Og³oszenie z dnia 2023-09-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00345426/01 - Og³oszenie z dnia 2023-08-08
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania „Remont drogi gminnej K360695 (ul. Kêpowa) w km od 0+000,00 do 0+703,00 w miejscowo¶ci Jab³onka, Gmina Jab³onka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jablonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania „Remont drogi gminnej K360695 (ul. Kêpowa) w km od 0+000,00 do 0+703,00 w miejscowo¶ci Jab³onka, Gmina Jab³onka.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8d110b59-35d3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00383682
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00057961/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.10 Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci drogowej podczas realizacji zadañ inwestycyjnych prowadzonymi przez Gminê Jab³onka w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00345426
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.36.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 18536,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania „Remont drogi gminnej K360695 (ul. Kêpowa) w km od 0+000,00 do 0+703,00 w miejscowo¶ci Jab³onka, Gmina Jab³onka”.
2. Zakres robót drogowych bêdzie obejmowa³ planowane obecnie nastêpuj±ce inwestycje:
2.1. Remont drogi gminnej K360695 (ul. Kêpowa) w km od 0+000,00 do 0+703,00 w miejscowo¶ci Jab³onka, Gmina Jab³onka”
3. Zakres pe³nienia nadzoru inwestorskiego. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y m.in:
1) Koordynacja i Nadzór nad realizacj± zadañ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami - pe³ny zakres czynno¶ci nad realizacj± robót budowlanych - zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.).
- stwierdzenia gotowo¶ci do odbioru;
- dokonywanie odbioru czê¶ciowego, koñcowego robót;
- przekazanie Zamawiaj±cemu protoko³u odbioru;
- sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeñ przek³adanych przez Wykonawcê Robót Budowlanych;
- sprawdzanie dokumentów za³±czonych do rozliczania robót, merytoryczne akceptowanie faktur Wykonawcy Robót Budowlanych, akceptacji p³atno¶ci przys³uguj±cych Wykonawcy Robót Budowlanych i kontroli dokumentów rozliczeniowych, sprawdzenie i zatwierdzenie faktur czê¶ciowych i koñcowych przedk³adanych przez Wykonawcê Robót Budowlanych;
- niezw³oczne powiadomienie Zamawiaj±cego o wszystkich robotach nieprzewidzianych umow±;
- niezw³oczne powiadamianie o wszelkich przerwach w realizacji robót;
- sprawdzanie rozwi±zañ zamiennych;
- koordynowanie wszelkich dzia³añ zwi±zanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia
- rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem Budowy/Kierownikami robót w±tpliwo¶ci natury technicznej powsta³ych w toku wykonania robót, w razie potrzeby zasiêgaj±c odpowiednio opinii Projektanta;
- wystêpowanie z odpowiednim wnioskiem do Zamawiaj±cego o przeprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z Projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedok³adno¶ci, albo konieczno¶ci wprowadzenia zmian, w celu zastosowania innych rozwi±zañ konstrukcyjnych lub innych materia³ów, ni¿ przewidziane w dokumentacji projektowej, tak¿e w celu osi±gniêcia oszczêdno¶ci i obni¿enia kosztów;
- potwierdzenie wykonanych robót oraz usuniêcia wad;
- bie¿±ce kontrolowanie wpisów dokonywanych w dzienniku budowy;
- bie¿±cego informowania Zamawiaj±cego o postêpach prac, wystêpuj±cych problemach, sposobach ich za³atwiania, o problemach natury techniczno-organizacyjnej, itp.,
- inwentaryzacji dokumentacji budowlanej oraz ca³ego procesu inwestycyjnego wraz z zawartymi Umowami zadania;
- rozstrzygania sporów i okre¶lania zakresu planowanych prac, nadzoru przy przekazaniu zadania do eksploatacji;
- ka¿dorazowe uczestnictwo w spotkaniach i naradach organizowanych przez Zamawiaj±cego
- Wykonawca zapewnieni we w³asnym zakresie transport w celu dotarcia na budowê,
- przekazanie terenu budowy Wykonawcy Robót Budowlanych
- zapewnienie kontroli nad Wykonawc± Robót Budowlanych w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na placu budowy i w jego otoczeniu,
- informowanie Zamawiaj±cego o wszystkich istotnych sprawach, a zw³aszcza o dostrze¿onych uchybieniach w realizacji robót budowlanych i terminach ich wykonania,
- sprawdzanie i potwierdzanie prawid³owo¶ci dokumentów rozliczeniowych oraz dokumentacji powykonawczej,
- je¿eli w okresie realizacji robót zajdzie konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umow± zawart± z Wykonawc± Robót Budowlanych, to Wykonawca powinien niezw³ocznie zawiadomiæ o tym Zamawiaj±cego, który podejmuje decyzjê co do zlecenia tych robót Wykonawcy Robót Budowlanych,
- w uzasadnionych przypadkach – przygotowanie do akceptacji Zamawiaj±cego protoko³u konieczno¶ci na wykonanie robót dodatkowych b±d¼ zamiennych oraz sporz±dzanie kosztorysów na te roboty
- w razie konieczno¶ci Wykonawca zabezpieczy nadzór w podzakresie stanowi±cym czê¶æ inwestycji, w którym nie posiada on uprawnieñ do nadzorowania. Jednocze¶nie zobowi±zuje siê Wykonawcê do dostarczenia do siedziby Zamawiaj±cego dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dana osoba posiada uprawnienia do nadzorowania robót. Wykonawca za dzia³ania i (lub) zaniechania osób, którymi siê pos³ugiwa³ odpowiada jak za w³asne.
