eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninUsługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej



Ogłoszenie z dnia 2024-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003730762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przyjaźni 5

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2426232

1.5.8.) Numer faksu: 63 2426232

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@moprkonin.lm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moprkonin.lm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c469423-143b-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045087/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Europejskiego dla Wielkopolski na lata 2021-2027, Priorytet VI, Działanie 06.15 – Wsparcie Rodziny i Systemu Pieczy Zastępczej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329531

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPR-VI.322.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 302374,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie pogłębionej diagnozy na potrzeby projektu „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej
w podregionie konińskim". W ramach diagnozy wymagane jest dysponowanie poniżej wymienionymi specjalistami:
1. Neurolog w wymiarze 6 godzin (1 godzina x 6 osób): ukończone studia medyczne, specjalizację I stopnia z neurologii dziecięcej, co najmniej
2-letnie doświadczenie zawodowe.
2. Psychiatra w wymiarze 5 godzin (1 godzina x 5 osób): ukończone studia medyczne, specjalizację I stopnia z psychiatrii dziecięcej, co najmniej
2-letnie doświadczenie zawodowe.
3. Neurologopeda w wymiarze 18 godzin (1 godzina x 10 osób, 2 godziny x 4 osoby ): Osoba posiadająca wymagania logopedy, zgodnie z przepisami obowiązującymi przed 3 sierpnia 2019 r., uzupełnione studiami podyplomowymi z neurologopedii lub neurologopedii klinicznej, lub zgodnie z przepisami obowiązującymi od 3 października 2023 r. (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli z dnia 14.09.2023 r.), uzupełnione studiami podyplomowymi z neurologopedii lub neurologopedii klinicznej, lub studia medyczne uzupełnione studiami podyplomowymi z neurologopedii lub neurologopedii klinicznej, oraz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe.
4. Ortopeda w wymiarze 3 godzin (1 godzina x 3 osoby): ukończone studia medyczne, specjalizację I stopnia z ortopedii i traumatologii, oraz co najmniej
2-letnie doświadczenie zawodowe.
5. Seksuolog w wymiarze 5 godzin (1 godzina x 5 osób): ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia, pedagogika, socjologia, resocjalizacja lub medyczne, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie seksuologii lub seksuologii klinicznej i co najmniej roczne doświadczenie zawodowe.
6. Okulista w wymiarze 3 godzin (1 godzina x 3 osoby): ukończone studia medyczne, specjalizację w dziedzinie okulistyki oraz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 9485,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi wspierające rozwój, kompensujące opóźnienia dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej dla 45 dzieci. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia poradnictwa, konsultacji, terapii i wsparcia rozwoju przez poniżej wymienionych specjalistów:
1. Psychoterapeuta w wymiarze 170 godzin (17 godzin x 10 osób): ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika oraz 4 letnie szkolenie w zakresie psychoterapii, zakończone egzaminem
i certyfikatem oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą lub osoba posiadająca tytuł zawodowy lekarza, magistra pielęgniarstwa lub magistra po ukończeniu studiów na kierunku psychologii, pedagogiki, resocjalizacji, socjologii albo spełnia warunki określone w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów, posiada status osoby uczestniczącej co najmniej dwa lata w podyplomowym szkoleniu
w zakresie oddziaływań psychoterapeutycznych mających zastosowanie
w leczeniu zaburzeń zdrowia, prowadzonym metodami o udowodnionej naukowo skuteczności, w szczególności metodą terapii psychodynamicznej, poznawczo-behawioralnej lub systemowej, w wymiarze co najmniej 1200 godzin albo przed 2007 r. ukończyła podyplomowe szkolenie w zakresie oddziaływań psychoterapeutycznych mających zastosowanie w leczeniu zaburzeń zdrowia w wymiarze czasu określonym w programie tego szkolenia i posiada zaświadczenie wydane przez podmiot prowadzący kształcenie oraz pracująca pod nadzorem osoby posiadającej certyfikat psychoterapeuty.
