Og³oszenie z dnia 2023-09-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00353982/01 - Og³oszenie z dnia 2023-08-16
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
ZP/44/2023 Dostawa artyku³ów biurowych II
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Po³czyñska 32
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.21blt.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://portal.smartpzp.pl/21blt1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/44/2023 Dostawa artyku³ów biurowych II2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5ea22c45-2a0a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00383390
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00101529/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa artyku³ów biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00353982
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/44/2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:Zadanie nr 1 – kalendarze i terminarze - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3a do SWZ;
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2753,67 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:Zadanie nr 2 – kalendarze i terminarze wojskowe - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3b do SWZ;
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 34795,66 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3378,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 6409,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3378,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ADEON WYDAWNICTWO TEBRA S.C. PAWE£ ZYCH, KRZYSZTOF WIECZOREK
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Studio ZYCH Pawe³ Zych, Grupa Reklamowa Adeon Krzysztof Wieczorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632043042
7.3.4) Miejscowo¶æ: Czarnków
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADEON WYDAWNICTWO-TEBRA S.C. PAWE£ ZYCH, KRZYSZTOF WIECZOREK
jakie przetargi wygra³a firma
ADEON WYDAWNICTWO-TEBRA S.C. PAWE£ ZYCH, KRZYSZTOF WIECZOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3378,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 30237,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 30836,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30237,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ADEON WYDAWNICTWO TEBRA S.C. PAWE£ ZYCH, KRZYSZTOF WIECZOREK
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Studio ZYCH Pawe³ Zych, Grupa Reklamowa Adeon Krzysztof Wieczorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632043042
7.3.4) Miejscowo¶æ: Czarnków
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADEON WYDAWNICTWO-TEBRA S.C. PAWE£ ZYCH, KRZYSZTOF WIECZOREK
jakie przetargi wygra³a firma
ADEON WYDAWNICTWO-TEBRA S.C. PAWE£ ZYCH, KRZYSZTOF WIECZOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 30237,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z ¦WIDWINA
- Przet. do postaci cyfrowej dok. stanowi±cych podstawê zm. danych ew. oraz utw. dziennika zg³. zmian zgromadzonych i przech. w pow. o¶rodku dok. geod. i kart. SP w ¦widwinie oraz arkuszy map formatu A1
- Budowa drogi ul. Szymborskiej w ¦widwinie - I etap
wiêcej: przetargi w ¦widwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia Centrum Produktu Lokalnego w Le¶nej w ramach projektu Centrum us³ug turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Le¶na
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artyku³ów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup i sukcesywna dostawa materia³ów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (³±cznie 247 pozycji w 4 czê¶ciach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa artyku³ów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materia³ów eksploatacyjnych do drukarek
- Zakup i dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.