eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup wyposa¿enia na potrzeby NIO-PIB



Og³oszenie z dnia 2024-06-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup wyposa¿enia na potrzeby NIO-PIB

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie - Pañstwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: W.K. Roentgena 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-781

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paulina.chojnowska@nio.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pib-nio.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://nio.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposa¿enia na potrzeby NIO-PIB

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b8cc6a30-ed98-11ee-9d6d-ce35ff56444c

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00383724

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00265408

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP-80/24/PCH

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposa¿enia na potrzeby NIO-PIB
czê¶æ nr 1: kosze na odpady radioaktywne.
2. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia w tym formularz cenowy zawiera Za³±cznik nr 2.1 do SWZ
3. Wymagany minimalny okres gwarancji od daty dostawy do Zamawiaj±cego:36 miesiêcy

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i ¶mieci

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 34499,66 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposa¿enia na potrzeby NIO-PIB
czê¶æ nr 2: pojemniki transportowe z pleksi
2. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia w tym formularz cenowy zawiera Za³±cznik nr 2.2 do SWZ
3. Wymagany minimalny okres gwarancji od daty dostawy do Zamawiaj±cego: 12 miesiêcy

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i ¶mieci

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4243,50 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposa¿enia na potrzeby NIO-PIB
czê¶æ nr 3: os³ona nablatowa z pleksi
2. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia w tym formularz cenowy zawiera Za³±cznik nr 2.3 do SWZ.
3. Wymagany minimalny okres gwarancji od daty dostawy do Zamawiaj±cego: 12 miesiêcy

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 19521100-5 - Os³ony z polistyrenu

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2758,28 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposa¿enia na potrzeby NIO-PIB
czê¶æ nr 4: wózek platformowy
2. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia w tym formularz cenowy zawiera Za³±cznik nr 2.4 do SWZ
3. Wymagany minimalny okres gwarancji od daty dostawy do Zamawiaj±cego:24 miesi±ce

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 34911100-7 - Wózki

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 231,66 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposa¿enia na potrzeby NIO-PIB
czê¶æ nr 5: rega³y metalowe
2. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia w tym formularz cenowy zawiera Za³±cznik nr 2.5 do SWZ
3. Wymagany minimalny okres gwarancji od daty dostawy do Zamawiaj±cego: 24 miesi±ce

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39131100-0 - Rega³y archiwalne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1795,75 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposa¿enia na potrzeby NIO-PIB
czê¶æ nr 6: stoliki
2. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia w tym formularz cenowy zawiera Za³±cznik nr 2.6 do SWZ
3. Wymagany minimalny okres gwarancji od daty dostawy do Zamawiaj±cego: 24 miesi±ce

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39143310-2 - Stoliki

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 901,22 PLN

Czê¶æ 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposa¿enia na potrzeby NIO-PIB
czê¶æ nr 7: ³awki zewnêtrzne
2. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia w tym formularz cenowy zawiera Za³±cznik nr 2.7 do SWZ
3. Wymagany minimalny okres gwarancji od daty dostawy do Zamawiaj±cego: 24 miesi±ce

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39113600-3 - £awki

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22380,50 PLN

Czê¶æ 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposa¿enia na potrzeby NIO-PIB
czê¶æ nr 8: kó³ka do rêcznych wózków transportowych
2. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia w tym formularz cenowy zawiera Za³±cznik nr 2.8 do SWZ
3. Wymagany minimalny okres gwarancji od daty dostawy do Zamawiaj±cego: 36 miesiêcy

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 34324000-4 - Ko³a, czê¶ci i akcesoria

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2617,44 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 34440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 44658,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LS Medical Devices sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252592304

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 34440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 3690,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LS Medical Devices sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252592304

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LS Medical Devices sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252592304

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ¿adnej oferty. Do terminu sk³adania ofert nie wp³ynê³a ¿adna oferta w zakresie ww czê¶ci.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli wszystkie z³o¿one wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo oferty podlega³y odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 719,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 9840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 719,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 719,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Czê¶æ 7

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 17970,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 34238,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17970,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIÊBIORSTWO ZAOPATRZENIA LECZNICTWA CEZAL LUBLIN Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121002094

7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 17970,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Czê¶æ 8

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ¿adnej oferty. Do terminu sk³adania ofert nie wp³ynê³a ¿adna oferta w zakresie ww. czê¶ci.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.