eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowa instalacji fotowoltaicznej w formule zaprojektuj i wybuduj



Og³oszenie z dnia 2024-06-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wy¿szego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 527332079

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 1/3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-529

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mnisw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/nauka/zamowienia-publiczne4

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

nauka i szkolnictwo wy¿sze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznej w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-386e476e-2328-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00383489

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00228418/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Instalacja fotowoltaiki

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia-mnisw.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-mnisw.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem Platformy Marketplanet, zwanej dalej „Platform±” dostêpnej pod adresem: https://zamowienia-mnisw.ezamawiajacy.pl/.
Pod pojêciem „Platforma” nale¿y rozumieæ narzêdzie przeznaczone do realizacji procesu zwi±zanego z przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
Na ww. stronie internetowej w zak³adce „Baza wiedzy/Plany zamówieñ publicznych” znajduje siê Instrukcja dla Wykonawcy zawieraj±ca m. in.
1) instrukcjê obejmuj±c± etapy rejestracji oraz logowania poprzez aplikacjê Marketplanet OnePlace,
2) instrukcjê u¿ytkownika obejmuj±c± z³o¿enie oferty przez Wykonawcê.
Dodatkowe informacje zwi±zane z procesem rejestracji oraz innymi aspektami technicznymi Platformy mo¿na uzyskaæ od poniedzia³ku do pi±tku (z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:
1) pod numerem telefonu: 22 257 22 23,
2) adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
Dokumentacja postêpowania zosta³a opublikowana na Platformie. W celu zapoznania siê z dokumentacj± postêpowania:
1) przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zak³adkê „Lista postêpowañ PZP”, nastêpnie zak³adkê „Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe postêpowanie i klika
w wybrany link, przechodz±c do obszaru postêpowania;
2) po up³ywie terminu sk³adania ofert Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zak³adkê „Lista postêpowañ PZP”, nastêpnie zak³adkê „W toku”, a po zakoñczeniu postêpowania przez Zamawiaj±cego w folderze „Archiwalne”, wyszukuje przedmiotowe postêpowanie i klika w wybrany link, przechodz±c do obszaru postêpowania.
Dokumenty elektroniczne przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej, którym jest Platforma s± sporz±dzane w jednym z formatów danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307).
Informacja o sposobie porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami oraz przekazywania o¶wiadczeñ i dokumentów zawarta zosta³a w Rozdziale 8 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny opisany zosta³ w Rozdziale 20 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-WZP.261.7.2024.MR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej w formule zaprojektuj i wybuduj na dachu budynku Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wy¿szego znajduj±cego siê przy ul. Wspólnej 1/3 w Warszawie.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Programie funkcjonalno-u¿ytkowym na zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wy¿szego
w Warszawie przy ul. Wspólnej 1/3, zwany dalej „PFU” lub „OPZ” , który stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ oraz w Za³±czniku nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, zwane dalej „PPU”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71323100-9 - Us³ugi projektowania systemów zasilania energi± elektryczn±

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71314100-3 - Us³ugi elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