2. Fizjoterapeuta lub terapeuta Integracji Sensorycznej w wymiarze 30 godzin (5 godzin x 6 osób): ukończone studia kierunkowe magisterskie lub 2-letnie studia II stopnia na kierunku fizjoterapii oraz co najmniej
roczne doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą.
3. Psycholog w wymiarze 9 godzin (co najmniej 3 godziny dla 3 osób): ukończone studia kierunkowe magisterski oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą.
4. Dietetyk w wymiarze 8 godzin (co najmniej 2 godziny dla
4 osób): ukończone studia magisterskie i specjalistyczne kursy
w zakresie żywienia lub ukończenie szkoły policealnej w zawodzie dietetyk lub specjalista dietetyk oraz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą.
5. Pedagog w wymiarze 210 godzin (21 godzin dla 10 osób): ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika i co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz znajomość technik i metod efektywnej nauki.
6. Neurologopeda w wymiarze 95 godzin (5 godzin dla 19 osób):Osoba posiadająca wymagania logopedy, zgodnie z przepisami obowiązującymi przed 3 sierpnia 2019 r., uzupełnione studiami podyplomowymi
z neurologopedii lub neurologopedii klinicznej, lub zgodnie z przepisami obowiązującymi od 3 października 2023 r. (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli z dnia 14.09.2023 r.), uzupełnione studiami podyplomowymi
z neurologopedii lub neurologopedii klinicznej, lub studia medyczne uzupełnione studiami podyplomowymi z neurologopedii lub neurologopedii klinicznej, oraz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 94189,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi wsparcia w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej, zatrudnienie specjalistów.Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania niżej wymienionych warsztatów:
Zajęcia dla osób usamodzielnianych w zakresie wspierania komunikacji i autoprezentacji w wymiarze 80 godzin (8 godzin dla 10 osób): ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia, pedagogika, socjologa lub kwalifikacje uprawniające do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych oraz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy
z dziećmi i młodzieżą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 6400,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi wsparcia w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej, zatrudnienie specjalistów. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania niżej wymienionych warsztatów:
Spotkania z doradcą zawodowym w wymiarze 50 godzin (5 godzin dla 10 osób): wymagane jest wykształcenie wyższe I lub II stopnia oraz studia podyplomowe na kierunku lub szkolenia z zakresu: Doradztwo zawodowe, edukacyjne i pośrednictwo pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi wsparcia w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej, zatrudnienie specjalistów. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania niżej wymienionych warsztatów:
Zarządzanie budżetem domowym oraz bezpieczeństwo finansowe
w wymiarze 90 godzin (co najmniej 3 grupy 5 osobowe, po 30 godzin): wymagane wyższe wykształcenie na kierunku: psychologia, pedagogika lub ekonomia oraz doświadczenie w prowadzeniu warsztatów w zakresie doradztwa finansowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi wsparcia w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej, zatrudnienie specjalistów. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania niżej wymienionych warsztatów:
Coaching-metody rozwoju osobistego w wymiarze 180 godzin (20 godzin dla 9 osób): ukończone studia podyplomowe lub kurs podstawowy
w zakresie Coachingu i co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy
z dziećmi i młodzieżą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi wsparcia w formie zajęć szkoleniowych dla osób pełniących funkcję rodziny zastępczej oraz kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, opiekunów usamodzielniania oraz rodzin biologicznych i ich otoczenia.
Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia:
Szkolenie dla rodziców zastępczych w zakresie podniesienia kompetencji opiekuńczo–wychowawczych, w tym rozpoznawania zaburzeń więzi, nieprawidłowości w zakresie zachowania i komunikacji oraz relacji społecznych i funkcji poznawczych, prowadzone w formie warsztatów
