eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra"Dostawa wraz z dostarczeniem instrumentów muzycznych do Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wraz z dostarczeniem instrumentów muzycznych
do Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Zielonogórska

1.3.) Oddział zamawiającego: FZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Powstańców Wielkopolskich 10

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-075

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmoniazg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filharmoniazg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e6769cb9-80fc-47cd-b29d-63846db1d66b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa wraz z dostarczeniem instrumentów muzycznych
do Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6ce634b-339b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052658/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Dostawa wraz z dostarczeniem instrumentów muzycznych do Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346417/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 330000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części I zamówienia

jest dostawa wraz z dostarczeniem dwojga skrzypiec wraz 4/4 o wysokich walorach brzmieniowych, instrumentów lutniczych mistrzowskich z futerałami.

Pochodzenie instrumentu: Europejskie szkoły lutnicze
Wiek instrumentu: w przedziale wiekowym od 1800 do 1950 r.

Wszystkie części instrumentu:
- płyta wierzchnia,
- płyta spodnia,
- boczki i główka instrumentu
muszą być oryginalne i pochodzić od tego samego mistrza lutnictwa.

Ocenie w kryterium podlegać będą:
- walory dźwiękowe,
- walory artystyczne,
- stan zachowania,
- pochodzenie instrumentu – sygnatura.

Decydującym parametrem o wyborze instrumentu będzie:
- łatwość grania oraz wydobycia dźwięku z instrumentu (ocena subiektywna, komisyjna)
- wyrównane brzmienie instrumentu,
- nośność,
- brzmienie na Sali FZ

Decydującym głosem w wyborze instrumentu jest decyzja Koncertmistrza i Dyrektora po ocenie jakościowej oraz przeprowadzonej próbie dźwiękowej instrumentu

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37313000-5 - Instrumenty strunowe

37313400-9 - Skrzypce

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 162600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części II zamówienia

jest dostawa wraz z dostarczeniem mistrzowskiego kontrabasu koncertowego, 4-strunowego na strunach orkiestrowych wysokiej klasy z futerałem

Instrument musi być wykonany z materiału wysokiej jakości, o wysokiej klasie akustycznej:
- rozmiar 3/4,
- forma wiolinowa lub gambowa
- podstrunnica hebanowa,
- płyta wierzchnia lita świerkowa.
- płyta spodnia lita jaworowa lub klonowa,
- menzura instrumentu 104-106.

Decydującym głosem w wyborze instrumentu jest ocena jakościowa oraz przeprowadzona próba dźwiękowa instrumentu

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37313000-5 - Instrumenty strunowe

37313900-4 - Kontrabasy

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 97600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części III zamówienia
jest dostawa wraz z dostarczeniem mistrzowskiego fletu piccolo z futerałem

Wymagania:
- Strój 442 Hz,
- Drewno Grenadilla,
- Głowa Wave,
- mechanika srebrna,
- listwy, słupki i pierścienie wykonane ze stopu złota i srebra oraz pozłacane złotem 24K
- dzielony mechanizm wysokiego gis,
- poduszki straubinger.

Sugeruje się, w celu wyboru instrumentu spełniającego oczekiwania Zamawiającego, dostarczenie, jeżeli będzie taka możliwość, przez Wykonawcę do przeprowadzenia próby dźwiękowej co najmniej dwóch fletów piccolo, nie jest to jednak bezwzględny wymóg.

Decydującym głosem w wyborze instrumentu jest ocena jakościowa oraz przeprowadzona próba dźwiękowa instrumentu

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37314000-2 - Instrumenty dęte

37314320-1 - Flety

37314400-6 - Pikolo

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 24400 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części IV zamówienia
jest dostawa wraz z dostarczeniem ksylofonu, wibrafonu oraz drobnych perkusjonalii (triangli, 6 par pałek do triangla oraz statywu multifunkcyjnego do triangla)

Wibrafon:

Wymagania:
- Sztabki z aluminium wykończone złotym połyskiem
- Grubość sztabek 13 mm
- 3 oktawy (f-f3)
- Strój A442 Hz
- Silnik regulacją obrotów 25-120 rpm

Ksylofon

Wymagania:
- Płytki o wymiarach 40 mm x 23 mm z drewna palisandrowego
- Regulowana wysokość
- Strój A442 Hz
- Składana rama
- Zakres F1-c5, 3 ½ oktawy

Decydującym głosem w wyborze instrumentu jest ocena jakościowa oraz przeprowadzona próba dźwiękowa instrumentu

Drobne perkusjonalia (triangle):
- 14 cal x 2 sztuki
- 17 cal x 1 sztuka
- 21 cal x 1 sztuka
- statyw multifunkcyjny do triangla
- 6 par pałek do triangla

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37316000-6 - Instrumenty perkusyjne

37316600-2 - Ksylofony

37316700-3 - Wibrafony

37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych

4.5.5.) Wartość części: 45400 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożona została jedna oferta. Oferta nie została podpisana wymaganym podpisem elektronicznym.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sprzedaż akcesoriów i narzędzi lutniczych R.N. Henglewscy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791022029

7.3.3) Ulica: ul. Grotkowska 17

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-176

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-22

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29990 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29990 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29990 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarmuła Music Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733218348

7.3.3) Ulica: Mikołajowice 186

7.3.4) Miejscowość: Mikołajowice 186

7.3.5) Kod pocztowy: 33-121

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29990 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-22

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu został złożona jedna oferta. Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.