eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecPoprawa infrastruktury mostowo-drogowej w Powiecie Żywieckim" z podziałem na 3 części



Ogłoszenie z dnia 2024-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury mostowo-drogowej w Powiecie Żywieckim” z podziałem na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żywiecki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Żywcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 338605000

1.5.8.) Numer faksu: +48 338605083

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zywiec.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0479442f-216e-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury mostowo-drogowej w Powiecie Żywieckim” z podziałem na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0479442f-216e-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035403/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 1. Poprawa infrastruktury mostowo-drogowej w Powiecie Żywieckim” z podziałem na 3 części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

2. Zamówienie dofinansowywane jest w 95 % z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347902

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.272.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8943915,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.:
a) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1417S Jeleśnia – Pewel Wielka – Hucisko – Kurów w km 3+550 do km 3+690, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 3+610 w Pewli Wielkiej”;
b) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1444S Rycerka Dolna – Rycerka Górna – Kolonia w km 6+550 do km 6+790, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 6+650 w Rycerce Górnej”;
c) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1444S Rycerka Dolna – Rycerka Górna – Kolonia w km 8+894 do km 9+094, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 8+994 w Rycerce Górnej”.


1. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) dla części zamówienia nr 1 – Programy Funkcjonalno–Użytkowe wraz dokumentacjami geologicznymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, planami gospodarki zielenią, mapami do celów projektowych – Załącznik nr 7a do SWZ, oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6a do SWZ;

2. W ramach każdej z wymienionych części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie:
1) wykonać dokumentacje projektowe, w tym Projekty Budowalne i Projekty Techniczne, kosztorysy wraz z przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekty organizacji ruchu, wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla wszystkich zadań z osobna opisanych w pkt 2 powyżej, a także przygotować do zatwierdzenia przez Zamawiającego Harmonogram budowy;
2) wykonać roboty budowlane w zakresie zadań opisanych w pkt 2 powyżej, w oparciu o opracowane i zaakceptowane przez Zamawiającego dokumentacje projektowe i uzyskane zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz uzyskać prawomocne pozwolenia na użytkowania albo zgłoszenia zakończenia robót.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności takie jak: prace budowlane, prace instalacyjne, inne prace osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli pracowników fizycznych wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) – z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosowanie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane, byli zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy..

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 3797440,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.:
a) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1451S Kamesznica – Złatna, w km 1+049 do km 1+249, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 1+149 w Kamesznicy”;
b) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1452S Przybędza – Radziechowy, w km 0+427 do km 0+627, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 0+527 w Przybędzy”.

1. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) dla części zamówienia nr 2 – Programy Funkcjonalno–Użytkowe wraz dokumentacjami geologicznymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, planami gospodarki zielenią, mapami do celów projektowych – Załącznik nr 7b do SWZ, oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6b do SWZ;

2. W ramach każdej z wymienionych części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie:
1) wykonać dokumentacje projektowe, w tym Projekty Budowalne i Projekty Techniczne, kosztorysy wraz z przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekty organizacji ruchu, wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla wszystkich zadań z osobna opisanych w pkt 2 powyżej, a także przygotować do zatwierdzenia przez Zamawiającego Harmonogram budowy;
2) wykonać roboty budowlane w zakresie zadań opisanych w pkt 2 powyżej, w oparciu o opracowane i zaakceptowane przez Zamawiającego dokumentacje projektowe i uzyskane zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz uzyskać prawomocne pozwolenia na użytkowania albo zgłoszenia zakończenia robót.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności takie jak: prace budowlane, prace instalacyjne, inne prace osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli pracowników fizycznych wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) – z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosowanie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane, byli zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.5.) Wartość części: 2565893,49 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.:
a) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1419S Jeleśnia – Koszarawa – Bystra w km 7+136 do km 7+336, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 7+236 w Koszarawie”;
b) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1424S Sopotnia Mała Sopotnia Wielka w km 6+179 do km 6+379, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 6+279 w Sopotni Wielkiej”;
c) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1429S Stryszawa – Lachowice – Koszarawa w km 1+036 do km 1+236, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 1+136 w Koszarawie”.

1. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) dla części zamówienia nr 3 – Programy Funkcjonalno–Użytkowe wraz dokumentacjami geologicznymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, planami gospodarki zielenią, mapami do celów projektowych – Załącznik nr 7c do SWZ, oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6c do SWZ.

2. W ramach każdej z wymienionych części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie:
1) wykonać dokumentacje projektowe, w tym Projekty Budowalne i Projekty Techniczne, kosztorysy wraz z przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekty organizacji ruchu, wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla wszystkich zadań z osobna opisanych w pkt 2 powyżej, a także przygotować do zatwierdzenia przez Zamawiającego Harmonogram budowy;
2) wykonać roboty budowlane w zakresie zadań opisanych w pkt 2 powyżej, w oparciu o opracowane i zaakceptowane przez Zamawiającego dokumentacje projektowe i uzyskane zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz uzyskać prawomocne pozwolenia na użytkowania albo zgłoszenia zakończenia robót.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności takie jak: prace budowlane, prace instalacyjne, inne prace osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli pracowników fizycznych wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) – z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosowanie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane, byli zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 2580581,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 1 pkt 3) ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
W niniejszym postępowaniu, dla każdej części zamówienia, zostały złożone po trzy oferty, jednakże ceny ofert z najniższą ceną dla każdej części zmówienia, przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowych części. Ponadto, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do cen najkorzystniejszych ofert dla każdej części.
Z tego względu, Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie, na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 266 ustawy pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 1 pkt 3) ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
W niniejszym postępowaniu, dla każdej części zamówienia, zostały złożone po trzy oferty, jednakże ceny ofert z najniższą ceną dla każdej części zmówienia, przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowych części. Ponadto, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do cen najkorzystniejszych ofert dla każdej części.
Z tego względu, Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie, na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 266 ustawy pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 1 pkt 3) ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
W niniejszym postępowaniu, dla każdej części zamówienia, zostały złożone po trzy oferty, jednakże ceny ofert z najniższą ceną dla każdej części zmówienia, przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowych części. Ponadto, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do cen najkorzystniejszych ofert dla każdej części.
Z tego względu, Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie, na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 266 ustawy pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.