Ogłoszenie z dnia 2022-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00153496/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
PN-9/2022 Dostawa materiału zarybieniowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STAWY MILICKIE SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021461756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 20
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Sułowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@stawymilickie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spolka.stawymilickie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stawymilickie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Społka Akcyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PN-9/2022 Dostawa materiału zarybieniowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d8012ab-d114-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153496/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN-9/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Amur biały wylęg podchowany w ilości 700 000,00 sztuk (słownie: siedemset tysięcy sztuk4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 66500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
: Tołpyga pstra wylęg podchowany w ilości 600 000,00 sztuk (słownie: sześćset tysięcy sztuk).4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 57000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miętus wylęg podchowany w ilości 20 000,00 sztuk (słownie: dwadzieścia tysięcy sztuk).4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Wodnik" Waldemar Osipowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841155353
7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 10C/45
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-371
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Wodnik" Waldemar Osipowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841155353
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 10C/45
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-371
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-10Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta
INNE PRZETARGI RUDA SUŁOWSKA
- Dostawa jesiotra syberyjskiego handlowego
- "Roboty budowlane związane z realizacją umowy o dofinansowanie pn. "Zachowanie bioróżnorodności obszarów chronionych rezerwatu przyrody "Stawy Milickie" oraz obszaru NATURA 2000"
więcej: przetargi RUDA SUŁOWSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 2 im Krasnala Hałabały w Sieradzu
- Dostawy żywności w roku 2025 na potrzeby Bursy Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 3 w Krakowie, ul. Ułanów 21a, 31-450 Kraków
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 12 im. Kubusia Puchatka w Koninie w 2025 r.
- Dostawa ryb na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Legnickim Polu
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 części.
więcej: Ryby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.