- Inspektor nadzoru na polecenie Zamawiaj±cego, zobowi±zany bêdzie równie¿ do dokonywania sprawdzania poprawno¶ci sporz±dzonych dokumentacji projektowych pod wzglêdem zgodno¶ci z wymaganiami Zamawiaj±cego, zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi przepisami, kompletno¶ci opracowania, realno¶ci wykonania.
- Inspektor nadzoru na polecenie Zamawiaj±cego, zobowi±zany bêdzie Weryfikacja merytoryczna kosztorysów ofertowych z³o¿onych w postêpowaniach o udzielenie zamówienia publicznego
- Pe³nienie funkcji nadzoru obejmuje równie¿ okresy rêkojmi i gwarancji dla wykonywanych i nadzorowanych robót w latach objêtych zamówieniem.
4. Wykonawca pe³niæ bêdzie nadzór inwestorski, uczestnicz±c w czynno¶ciach wymagaj±cych nadzoru, przy czym:
1) przez pobyt rozumie siê sprawowanie nadzoru inwestorskiego na terenie budowy,
2) Wymagana obecno¶æ Inspektora Nadzoru na budowie minimum 1 razy w tygodniu oraz na ka¿de wezwanie kierownika budowy lub Zamawiaj±cego, podczas pobytu na budowie Wykonawca ma obowi±zek dokonania bie¿±cego przegl±du dziennika budowy i dokonania stosownych wpisów. Ka¿dy pobyt musi byæ potwierdzony wpisem do dziennika budowy/karty pobytu.
3) w przypadku konieczno¶ci odbioru robót zanikaj±cych Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zobowi±zany jest do ich odbioru po zg³oszeniu przez kierownika budowy. Wykonawca zobowi±zany jest do obecno¶ci przy ka¿dym odbiorze robót.
5. Zamawiaj±cy wymaga, by osoba pe³ni±ca funkcje inspektora nadzoru na ka¿de telefoniczne, mailowe wezwanie, stawia³a siê w siedzibie Zamawiaj±cego b±d¼ miejscu przez niego wskazanym w czasie nie d³u¿szym ni¿ 24 godziny od wezwania.
6. Zamawiaj±cy bezwzglêdnie wymaga by osoba pe³ni±ca funkcje inspektora nadzoru by³a w pe³ni dyspozycyjna telefonicznie w godzinach pracy Urzêdu Gminy tj. od poniedzia³ku do pi±tku od godz. 7.30 do godz. 15.30.
7. Obowi±zki Wykonawcy zosta³y okre¶lone w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7 do niniejszego SWZ.
8. Wykonawca jest zobowi±zany do zdobycia wszelkich informacji niezbêdnych do prawid³owego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania niniejszych materia³ów oraz niezw³ocznego poinformowania Zamawiaj±cego o ewentualnych b³êdach lub przeoczeniach.
9. Wykonawca zobowi±zuje siê do zachowania poufno¶ci i nie udostêpniania osobom trzecim informacji uzyskanych w zwi±zku z realizacj± zamówienia.
10. Zakres rzeczowy zamówienia w zakresie pe³nienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacj± zadania jw. reguluj± przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.), oraz Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego (Dz.U. z 2001 poz. 138 z pó¼ñ. zm.) a tak¿e szczególne wymagania okre¶lone w projekcie umowy.
11. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± za³±czniki:
Dokumentacje techniczne dotycz±ce inwestycji objêtej us³ug± nadzoru, dostêpne s± na stronie Zamawiaj±cego https://platformazakupowa.pl/transakcja/800170 po numerami referencyjnymi: RINT.271.1.32.2023.
12. Nomenklatura Wspólnego S³ownika Zamówieñ Publicznych (CPV):
Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):
71520000-9 – Us³ugi nadzoru budowlanego
71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 9840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRONAD BOBAK Projektowanie i nadzory Piotr Bobak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352717901
7.3.3) Ulica: ODROW¡¯ 114A
7.3.4) Miejscowo¶æ: Odrow±¿
7.3.5) Kod pocztowy: 34-408
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRONAD BOBAK Projektowanie i nadzory Piotr Bobak
jakie przetargi wygra³a firma
PRONAD BOBAK Projektowanie i nadzory Piotr Bobak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 5600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI JAB£ONKA
wiêcej: przetargi JAB£ONKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacj± operacji pn. "Scalanie gruntów obrêbu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat che³mski, województwo lubelskie" - czê¶æ 2
- Pe³nienie funkcji in¿yniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu w ramach projektu "Od wêgla do s³oñca - odnawialne ¼ród³a energii dla mieszkañców gmin Czechowice-Dziedzice i Ha¿lach"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Spraw. kompleks. nadzoru inwestor. nad realiz. zad. pn.:Budowa ronda na skrzy¿. ul.Chrobrego, Sienkiewicza, Kazimierza Wielkiego i ul. od ul.Sienkiewicza do ul.Chmielniki w ¦wieciu wraz z infrastr.
- Us³ugi inspektorów nadzoru nad realizacj± zadañ inwestycyjnych na terenie Gminy Dobczyce
wiêcej: Us³ugi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.