Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00347714/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
- 2024/BZP 00366445/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pralniczych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAMYSŁOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160216463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleśnicka 4
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoznamyslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zoznamyslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f96fc4c-2179-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pralniczych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f96fc4c-2179-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017252/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług pralniczych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347714
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.14.2024.LD.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych (pranie, dezynfekcja, prasowanie, krochmalenie i maglowanie bielizny, pościeli, obrusów, ręczników, fartuchów ochronnych, reperacja uszkodzeń oraz pakowanie, segregacja i znakowanie bielizny czystej), a także transport (w tym załadunki i wyładunki) zgodnie
z zapotrzebowaniem Zamawiającego - Namysłowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - przez okres 12 miesięcy. Przedmiot obejmuje odbiór bielizny brudnej przeznaczonej do prania w siedzibie Zamawiającego i dostarczanie bielizny czystej, do siedziby Zamawiającego po wykonaniu usługi własnym transportem i na własny koszt, zabranej dnia poprzedniego (trzy dni w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek) w godzinach od 9:00 do 11:00 w systemie wahadłowym, bez pustych kursów).
2. Zestawienie bielizny:
L.p. Rodzaj bielizny Ilość kg rocznie Częstotliwość prania
1. Bielizna fasonowa 480 1 raz w tygodniu
2. Bielizna płaska ogólno szpitalna; poszwy, poszewki prześcieradła, podkłady, koszule operacyjne 38480 3 razy w tygodniu
3. Bielizna operacyjna: obłożenia, odzież operacyjna pracowników 3160 3 razy w tygodniu
4. Bielizna pozostała, ręczniki, koce, firanki 1320 3 razy w tygodniu
5. Odzież i bielizna pacjentów: piżamy, dresy, koszule nocne 960 3 razy w tygodniu
6. Poduszki, kołdry 240 1 raz w tygodniu
(komora do dezynfekcji)
7. Mopy 350 3 razy w tygodniu
8. Przywieszki rehabilitacyjne, 10 3 razy w tygodniu
Razem rocznie: 36.000
3. Transport bielizny musi się odbywać jednym samochodem przystosowanym do przewozu bielizny szpitalnej z oddzielnymi, odizolowanymi komorami na brudną i czystą bieliznę (podział na strefy - bariera higieniczna eliminująca stykanie się bielizny czystej z brudną) lub dwoma samochodami do transportu czystej i brudnej bielizny.
4. Z uwagi na specyfikę zamówienia i obowiązujące u zamawiającego procedury higieniczno-sanitarne następujące części usług: pranie i dezynfekcja muszą być wykonywane w tym samym zakładzie pralniczym.
5. Wymagania:
1) Odbiór codzienny bielizny brudnej – 3 dni w tygodniu w godz. 9:00 do 11:00.
2) Dostawa bielizny czystej 3 dni w tygodniu w godz. 9:00 do 11:00.
3) Zwrot bielizny czystej następuje w ciągu 48 godzin od odbioru bielizny brudnej, za wyjątkiem bielizny oddanej w piątek- zwrot w poniedziałek.
4) Paczki bielizną czystą muszą być pakowane w worki foliowe (koszt Wykonawcy).
5) Każda paczka musi posiadać numer, identyfikacyjny, który odpowiadać będzie zestawieniu zbiorczemu, niezbędnemu do przyjmowania i odbieranie przez Zamawiającego prania.
6) Bielizna czysta musi być dostarczana w pakietach z podziałem asortymentowym i oddziałowym.
7) Odzież ochronna pracowników (bieliznę fasonową) należy oznakować systemem TERMOPACH bądź innym systemem trwale znakującym odzież wg kodu:
- szpital,
- oddział,
- imię i nazwisko użytkownika lub inne oznakowanie określające użytkownika.
8) Odzież ochronna pracowników (bieliznę fasonową) musi być dostarczana na wieszakach a następnie w workach foliowych.
9) Dostawa i odbiór bielizny szpitalnej i innych asortymentów odbywać się będzie zgodnie z wymaganiami sanitarno- epidemiologicznymi,
10) Zamawiający dopuszcza również, aby transport bielizny realizowany był zgodnie z zaakceptowaną przez PIS drogą w której samochód bez podzielnej komory załadowczej najpierw dostarcza bieliznę czystą a następnie odbiera bieliznę brudną. W komorze samochodu powinna znajdować się tylko bielizna czysta a następnie tylko bielizna brudna. Po każdym transporcie brudnym samochód musi być dezynfekowany a czynność odnotowywana w rejestrze.
