Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00383602/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa specjalistycznego sprzętu na potrzeby Muzeum Narodowego w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387167680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-117
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mnwl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mnwl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa specjalistycznego sprzętu na potrzeby Muzeum Narodowego w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5905a468-391d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383602/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 0
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: dostawa przenośnego spektrometru fluorescencji rentgenowskiej (XRF) wraz z oprogramowaniem i oprzyrządowaniem, do wykonywania badań zabytków w Pracowni Konserwacji Ceramiki i Metali Muzeum Narodowego w Lublinie.Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:
1. musi spełniać minimalne wymagania techniczne zgodnie z załącznikiem do SWZ,
2. być fabrycznie nowy nieużywane, nie powystawowy, pełnowartościowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, gotowe do użytkowania.
3.Zamówienie należy wykonać zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia –
zał. nr 1a, (formularze cenowe), uwzględnieniem zapisów SWZ oraz wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38433000-9 - Spektrometry
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: dostawa przenośnych nawilżaczy i osuszaczy służących do utrzymywania wilgotności względnej (RH) powietrza pomieszczeń wystawienniczych i magazynowych w muzeachDostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:
1. musi spełniać minimalne wymagania techniczne zgodnie z załącznikiem do SWZ,
2. być fabrycznie nowy nieużywane, nie powystawowy, pełnowartościowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, gotowe do użytkowania.
3.Zamówienie należy wykonać zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia –
zał. nr 1b, (formularze cenowe), uwzględnieniem zapisów SWZ oraz wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39721320-1 - Osuszacze powietrza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: dostawa mikroskopu stereoskopowego do wykonywania badań zabytków wPracowni Konserwacji Malarstwa Muzeum Narodowego w Lublinie
Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:
1. musi spełniać minimalne wymagania techniczne zgodnie z załącznikiem do SWZ,
2. być fabrycznie nowy nieużywane, nie powystawowy, pełnowartościowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, gotowe do użytkowania.
3.Zamówienie należy wykonać zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia –
zał. nr 1c, (formularze cenowe), uwzględnieniem zapisów SWZ oraz wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, ze unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dniu 07.10.2022 r. Zamawiający zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamówieniu, ale z wagi na niedostępność w tym dniu systemu miniportal, który jest stroną internetową prowadzonego postępowania, nie miał możliwości zapewnienia dostępu do specyfikacji warunków zamówienia. W związku z powyższym naruszone zostały przepisy art. 280 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawadzie niepodlegającej unieważnieniu umowy w prawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, ze unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dniu 07.10.2022 r. Zamawiający zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamówieniu, ale z wagi na niedostępność w tym dniu systemu miniportal, który jest stroną internetową prowadzonego postępowania, nie miał możliwości zapewnienia dostępu do specyfikacji warunków zamówienia. W związku z powyższym naruszone zostały przepisy art. 280 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawadzie niepodlegającej unieważnieniu umowy w prawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, ze unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dniu 07.10.2022 r. Zamawiający zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamówieniu, ale z wagi na niedostępność w tym dniu systemu miniportal, który jest stroną internetową prowadzonego postępowania, nie miał możliwości zapewnienia dostępu do specyfikacji warunków zamówienia. W związku z powyższym naruszone zostały przepisy art. 280 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawadzie niepodlegającej unieważnieniu umowy w prawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- roboty instalacyjne (klimatyzacja) w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
- Dostawa mikroskopu odwróconego fluorescencyjnego
- Dostawa z montażem wyposażenia studia nagrań, 51/ZP/2024
- Dostawę i montaż 256 szt. akumulatorów będących 4 kpl. baterii do UPS-ów oraz klimatyzatorów w Kl. Ort. i Traumatologii Narządu Ruchu Dzieci - 5 szt. i mag. implantów ortop. Bloku Op. Dzieci - 1 szt.
- Dostawa szkolnych mikroskopów optycznych i stereoskopowych
- "Zakup sprzętu medycznego w postaci aparatu USG, mikroskopu i myjni dezynfektorów dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu."
więcej: Spektrometry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.