Ogłoszenie z dnia 2022-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00299630/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców (na 12 miesięcy)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294987
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sudecka 3A
1.5.2.) Miejscowość: Stronie Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-550
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48748141488
1.5.8.) Numer faksu: +4874141494
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wcpd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wcpd.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa warzyw i owoców (na 12 miesięcy)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-759f1eb7-179d-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00096836/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa warzyw i owoców (na 12 miesięcy)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.231.7/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160834,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa warzyw i owoców oraz ziemniaków zimowych, pogrupowanych w dwóch pakietach, w ilościach i o charakterze określonych w załączniku 2 do SWZ: pakiet nr 1 stanowi dostawa warzyw i owoców. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Okres trwania Dostawy wynosi 12 miesięcy. W zakres dostawy, stanowiącej przedmiot zamówienia, wchodzi: przygotowanie asortymentu dostawy zgodne z zamówieniem przesłanym przez Zamawiającego, dowóz towaru do Zamawiającego, wyładunek dostawy do magazynu żywnościowego przy Kuchni centralnej tut. Centrum.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15331000-7 - Warzywa przetworzone
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 138834,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa warzyw i owoców oraz ziemniaków zimowych, pogrupowanych w dwóch pakietach, w ilościach i o charakterze określonych w załączniku 2 do SWZ: pakiet nr 2 stanowi dostawa ziemniaków zimowych. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Okres trwania Dostawy wynosi 12 miesięcy. W zakres dostawy, stanowiącej przedmiot zamówienia, wchodzi: przygotowanie asortymentu dostawy zgodne z zamówieniem przesłanym przez Zamawiającego, dowóz towaru do Zamawiającego, wyładunek dostawy do magazynu żywnościowego przy Kuchni centralnej tut. Centrum.4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 22000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164108,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206341,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164108,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Transportowa "SYLWIA" Sylwia Bystra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911048411
7.3.3) Ulica: Akacjowa 40
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Transportowa "SYLWIA" Sylwia Bystra
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Transportowa "SYLWIA" Sylwia Bystra
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164108,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-17 do 2023-09-17Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUMAX Krzysztof Molka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222508570
7.3.3) Ulica: Ostrowska 123
7.3.4) Miejscowość: Sieroszewice
7.3.5) Kod pocztowy: 63-405
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF MOLKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF MOLKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-17 do 2023-09-17SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI STRONIE ŚLĄSKIE
więcej: przetargi STRONIE ŚLĄSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W STANACH
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 32 w Bytomiu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ruścu
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 6 w Koninie w 2025 r.
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.