Og³oszenie z dnia 2022-10-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00455936/01 - Wynik z dnia 2022-11-24
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug hotelarskich dla opery na Zamku w Szczecinie w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Opera na Zamku w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000280471
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Korsarzy 34
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-540
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opera.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.opera.szczecin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug hotelarskich dla opery na Zamku w Szczecinie w 2023 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bb529f32-4608-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00383718
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00034986/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug hotelarskich dla Opery na Zamku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.bip.opera.szczecin.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu systemu miniPortal (dalej – „miniPortal”), oraz za po¶rednictwem poczty elektronicznej poprzez skrzynkê e-mail o adresie wskazanym w pkt 1 SWZ.
Adres : https://miniportal.uzp.gov.pl
Adres elektronicznej skrzynki podawczej Zamawiaj±cego na platformie ePUAP: /Opera_Szczecin/SkrytkaESP
Ilekroæ w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub w przepisach o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej nale¿y przez to rozumieæ wskazan± w pkt. 1 SWZ stronê internetow±.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Sposób sporz±dzenia i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi), instrukcji korzystania z miniPortalu dostêpnej na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz w Regulaminie ePUAP (https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Pe³ny opis wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajduje siê w SWZ postepowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Opera na Zamku w Szczecinie. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Przemys³awa Oæwiejê, z którym w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@poczta.opera.szczecin.pl. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mog± byæ dopuszczone wy³±cznie osoby posiadaj±ce upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki okre¶lone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o przepisy PZP. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezale¿nie od postanowieñ pkt 21.7. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia mog± zostaæ przekazane podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe, Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe, ma prawo:
1) dostêpu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty bie¿±cego b±d¼ zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
3) do ¿±dania od Zamawiaj±cego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych okre¶la PZP. Osobie, której dane osobowe zosta³y pozyskane przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
1) prawo do usuniêcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, okre¶lone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, ¿e podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego. Dane osobowe s± przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZ/2/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 329026,16 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug hotelarskich dla Opery na Zamku w 2023 roku. Przewidywana liczba noclegów ze ¶niadaniem – 1150 w pokojach jednoosobowych i 100 w pokojach dwuosobowych. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wykorzystania mniejszej ilo¶ci noclegów, co nie bêdzie przedmiotem roszczeñ ze strony Wykonawcy. Minimalna wielko¶æ ¶wiadczenia to 10 noclegów w pokojach jednoosobowych oraz 5 w pokojach dwuosobowych. Pe³ny opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie us³ugi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy us³ug, o których mowa w art.214 ust 1 pkt 7 Ustawy. Zakres zamówienia obejmowaæ bêdzie ¶wiadczenie us³ug hotelarskich w hotelu o standardzie ** (dwie gwiazdki) lub wy¿szym na rzecz Opery na Zamku w Szczecinie, noclegi mog± byæ udzielone maksymalnie do kwoty 35 000 z³ netto. Standard noclegów musi byæ zgodny z wymaganiami opisanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia w zamówieniu podstawowym. Wykonawca musi spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu wskazane w zamówieniu podstawowym. Zamawiaj±cy zaprosi Wykonawcê do negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca zobowi±zany jest podaæ w formularzu Oferty (za³±cznik 1 do SWZ) ³±czn± cenê za wykonanie przedmiotu zamówienia, ³±czn± cenê za wykonanie przedmiotu zamówienia w pokoju jednoosobowym oraz w pokoju dwuosobowym oraz ceny jednostkowe za wykonanie przedmiotu zamówienia w pokoju jednoosobowym oraz w pokoju dwuosobowym. Ceny jednostkowe dotycz± jednej us³ugi hotelowej (jednego noclegu). Cenê ³±czn± nale¿y podaæ w z³otych w kwocie brutto w odniesieniu do maksymalnego zakresu ¶wiadczenia objêtego przedmiotem zamówienia, z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z matematycznymi zasadami zaokr±gleñ) wraz z wyszczególnieniem zastosowanej stawki podatku VAT. Ceny jednostkowe nale¿y podaæ w z³otych w kwocie brutto z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z matematycznymi zasadami zaokr±gleñ). Stawkê podatku od towarów i us³ug (VAT) nale¿y uwzglêdniæ w wysoko¶ci obowi±zuj±cej na dzieñ sk³adania ofert. Okre¶lony w SWZ rzeczowy zakres przedmiotu zamówienia oraz postanowienia wynikaj±ce z projektu umowy za³±czonego do SWZ (za³±cznik nr 5 do SWZ) stanowi± podstawê do obliczenia ceny wynikaj±cej z Oferty. Wykonawca, sk³adaj±c ofertê, obowi±zany jest poinformowaæ Zamawiaj±cego (w Ofercie – za³±cznik nr 1 do SWZ), czy wybór oferty bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, wskazuj±c nazwê (rodzaj) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêdzie prowadziæ do jego powstania, oraz ich warto¶æ bez kwoty podatku, a tak¿e wskazuj±c stawkê podatku od towarów i us³ug, która zgodnie z wiedz± Wykonawcy, bêdzie mia³a zastosowanie. Brak wskazania w formularzu Oferty (za³±cznik nr 1 do SWZ) informacji czy wybór oferty bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug bêdzie uznawane jako informacja, ¿e wybór oferty wykonawcy nie bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug. Rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc± nie bêd± prowadzone w walucie obcej. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 60 %
2) Termin dokonania bezkosztowego anulowania rezerwacji - 40%
Sposób obliczania punktów: 1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x100 pkt x 60%
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana w formularzu Oferty (za³±cznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami.
Oferta Wykonawcy w ramach kryterium „Cena” mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt.