71326000-9 - Dodatkowe us³ugi budowlane

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje Prawo opcji, w zakresie i na zasadach opisanych w § 1 PPU. Prawo opcji polega na rezygnacji z wykonania czê¶ci (elementów) Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1 ust. 12 PPU i nastêpuje poprzez jednostronne pisemne o¶wiadczenie z³o¿one Wykonawcy przez Zamawiaj±cego. Prawo opcji Zamawiaj±cy mo¿e wykonaæ na nastêpuj±cych zasadach:
1) Zamawiaj±cy jest uprawniony do skorzystania z Prawa opcji w przypadku ziszczenia siê przes³anek wskazanych w zdaniu pierwszym ust. 12 § 1 PPU;
2) Warunkiem uruchomienia Prawa opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia o skorzystaniu z Prawa opcji, w którym Zamawiaj±cy okre¶li zakres robót zaniechanych wraz z uzasadnieniem. O¶wiadczenie Zamawiaj±cego mo¿e zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej
i byæ przes³ane na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 18 ust. 3 pkt 2 PPU lub adres e-mail ustalony na podstawie § 18 ust. 4 PPU;
3) Maksymalny zakres robót zaniechanych w ramach Prawa opcji nie mo¿e przekroczyæ równowarto¶ci 10% maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1 PPU (za ca³y Przedmiot Umowy);
4) Zamawiaj±cy jest uprawniony do korzystania z Prawa opcji jednokrotnie lub wielokrotnie, w czê¶ci lub ca³o¶ci, pod warunkiem, ze ³±czny zakres robót zaniechanych w ramach Prawa opcji nie przekroczy limitu, o którym mowa w pkt 3 powy¿ej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy wyznacza warunki udzia³u w zakresie:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
w celu potwierdzenia spe³nienia warunku Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e:
a) wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie trzy roboty budowlane polegaj±ce na budowie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku wraz z robotami budowlanymi
i instalacyjnymi (w tym elektrycznymi), niezbêdn± dokumentacj± techniczn±, w³±czeniem do OSD o mocy nie mniejszej ni¿ 50 kWp ka¿da;
b) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia:
• co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy lub kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno–budowlanej i która pe³ni³a funkcjê kierownika budowy lub kierownika robót w tej specjalno¶ci, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, na co najmniej dwóch budowach polegaj±cych na budowie instalacji fotowoltaicznej
o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³otych brutto ka¿da;
• co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych i która pe³ni³a funkcjê kierownika robót w tej specjalno¶ci, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, na co najmniej dwóch budowach polegaj±cych na budowie instalacji fotowoltaicznej w budynku zamieszkania zbiorowego lub u¿yteczno¶ci publicznej, zdefiniowanych w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 ze zm.) o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³otych brutto ka¿da.
UWAGA:
Kierownik robót powinien posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych
w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
• co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê projektanta, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, która pe³ni³a funkcjê projektanta instalacji fotowoltaicznej, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, dla co najmniej dwóch instalacji fotowoltaicznych w budynku zamieszkania zbiorowego lub u¿yteczno¶ci publicznej, zdefiniowanych w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 ze zm.) o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³otych brutto ka¿da.
• co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê projektanta, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno–budowlanej, która pe³ni³a funkcjê projektanta dla co najmniej dwóch instalacji fotowoltaicznych,
w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w budynku zamieszkania zbiorowego lub u¿yteczno¶ci publicznej, zdefiniowanych w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 ze zm.) o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³otych brutto ka¿da.
Jedna osoba mo¿e ³±czyæ maksymalnie dwie z w/w funkcji.
Wy¿ej wymienione osoby musz± byæ cz³onkami w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.).
Warunki udzia³u w postêpowaniu opisane zosta³y w Rozdziale 5 ust. 3 SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, z zastrze¿eniem art. 274 ust. 4 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, warto¶ci wykonanych robót wraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
Informacja na temat podmiotowych ¶rodków dowodowych opisana zosta³a w Rozdziale 7 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotycz±ce sk³adania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia opisane zosta³y w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy opisany zosta³ w § 16 PPU.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://zamowienia-mein.ezamawiajacy.pl przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Na ofertê sk³ada siê:
FORMULARZ OFERTOWY – stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ,
Oferta musi ponadto zawieraæ:
1) dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 pkt 1) SWZ,
2) dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 pkt 2 i 3) SWZ (je¿eli dotyczy),
3) dokument, o którym mowa w Rozdziale 11 ust. 23 SWZ (je¿eli dotyczy),
4) informacjê o Podwykonawcach, o których mowa w Rozdziale 3 ust. 9 SWZ (je¿eli dotyczy),
5) informacjê Wykonawcy zawieraj±c±: nazwê (rodzaj) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, wskazuj±c warto¶æ tego towaru lub us³ugi bez kwoty podatku wskazuj±c stawki podatku od towarów i us³ug, która zgodnie z wiedz± Wykonawcy, bêdzie mia³a zastosowanie (zgodnie z art. 225 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) (je¿eli dotyczy),
6) opis równowa¿no¶ci, o której mowa w Rozdziale 3 ust. 10 SWZ (je¿eli dotyczy).
ZAMAWIAJ¡CY USTALA OBOWI¡ZEK ODBYCIA WIZJI LOKALNEJ na zasadach opisanych w Rozdziale 3 ust. 11 SWZ.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminach:
Etap I Projekt – do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Etap II Wykonanie – do 2 miesiêcy od dnia podpisania przez Strony bez zastrze¿eñ protoko³u odbioru Etapu I.
Etap III Us³uga serwisowa –przez okres 5 lat od dnia podpisania przez Strony bez zastrze¿eñ protoko³u odbioru Etapu II.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.