Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00334462/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina - Miasto Płock Zarząd Budynków Komunalnych w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364131770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 13A
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: konserwacja@mzgm-plock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zbk.plock.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13100281-1819-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13100281-1819-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383472
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069357/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Roboty konserwacyjne, drobne naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych oraz stanowienie pogotowia lokatorskiego w bud. i lok. mieszkalnych i użytkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334462
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NO 3/TI/ZBK/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie od 01 lipca 2024 roku do 30 czerwca 2025 roku robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Płocku oraz usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ oraz „Informacja o budynkach do konserwacji” stanowiąca Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.06.2024 r. do godziny 0930 na platformę ezamowienia.gov.pl. wpłynęła 1 oferta: INSTALEXBUD Sp. z o.o. Sp. Komandytowa, 09-400 Płock ul. Łukasiewicza 28. Oferta złożona w postępowaniu została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2c) ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego spełnienia warunków udziału w postępowaniu.Uzasadnienie: zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) „Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych”. W dniu 10.06.2024 r. Zamawiający wysłał przez platformę ezamowienia.gov.pl. (formularz do komunikacji) wezwanie do złożenia podmiotowych środków dowodowych w terminie do dnia 17.06.2024 r. do godziny 12:00 potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 120 000,00 zł.
2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W wyznaczonym terminie tj. do dnia 17.06.2024 r. do godz. 12:00 na platformie ezamowienia.gov.pl. (formularz do komunikacji) nie zostały przez Wykonawcę złożone powyżej wskazane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Ponieważ Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów jako podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia należało zgodnie z art. 226 ust.1 pkt. 2 c) ustawy PZP ofertę odrzucić.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Kompleksowa organizacja oraz obsługa techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon Płock
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Narodowych Sił Zbrojnych"
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku Stadionu Miejskiego w Płocku
- Wykonanie teczek z flagą Płocka z okazji 200-lecia Ratusza
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej do Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami w Płocku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do Aquaparku w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja urządzeń wentylacji i klimatyzacji na terenach administrowanych przez 16 WOG w Drawsku Pomorskim
- Usługa przeglądu urządzeń instalacji wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej i nagrzewnic w poddziale na dwie części
- Serwis i konserwacja central wentylacyjnych, klimatyzacji oraz urządzeń chłodniczych w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Wykonanie przeglądów 5-letnich instalacji elektrycznych i odgromowych w zasobach AMW OR Kraków
- ZP/12/2025 Świadczenie usługi w zakresie przeglądu, serwisu i napraw w hangarach typu lekkiego (HTL) dla statków powietrznych w kompleksie wojskowym K-6031 na terenie 23. BLT w Mińsku Mazowieckim
- REMONT 3 WENTYLATORÓW STRUMIENIOWYCH FLAKTWOODS JTS063-3-9 ZAMONTOWANYCH W TUNELU KATOWICKIM
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.