Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00320558/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia w celu „Utworzenia Klubu Seniora + w Staszowie” dofinansowanego w ramach programu wieloletniego „Senior+” na lata 2021 – 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 83 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/staszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia w celu „Utworzenia Klubu Seniora + w Staszowie” dofinansowanego w ramach programu wieloletniego „Senior+” na lata 2021 – 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a64b20cd-246d-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030678/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 "Utworzenie Klubu Seniora + w Staszowie" dofinansowanego w ramach programu wieloletniego "Senior+" na lata 2021-2025.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320558/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.32.10.2022.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 66721,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe zamówienie obejmuje: zakup wyposażenia w celu „Utworzenia Klubu Seniora +w Staszowie” tj.: sprzęt RTV i AGD, meble, wyposażenie, realizowany w ramach dwóch części.
Część I – sprzęt RTV i AGD.
Zakres części I obejmuje między innymi:
1) zakup fabrycznie nowego sprzętu RTV i AGD, zgodnie z SWZ,
2) dostarczenie sprzętu RTV i AGD do budynku przy ul. Parkowej 10, 28 – 200 Staszów
(w tym rozładunek i wniesienie do pomieszczeń budynku) w godzinach od 7.00 do 15.00,
3) montaż sprzętu RTV i AGD na miejscu,
4) udzielenie gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy;
oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat ilości, producentów, modeli oraz parametrów technicznych
i funkcjonalnych sprzętu RTV i AGD określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia.
Szczegółowy zakres, sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia jak również projekty umów, odrębne dla każdej części, stanowiące załącznik nr 8 SWZ.
Zamówienie będzie objęte dofinansowaniem w ramach programu wieloletniego „Senior+” na lata 2021 – 2025. Edycja 2022 Moduł I „Utworzenie lub wyposażenie Klubu „Senior+”.
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 2 lat od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Szczegółowe informacje określa SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.5.) Wartość części: 21386,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotowe zamówienie obejmuje: zakup wyposażenia w celu „Utworzenia Klubu Seniora +w Staszowie” tj.: sprzęt RTV i AGD, meble, wyposażenie, realizowany w ramach dwóch części.
Część II – różne meble i wyposażenie.
Zakres części II obejmuje między innymi:
1) zakup fabrycznie nowych mebli i wyposażenia zgodnie z SWZ,
2) dostarczenie mebli i wyposażenia do budynku przy ul. Parkowej 10, 28 – 200 Staszów
(w tym rozładunek i wniesienie do pomieszczeń budynku) w godzinach od 7.00 do 15.00,
3) montaż mebli i wyposażenia na miejscu,
4) udzielenie gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy;
oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat ilości, producentów, modeli oraz parametrów technicznych
i funkcjonalnych mebli i wyposażenia określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia.
Szczegółowy zakres, sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia jak również projekty umów, odrębne dla każdej części, stanowiące załącznik nr 8 SWZ.
Zamówienie będzie objęte dofinansowaniem w ramach programu wieloletniego „Senior+” na lata 2021 – 2025. Edycja 2022 Moduł I „Utworzenie lub wyposażenie Klubu „Senior+”.
2. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 2 lat od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
3. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
4. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39113100-8 - Fotele
39141100-3 - Regały
39143113-1 - Specjalne meble tapicerowane
39531000-3 - Dywany
39221100-8 - Zastawa kuchenna
39221120-4 - Filiżanki i szklanki
39221150-3 - Termosy
39221180-2 - Naczynia do gotowania
48912000-4 - Gry rodzinne
4.5.5.) Wartość części: 45335,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30109,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67206,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30109,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021829587
7.3.4) Miejscowość: Gorzeszów 19
7.3.5) Kod pocztowy: 58-405
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30109,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52068,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114131,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52068,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENCORETECH PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382216965
7.3.3) Ulica: Zagnańska 27
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-953
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52068,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Staszowa"
- Remont dróg przy użyciu kruszywa kamiennego
- "Zakup elementów umundurowania w roku 2025."
- "Rozbudowa i modernizacja Zespołu Placówek Oświatowych w Kurozwękach" w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Obłożenia operacyjne
- "Remont dróg przy użyciu kruszywa kamiennego" w ram. fun. sołeckiego na rok 2025 dla m.: Dobra, Krzywołęcz, Krzczonowice, Oględów, Smerdyna, Wiśniowa Poduchowna, Wola Osowa, Wólka Żabna, Podmaleniec.
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Dostawa wyposażenia edukacyjnego do na potrzeby powstającego Branżowego Centrum Umiejętności w Kalwarii Zebrzydowskiej
- Zakup wyposażenia konferencyjnego, gospodarczego, kuchennego i sanitarnego w ramach realizacji projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna"
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.