Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00435877/01 - Wynik z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z projektami branżowymi dla budynków przy ulicy Sławkowskiej 32 i Pijarskiej 7 w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003871913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kanonicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-002
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@upjp2.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upjp2.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z projektami branżowymi dla budynków przy ulicy Sławkowskiej 32 i Pijarskiej 7 w Krakowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75642819-2ed3-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.upjp2.edu.pl/zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/upjp2
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wskazane w 20. SWZ - 20. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.237.24-04
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla remontu i przebudowy Budynków Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Sławkowskiej 32 i ul. Pijarskiej 7 wraz z remontem, przebudową i rozbudową wewnętrznych instalacji sanitarnych, elektrycznych i słaboprądowych – dot. nieruchomości przy ul. Sławkowska 32 i Pijarskiej 7 w Krakowie, a w szczególności:
-PB+PW w zakresie architektury
-PB+PW w zakresie konstrukcji
-PB+PW w zakresie instalacji sanitarnych
-PB+PW węzłów cieplnych
-PB+PW w zakresie wentylacji
-PB+PW w zakresie instalacji elektrycznych
-PB+PW instalacji i urządzeń telekomunikacyjny
-PW elementów aluminiowych oraz lekkiej zabudowy
-PW kolorystyki budynku
-PB+PW STWiORB
-Ekspertyza budowlano - konstrukcyjna
-PW zabezpieczeń ppoż. konstrukcji budynku
-Ekspertyza techniczna w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa pożarowego
-Przedmiar robót, kosztorysy inwestorskie
oraz inne opracowania / ekspertyzy, które będą konieczne do przygotowania pełnej dokumentacji projektowej, w tym badania konserwatorskie wraz ze sprawozdaniem zgodnie z pozwoleniem konserwatorskim nr ZR.5160.10.2023 z dnia 13.11.2023 r.
Opis przedmiotu zamówienia został określony w:
• opisie przedmiotu zamówienia,
• w projekcie koncepcyjnym stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ;
• projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta w branży architektonicznej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu w zakresie:Zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi, które polegały na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej [w skład której wchodził projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz dokumentacja kosztorysowa] remontu, przebudowy i/lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej (*1) wpisanego jednostkowo do rejestru zabytków, o wartości usług co najmniej 250.000,00 zł brutto każda oraz kubaturze budynku min 9 000 m3 każda i na podstawie każdej z podanych dokumentacji zostało uzyskane pozwolenie na budowę z klauzulą ostateczności
2) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości w zakresie opisanym poniżej:
a) co najmniej 1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji głównego projektanta branży architektonicznej, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń*/ do projektowania w branży architektonicznej oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe [liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych] w kierowaniu wielobranżowym zespołem projektowym i w opracowaniach projektów branży architektonicznej, w tym minimum 2 dokumentacji projektowych [przy czym w skład tych dokumentacji wchodził projekt budowlany, projekty wykonawcze, STWiOR, dokumentacja kosztorysowa] w zakresie remontu, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej wpisanego jednostkowo do rejestru zabytków i na podstawie opracowanej dokumentacji zostało uzyskane pozwolenie na budowę z klauzulą ostateczności;
b) co najmniej 1 osobą projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe [liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych]w opracowaniach projektów branży konstrukcyjnej, w tym przynajmniej 2 dokumentacji projektowych w zakresie remontu, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej wpisanego jednostkowo do rejestru zabytków;
c) co najmniej 1 osobą projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych
i kanalizacyjnych oraz minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe [liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych] w opracowaniach projektów branży instalacyjnej sanitarnej, w tym przynajmniej 2 dokumentacji projektowych w zakresie remontu, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej wpisanego jednostkowo do rejestru zabytków;
d) co najmniej 1 osobą projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych oraz minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe [liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych] w opracowaniach projektów branży instalacyjnej elektrycznej, w tym przynajmniej 2 dokumentacji projektowych w zakresie remontu, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej wpisanego jednostkowo do rejestru zabytków;
e) co najmniej 1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji konserwatora posiadającego dyplom konserwatora dzieł sztuki i spełniającego wymogi doświadczenia, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w tym doświadczenie w opracowaniu przynajmniej 2 programów prac konserwatorskich, na podstawie których zostały uzyskane decyzje o pozwoleniu konserwatorskim dla remontu, przebudowy lub rozbudowy budynków użyteczności publicznej wpisanych jednostkowo do rejestru zabytków.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz.U. 2021 poz. 275 ze zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi, które polegały na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej [w skład której wchodził projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz dokumentacja kosztorysowa] remontu, przebudowy i/lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej (*1) wpisanego jednostkowo do rejestru zabytków, o wartości usług co najmniej 250.000,00 zł brutto każda oraz kubaturze budynku min 9 000 m3 każda i na podstawie każdej z podanych dokumentacji zostało uzyskane pozwolenie na budowę z klauzulą ostateczności, wraz z podaniem ich wartości i kubatury przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w wykazie należy wskazać dostawy lub usługi, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług projektowych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wskazane w par. 10 projektu umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-05 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/upjp2
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-05 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy dwóch kompletnych systemów do rejestracji parametrów jakości wody w ciekach dla Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Dostawa napędów ortopedycznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia dla zadania: "Budowa oświetlenia na placu zabaw na osiedlu Kalinowym" w trybie zaprojektuj i wybuduj
- 40/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej nr 95 w Krakowie przy ul. Wileńskiej 9B
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Krygowskiego przy skrzyżowaniu z ul. Borkowską.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Budowa budynku na potrzeby przedszkola i żłobka na terenie gminy Orońsko
- Zaprojektowanie i wybudowanie kanalizacji kablowej oraz sieci światłowodowej do budynku przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku mieszkalnego z zewn. infrastrukturą techn. i zagospodarowaniem terenu w Ciechanowie przy ul. Ceramicznej z uzyskaniem prawomocnych decyzji.
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 100608C RÓŻANKOWO - ŚWIERCZYNKI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.