Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00286768/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
- 2022/BZP 00294807/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli medycznych – Wyposażenia Oddziału Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Szpitala Pediatrycznego w Bielsku -Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL PEDIATRYCZNY W BIELSKU-BIAŁEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072147187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sobieskiego 83
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 828 40 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.handzlik@szpitalpediatryczny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/zapytania_email,94647,c5381dd98edf96b3c2a5d9e670db101d.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli medycznych – Wyposażenia Oddziału Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Szpitala Pediatrycznego w Bielsku -Białej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98b744c5-11df-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035125/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa mebli medycznych – Wyposażenia Oddziału Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Szpitala Pediatrycznego w Bielsku -Białej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286768/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.TZP.250.TP2.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 39446,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Łóżko szpitalne dedykowane na oddział psychiatryczny wraz z materacem w pokrowcu zmywalnym oraz szafkami przyłóżkowymi. Ilość: 8 sztuk4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192120-9 - Łóżka szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 31481,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zabudowa meblowa gabinetu zabiegowegoIlość: 1 zestaw
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kozetka lekarskaIlość: 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192140-5 - Kozetki psychiatryczne
4.5.5.) Wartość części: 648,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28252,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28252,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28252,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metalowiec Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7521451789
7.3.4) Miejscowość: Namysłów
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28252,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu tj. do dnia 10.08.2022r. do godz. 08.00 nie wpłynęła żadna oferta dla części 2 oraz 3. W związku z tym Zamawiający unieważnia część 2 oraz 3 postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu tj. do dnia 10.08.2022r. do godz. 08.00 nie wpłynęła żadna oferta dla części 2 oraz 3. W związku z tym Zamawiający unieważnia część 2 oraz 3 postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Ochrona fizyczna budynku głównego Książnicy Beskidzkiej oraz dozór obiektów Książnicy Beskidzkiej na rok 2025.
- Dostawa ciągła oleju napędowego wraz z dzierżawą kontenerowej stacji paliw dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Prenumerata czasopism polskich i zagranicznych na rok 2025
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa noszy elektryczno-hydraulicznych dla ratownictwa medycznego Bielskiego Pogotowia Ratunkowego.
- Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w 2025 roku.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa łózek elektrycznych z materacem przeciwodleżynowym i szafką
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa mebli medycznych dla UCK
- "Zakup wózków, łóżek, kozetek i stołów na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego"
- Dostawa sprzętu medycznego II
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.