11) Proces prania przeprowadzony zgodnie z wymaganiami higieniczno- sanitarnymi.
12) Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji niniejszego zamówienia do bezwzględnego przestrzegania reżimu higieniczno- sanitarnego i epidemiologicznego, przepisów bhp i p.poż i innych określonych odrębnymi przepisami.
13) Pralnia musi być wyposażona w pomieszczenie śluzy do dezynfekcji kontenerów transportowych.
14) Pralnia musi posiadać oddzielne pralnice tunelowe zakończone wirówką do prania wodnego dla bielizny operacyjnej lub pralnico-wirówkę dedykowaną do prania bielizny operacyjnej, oddzielne pralnice tunelowe zakończone prasą do prania wodnego dla bielizny płaskiej,
15) Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji niniejszego zamówienia do stosowania środków piorąco - dezynfekujących dopuszczonych do obrotu i do stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, które zawarte są w wykazie środków piorących zarejestrowanych, jako wyrób medyczny oraz są wpisane do rejestru w Urzędzie Rejestracji produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
16) W celu potwierdzenia stanu faktycznego ze złożoną ofertą Zamawiający, zastrzega sobie prawo do wizytacji w pralni Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę przed rozstrzygnięciem postępowania.
17) Odbiór bielizny brudnej i zwrot bielizny czystej odbywał się będzie w obecności osób upoważnionych z obu stron, za potwierdzeniem na drukach zdawczo - odbiorczych. Druki będzie na bieżąco dostarczał wykonawca.
18) W razie stwierdzenia wad wykonanej usługi (ilość, jakość - wady prasowania, krochmalenia, niedopranie) których nie można było stwierdzić w momencie jej odbioru, Zamawiający zgłosi w sposób udokumentowany w ciągu 3 dni roboczych oraz oddeleguje swojego pracownika w celu uzasadnienia reklamacji.
19) Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
20) Na czas obowiązywania umowy Wykonawca zapewni Zamawiającemu 200 kpl. Bielizny pościelowej wykonanej z tkaniny poliestrowo - bawełnianej o splocie płóciennym, o składzie 48-50% bawełny, 50-52% poliestru.
Gramatura tkaniny min 140 do 150 g/m2 (tolerancja +3%).
Pościel posiadająca gwarancję na min. 200 cykli prania.
Kolor biały.
Poszwa 160x210cm z zakładką 30 cm
Poszewka 70x80cm z zakładką 20 cm
Prześcieradło 160x250±30 cm
oraz 200 kpl. ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku wykonane z tkaniny bawełniano-poliestrowej, o minimalnej zawartości bawełny 48% i gramaturze 130-150 g/m2.Ubranie wykonane z tkaniny zgodnej z normą PN-EN 13795 z uwzględnieniem późniejszych zmian.
Bluza: z krótkim rękawem, luźna, z dekoltem na zakładkę, wkładana przez głowę; z przodu odcięty karczek pod którym jest kieszeń z lewej strony. Kieszenie boczne na wysokości bioder, po bokach rozporki wzmocnione ryglami.
Spodnie: na gumkę, wiązane z przodu na troki lub spodnie z pełną regulacją za pomocą troczków
Sukienka: z dekoltem na zakładkę, z zapięciem na nap lub bez nap; z przodu odcięty karczek, pod którym jest mała kieszeń wszyta w szew; dwie kieszenie na wysokości bioder; wiązana z tyłu na troki służące do regulowania obwodu pasa.
Kolory: zielony, pomarańczowy,
Zamawiający dopuszcza również sukienki z dekoltem w kształcie litery V, bez nap, posiadającą z przodu dwie kieszenie: jedna na wysokości piersi, druga na wysokości biodra.
Ubrania operacyjne wykonane mogą być również z tkaniny poliestrowej (99% PES, 1% carbon) zgodną z 13795-2019 o gramaturze 160 g/m2.
21) W przypadku awarii pralni Wykonawca zapewnia na swój koszt usługę w pralni zastępczej, która również spełnia wszystkie wymagania SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania przeszkolonym i wykwalifikowanym personelem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, gwarantującym wykonywanie usług z należytą starannością.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279406,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416674,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279406,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hollywood Textile Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761627087
7.3.3) Ulica: ul. Bojanowska 2B
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279406,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-10 do 2025-07-10INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni oraz utrzymanie terenów niezabudowanych położonych w Gminie Namysłów
- Administrowanie obiektami.
- Dostawa leków różnych - IV postępowanie.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- USŁUGI PRALNICZE
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.