Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00245930/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa zespołu wielorodzinnych budynków mieszkalnych (budynki nr 3, 4, 5) wraz z zagospodarowaniem (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa w Stalowej Woli Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388542170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Eugeniusza Kwiatkowskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@simstalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.simstalowawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7272b6c4-013c-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budownictwo mieszkaniowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa zespołu wielorodzinnych budynków mieszkalnych (budynki nr 3, 4, 5) wraz z zagospodarowaniem (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7272b6c4-013c-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383393
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245930
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SIM/ZP/261/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót branży:
1) konstrukcyjno – budowlanej,
2) instalacji gazowej, c.o., wentylacyjnej, wodociągowej i kanalizacyjnej,
3) instalacji elektrycznej, elektroenergetycznej i monitoringu,
4) robót drogowych
nad realizacją zadania obejmującego budowę 3 budynków wielorodzinnych wraz z kompleksowym zagospodarowaniem terenu stanowiących I Etap realizacji Osiedla Ogrodowego (budynek nr 3,4,5, zgodnie z załączonym załącznikiem graficznym – Etap I).
2. Rzeczowy zakres inwestycji (roboty budowlane nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski) obejmuje budowę:
3 budynków wielorodzinnych zawierających 96 mieszkań od M2 do M5,
zbiornika retencyjnego wraz z siecią kanalizacji deszczowej,
dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych, zjazdu z ul. Ogrodowej
oświetlenia terenu, monitoring osiedlowy,
małą architekturę, zieleń,
przebudowę linii napowietrznych 15 kV,
rozbiórkę odcinka linii nn wraz z jednym słupem oraz wymianę istniejącego słupa,
rozbiórkę fragmentu istniejącego przyłącza kanalizacji deszczowej i budowę nowego odcinka.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla nadzoru inwestorskiego został opisany w załączniku nr 1 do SWZ- Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia.
4. Ponadto Zamawiający dołącza w załącznikach:
dokumentacja projektowa dla etapu I (dotyczy wykonania rzeczowych robót budowlanych - zamówienie objęte odrębnym postępowaniem) oraz nadzoru inwestorskiego objętego niniejszym przedmiotem zamówienia).
Zakres graficzny - I Etap (zarówno dla robót budowlanych jak i nadzoru inwestorskiego.
5. Zamawiający informuje, że dla budynków nie objętych zamówieniem w ramach Etapu I (budynek nr 1,2,6,7,8) planuje się przeprowadzenie odrębnego zamówienia o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, zarówno dla Wykonawcy wyłonionego w ramach niniejszego Zamówienia tj. usługi nadzoru inwestorskiego jak i dla wykonawcy przedmiotowych robót budowlanych wyłonionego w ramach odrębnego postępowania przetargowego.
6. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcy wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia na miejscu u Zamawiającego.
4. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób przez Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244868,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2164554,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 363000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5. JMB Usługi Inżynierskie mgr inż. Jacek Brzozowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180786966
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 26
7.3.4) Miejscowość: Turbia
7.3.5) Kod pocztowy: 37-415
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JMB Usługi Inżynierskie mgr inż. Jacek Brzozowski
jakie przetargi wygrała firma
JMB Usługi Inżynierskie mgr inż. Jacek Brzozowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą (...)
- Obsługa instruktorska zajęć: nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Dostawa i montaż mebli do Poradni Medycyny Paliatywnej w Stalowej Woli mieszczącej się w nowo wybudowanym budynku hospicjum
- "Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatorów w podziale na 2 Części"
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach projektu "Od węgla do słońca - odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin Czechowice-Dziedzice i Hażlach"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Spraw. kompleks. nadzoru inwestor. nad realiz. zad. pn.:Budowa ronda na skrzyż. ul.Chrobrego, Sienkiewicza, Kazimierza Wielkiego i ul. od ul.Sienkiewicza do ul.Chmielniki w Świeciu wraz z infrastr.
- Usługi inspektorów nadzoru nad realizacją zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Dobczyce
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.