Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00290530/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
- 2024/BZP 00297493/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ulic: Klonowa, Kwiatowa, Miła, Polna, Spacerowa, Wałowa, Wiśniowa, Zachodnia i Zacisze w Janikowie oraz drogi gminnej 150765C
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANIKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Janikowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48523514 411
1.5.8.) Numer faksu: +48523513519
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@janikowo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.janikowo.bipgmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9162161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ulic: Klonowa, Kwiatowa, Miła, Polna, Spacerowa, Wałowa, Wiśniowa, Zachodnia i Zacisze w Janikowie oraz drogi gminnej 150765C2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65b956b4-fcb1-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047286/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja ulic: Klonowa, Kwiatowa, Miła, Polna, Spacerowa, Wałowa, Wiśniowa, Zachodnia i Zacisze w Janikowie oraz drogi gminnej 150765C
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.ZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5307319,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Modernizacja ulic: Klonowa, Kwiatowa, Miła, Polna, Spacerowa, Wałowa, Wiśniowa, Zachodnia i Zacisze w Janikowie oraz drogi gminnej 150765C
w zakresie:
wykonania nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm, warstw bitumicznych o łącznej grubości do 8 cm oraz trylinki o grubości do 12 cm w zależności od ulicy celem zachowania spójnej koncepcji.
Inwestycja pozwoli na zmodernizowanie dziewięciu ulic w miejscowości Janikowo oraz drogi gminnej prowadzącej z Janikowa do Kołudy Małej. W ramach prac zaplanowano modernizację ulic: Klonowej, Kwiatowej, Miłej, Polnej, Spacerowej, Wałowej, Wiśniowej, Zachodniej i Zacisze w Janikowie oraz drogi gminnej 150765C. W ramach prac zostanie zwiększone bezpieczeństwo ruchu pieszych poprzez wyniesienie wybranych przejść dla pieszych, przebudowę lub przełożenie chodników. Dodatkowo dla ulicy Polnej zaprojektowano odwodnienie. Zaplanowane prace pozwolą upłynnić ruch samochodowy oraz wyraźnie zwiększyć bezpieczeństwo wszystkich uczestników dróg.
Zamówienie jest dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Edycja 8. Zamawiający informuje, że otrzymał Wstępną Promesę dofinansowania inwestycji nr Edycja8/2023/8080/PolskiLad.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa i Specyfikacje techniczne stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ oraz przedmiary robót (elementy pomocnicze) stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ,
- wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4793450,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4973409,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4793450,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polbud Polak sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571701744
7.3.3) Ulica: Padniewko 65
7.3.4) Miejscowość: Mogilno
7.3.5) Kod pocztowy: 88-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4793450,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Przebudowa ulicy Bukowej w Rabowicach, gmina Swarzędz
- Bieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogowym ulic miejskich w Lubawie
- Przebudowa ulic Stefana Żeromskiego, Granicznej oraz Łowieckiej w Chełmie
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Kościuszki w Pionkach
- Przebudowa ulicy Towarowej w Chełmie I etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.