2) W ramach kryterium „Termin dokonania bezkosztowego anulowania rezerwacji” oceniane bêdzie zaoferowany termin bezkosztowego anulowania poszczególnych rezerwacji przed planowanym pobytem
Maksymalna liczba punktów, która mo¿e zostaæ przyznana Wykonawcy w tym kryterium wynosi 40 pkt. Wykonawca, który okre¶li w Formularzu ofertowym, ¿e dokona bezkosztowego anulowania rezerwacji:
- nie pó¼niej ni¿ na 24 godziny przed rozpoczêciem doby hotelowej w ramach ¶wiadczenia us³ugi w terminie objêtym rezerwacj± otrzyma – 0 pkt
- nie pó¼niej ni¿ na 12 godzin przed rozpoczêciem doby hotelowej w ramach ¶wiadczenia us³ugi w terminie objêtym rezerwacj± otrzyma – 20 pkt
- do momentu rozpoczêcia doby hotelowej w ramach ¶wiadczenia us³ugi w terminie objêtym rezerwacj± otrzyma– 40 pkt,
przy czym maksymalny termin anulowania rezerwacji to 24 godziny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dokonania bezkosztowego anulowania rezerwacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do warunku zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek ten, w zakresie zdolno¶ci ekonomicznej lub finansowej zostanie uznany za spe³niony, je¶li wykonawca dysponuje co najmniej:
Minimalny poziom zdolno¶ci:
Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 50 000 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Warunek ten, w zakresie zdolno¶ci technicznej zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca dysponuje okre¶lon± infrastruktur± do ¶wiadczenia us³ug objêtych przedmiotem zamówienia
Minimalny poziom zdolno¶ci:
Dysponowanie co najmniej jednym hotelem:
i. o standardzie ** (dwie gwiazdki) lub wiêcej z co najmniej 20 pokojami z ³azienkami (w pokojach) oraz wyposa¿eniem minimalnym pokoi (³azienka, TV-SAT, po¶ciel z rêcznikami w standardzie, Internet bezprzewodowy w pokoju) z restauracj± lub barem na terenie hotelu, oraz mo¿liwo¶ci± serwowania ¶niadania.
ii. zlokalizowanym w odleg³o¶ci od siedziby Opery na Zamku w Szczecinie (Szczecin, ul. Korsarzy 34), nie wiêkszej ni¿ 4 kilometry (odleg³o¶æ mierzona najkrótsz± drog± za pomoc± aplikacji www.maps.google.pl — opcja idê pieszo).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych
a) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ odpowiednie kwoty wskazane w pkt 7.1. ppkt 3.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt 9.3. lit. a), wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
b) wykazu obiektów dostêpnych wykonawcy w celu realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, zawieraj±cego niezbêdnie informacje maj±ce na celu wykazanie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej (wzór wykazu obiektów stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ),
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3. oraz w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Wykonawca sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj.:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ oraz
b) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporz±dzone zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ),
b) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporz±dzone wg za³±cznika nr 2 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ).
Pe³ny wykaz o¶wiadczeñ oraz podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu znajduj± siê w SWZ postêpowania.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawców przed³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):1) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;
3) O¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ) oraz o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o których mowa wy¿ej powinny zostaæ z³o¿one wraz z ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
8) Zamawiaj±cy informuje o tre¶ci przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca jest zobowi±zany za³±czyæ do oferty podmiotowy ¶rodek dowodowy w postaci o¶wiadczenia, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego o¶wiadczenia zosta³ zawarty w formularzu Oferty stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ i Zamawiaj±cy zaleca z³o¿yæ to o¶wiadczenie w³a¶nie na tym formularzu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.18.2. Umowa zostanie zawarta na podstawie z³o¿onej oferty Wykonawcy. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci w niej wymienionych z uwzglêdnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-24 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Miniportal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-24 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-22
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Pe³n± specyfikacjê zamówienia mo¿na znale¼æ w dokumencie SWZ postêpowania. Pe³ny Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamóieñ, o których mowa w art 214 ust 1 pkt 7) PZP w zwi±zku z art 305 pkt 1) PZP.INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie odbudowy muru oporowego przy ul. D±browskiego 24/25 dzia³ka nr 14/3, 14/5, 15/4 obrêb 1049 w Szczecinie.
- "Us³ugi konserwacji i napraw awaryjnych sprzêtu ch³odniczego, dla s³u¿by ¿ywno¶ciowej".
- II - Rewitalizacja zaniedbanej kopu³y bunkra przy ul. Kwiatowej w Szczecinie
- Dostawy wyrobów medycznych do Domów Pomocy Spo³ecznej bêd±cych jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Wykonywanie us³ug nadzoru budowlanego na rzecz KOWR OT w Szczecinie w zakresie spraw zwi±zanych z gospodarowaniem nieruchomo¶ciami bêd±cymi w ZWRSP - postêpowanie nr SZC.WO.260.9.2025
- Us³uga przeprowadzenia szkoleñ - w podziale na czê¶ci
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze
- us³uga hotelarska ze ¶niadaniem
- ¦wiadczenie us³ugi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej w ramach organizowanej XII Konferencji Ekonomiczno-Le¶nej "Wspó³czesne wyzwania komunikacji spo³ecznej w le¶nictwie".
- Obs³uga w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Zorganizowanie wycieczki dla pracowników S±du Rejonowego w Olsztynie z dofinansowaniem z Zak³adowego Funduszu ¦wiadczeñ Socjalnych - wycieczka na Maltê
- zapewnienie sali konferencyjnej, miejsc noclegowych i parkingowych oraz realizacja us³ug gastronomicznych na potrzeby przeprowadzenia 3 szkoleñ (III pakietów) w miastach na terenie Polski
wiêcej: Hotelarskie us³ugi noclegowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.