w wymiarze 90 godzin:
rok 2024=10h x 3 grupy do 10 osób,
rok 2025=10h x 4 grupy do 10 osób,
rok 2026=10h x 2 grupy do 10 osób,
Osoba prowadząca szkolenia powinna posiadać ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi wsparcia w formie zajęć szkoleniowych dla osób pełniących funkcję rodziny zastępczej oraz kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, opiekunów usamodzielniania oraz rodzin biologicznych i ich otoczenia.
Zajęcia z Superwizji dla rodzin zastępczych w wymiarze 72 godzin
w okresie od 2024 r. do 30.06.2026 r. :
rok 2024=21h dla 1 grupy do 10 osób przez 6 m-cy od VI-XI 2024 r.,
rok 2025=33 h dla 1 grupy do 10 osób przez 11 m-cy od I-XI 2025 r.,
rok 2026=18 h dla 1 grupy do 10 osób przez 6 m-cy od I-VI 2026 r.,
Osoba prowadząca powinna posiadać ukończone studia II stopnia na kierunku psychologia lub pedagogika oraz kwalifikacje uprawniające do prowadzenia superwizji i co najmniej 2-letnie doświadczenie w tym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi wsparcia w formie zajęć szkoleniowych dla osób pełniących funkcję rodziny zastępczej oraz kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, opiekunów usamodzielniania oraz rodzin biologicznych i ich otoczenia.
Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia:
Zajęcia prowadzone w formie warsztatowej w zakresie poszerzenia wiedzy i umiejętności osób pełniących funkcję rodziny zastępczej nad dzieckiem ze specjalnymi potrzebami, w tym niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia rozwojowe: w wymiarze 69 godzin:
rok 2024=10h x 2 grupy do 10 osób,
rok 2025=17h x 2 grupy do 10 osób,
rok 2026=15h x 1 grupa do 10 osób,
Osoba prowadząca powinna posiadać ukończone studia II stopnia na kierunku psychologia lub pedagogika oraz podyplomowe studia kierunkowe np. oligofrenopedagogika i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 20700,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi wsparcia w formie zajęć szkoleniowych dla osób pełniących funkcję rodziny zastępczej oraz kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, opiekunów usamodzielniania oraz rodzin biologicznych i ich otoczenia.
Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia:
Grupy wsparcia dla rodzin zastępczych w wymiarze 77 godzin:
rok 2024=21h dla 1 grupy do 10 osób przez 6 m-cy od VI-XI 2024 r.,
rok 2025=36 h dla 1 grupy do 10 osób przez 11 m-cy od I-XI 2025 r.,
rok 2026=20 h dla 1 grupy do 10 osób przez 6 m-cy od I-VI 2026 r.,
ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 23100,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi wsparcia w formie zajęć szkoleniowych dla osób pełniących funkcję rodziny zastępczej oraz kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, opiekunów usamodzielniania oraz rodzin biologicznych i ich otoczenia.
Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia:
Zajęcia prowadzone w formie warsztatowej dla opiekunów usamodzielnienia młodzieży przygotowującej się do opuszczenia rodzinnej pieczy zastępczej oraz rodziców biologicznych i ich otoczeniu w wymiarze 73 godzin:
rok 2024=14h x 2 grupy do 10 osób,
rok 2025=15h x 2 grupy do 10 osób,
rok 2026=15h x 1 grupa do 10 osób,
Osoba prowadząca powinna posiadać ukończone studia II stopnia na kierunku psychologia lub pedagogika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 21900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525709597

7.3.3) Ulica: Aleja Prymasa Wyszyńskiego 19/15

7.3.4) Miejscowość: Strzałkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-420

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-17 do 2026-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94020,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525709597

7.3.3) Ulica: Aleja Prymasa Wyszyńskiego 19/15

7.3.4) Miejscowość: Strzałkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-420

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94020,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-17 do 2026-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Część III zamówienia do ceny złożonej oferty. Zadanie jest realizowane zgodnie z umową i budżetem. W związku z powyższym nie ma możliwości zwiększenia ustalonych stawek za jedną godzinę usługi.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówieni, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.