5 m, 0,25 m pobocze gruntowe
- opracowywanie i wdrożenie projektu stałej organizacji ruchu z zakupem i montażem oznakowania i tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214850,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327245,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214850,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Biela Transport Towarowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531130259

7.3.3) Ulica: Grodkowska 1

7.3.4) Miejscowość: Sidzina

7.3.5) Kod pocztowy: 48-320

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214850,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-04

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Realizacja umowy 4 tygodnie od podpisania wypada do 04.10.2023

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.