Ogłoszenie z dnia 2022-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00346417/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
- 2022/BZP 00348441/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-14
- 2022/BZP 00354479/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wraz z dostarczeniem instrumentów muzycznych
do Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Zielonogórska
1.3.) Oddział zamawiającego: FZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Powstańców Wielkopolskich 10
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-075
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmoniazg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filharmoniazg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e6769cb9-80fc-47cd-b29d-63846db1d66b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wraz z dostarczeniem instrumentów muzycznychdo Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6ce634b-339b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052658/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Dostawa wraz z dostarczeniem instrumentów muzycznych do Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346417/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 330000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części I zamówieniajest dostawa wraz z dostarczeniem dwojga skrzypiec wraz 4/4 o wysokich walorach brzmieniowych, instrumentów lutniczych mistrzowskich z futerałami.
Pochodzenie instrumentu: Europejskie szkoły lutnicze
Wiek instrumentu: w przedziale wiekowym od 1800 do 1950 r.
Wszystkie części instrumentu:
- płyta wierzchnia,
- płyta spodnia,
- boczki i główka instrumentu
muszą być oryginalne i pochodzić od tego samego mistrza lutnictwa.
Ocenie w kryterium podlegać będą:
- walory dźwiękowe,
- walory artystyczne,
- stan zachowania,
- pochodzenie instrumentu – sygnatura.
Decydującym parametrem o wyborze instrumentu będzie:
- łatwość grania oraz wydobycia dźwięku z instrumentu (ocena subiektywna, komisyjna)
- wyrównane brzmienie instrumentu,
- nośność,
- brzmienie na Sali FZ
Decydującym głosem w wyborze instrumentu jest decyzja Koncertmistrza i Dyrektora po ocenie jakościowej oraz przeprowadzonej próbie dźwiękowej instrumentu
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37313000-5 - Instrumenty strunowe
37313400-9 - Skrzypce
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 162600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części II zamówieniajest dostawa wraz z dostarczeniem mistrzowskiego kontrabasu koncertowego, 4-strunowego na strunach orkiestrowych wysokiej klasy z futerałem
Instrument musi być wykonany z materiału wysokiej jakości, o wysokiej klasie akustycznej:
- rozmiar 3/4,
- forma wiolinowa lub gambowa
- podstrunnica hebanowa,
- płyta wierzchnia lita świerkowa.
- płyta spodnia lita jaworowa lub klonowa,
- menzura instrumentu 104-106.
Decydującym głosem w wyborze instrumentu jest ocena jakościowa oraz przeprowadzona próba dźwiękowa instrumentu
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37313000-5 - Instrumenty strunowe
37313900-4 - Kontrabasy
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 97600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części III zamówieniajest dostawa wraz z dostarczeniem mistrzowskiego fletu piccolo z futerałem
Wymagania:
- Strój 442 Hz,
- Drewno Grenadilla,
- Głowa Wave,
- mechanika srebrna,
- listwy, słupki i pierścienie wykonane ze stopu złota i srebra oraz pozłacane złotem 24K
- dzielony mechanizm wysokiego gis,
- poduszki straubinger.
Sugeruje się, w celu wyboru instrumentu spełniającego oczekiwania Zamawiającego, dostarczenie, jeżeli będzie taka możliwość, przez Wykonawcę do przeprowadzenia próby dźwiękowej co najmniej dwóch fletów piccolo, nie jest to jednak bezwzględny wymóg.
Decydującym głosem w wyborze instrumentu jest ocena jakościowa oraz przeprowadzona próba dźwiękowa instrumentu
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37314000-2 - Instrumenty dęte
37314320-1 - Flety
37314400-6 - Pikolo
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 24400 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części IV zamówieniajest dostawa wraz z dostarczeniem ksylofonu, wibrafonu oraz drobnych perkusjonalii (triangli, 6 par pałek do triangla oraz statywu multifunkcyjnego do triangla)
Wibrafon:
Wymagania:
- Sztabki z aluminium wykończone złotym połyskiem
- Grubość sztabek 13 mm
- 3 oktawy (f-f3)
- Strój A442 Hz
- Silnik regulacją obrotów 25-120 rpm
Ksylofon
Wymagania:
- Płytki o wymiarach 40 mm x 23 mm z drewna palisandrowego
- Regulowana wysokość
- Strój A442 Hz
- Składana rama
- Zakres F1-c5, 3 ½ oktawy
Decydującym głosem w wyborze instrumentu jest ocena jakościowa oraz przeprowadzona próba dźwiękowa instrumentu
Drobne perkusjonalia (triangle):
- 14 cal x 2 sztuki
- 17 cal x 1 sztuka
- 21 cal x 1 sztuka
- statyw multifunkcyjny do triangla
- 6 par pałek do triangla
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37316000-6 - Instrumenty perkusyjne
37316600-2 - Ksylofony
37316700-3 - Wibrafony
37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 45400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożona została jedna oferta. Oferta nie została podpisana wymaganym podpisem elektronicznym.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sprzedaż akcesoriów i narzędzi lutniczych R.N. Henglewscy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791022029
7.3.3) Ulica: ul. Grotkowska 17
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-176
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29990 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29990 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29990 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarmuła Music Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733218348
7.3.3) Ulica: Mikołajowice 186
7.3.4) Miejscowość: Mikołajowice 186
7.3.5) Kod pocztowy: 33-121
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
SPRZEDAŻ AKCESORIÓW I NARZĘDZI LUTNICZYCH ROMUALD, NELL HENGLEWSCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29990 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-22Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu został złożona jedna oferta. Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów/posiłków dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 6 w Zielonej Górze.
- Zakup samochodu dostawczego typu brygadowego o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania procedury.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Zielona Góra - monitory
- Ochrona osób i mienia w budynkach sądowych w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 2 oraz 5 wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup instrumentów muzycznych dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Feliksa Nowowiejskiego w Szczecinie".
- Zakup inwestycyjny instrumentów muzycznych - zakup oboju
- Dostawa fagotu
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Strzyżowie
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.