Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00347902/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
- 2024/BZP 00366301/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury mostowo-drogowej w Powiecie Żywieckim” z podziałem na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żywiecki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Żywcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Żywiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 338605000
1.5.8.) Numer faksu: +48 338605083
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zywiec.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0479442f-216e-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury mostowo-drogowej w Powiecie Żywieckim” z podziałem na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0479442f-216e-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035403/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 1. Poprawa infrastruktury mostowo-drogowej w Powiecie Żywieckim” z podziałem na 3 części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2. Zamówienie dofinansowywane jest w 95 % z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347902
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.272.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8943915,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1:Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.:
a) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1417S Jeleśnia – Pewel Wielka – Hucisko – Kurów w km 3+550 do km 3+690, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 3+610 w Pewli Wielkiej”;
b) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1444S Rycerka Dolna – Rycerka Górna – Kolonia w km 6+550 do km 6+790, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 6+650 w Rycerce Górnej”;
c) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1444S Rycerka Dolna – Rycerka Górna – Kolonia w km 8+894 do km 9+094, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 8+994 w Rycerce Górnej”.
1. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) dla części zamówienia nr 1 – Programy Funkcjonalno–Użytkowe wraz dokumentacjami geologicznymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, planami gospodarki zielenią, mapami do celów projektowych – Załącznik nr 7a do SWZ, oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6a do SWZ;
2. W ramach każdej z wymienionych części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie:
1) wykonać dokumentacje projektowe, w tym Projekty Budowalne i Projekty Techniczne, kosztorysy wraz z przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekty organizacji ruchu, wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla wszystkich zadań z osobna opisanych w pkt 2 powyżej, a także przygotować do zatwierdzenia przez Zamawiającego Harmonogram budowy;
2) wykonać roboty budowlane w zakresie zadań opisanych w pkt 2 powyżej, w oparciu o opracowane i zaakceptowane przez Zamawiającego dokumentacje projektowe i uzyskane zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz uzyskać prawomocne pozwolenia na użytkowania albo zgłoszenia zakończenia robót.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności takie jak: prace budowlane, prace instalacyjne, inne prace osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli pracowników fizycznych wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) – z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosowanie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane, byli zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy..
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 3797440,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.:
a) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1451S Kamesznica – Złatna, w km 1+049 do km 1+249, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 1+149 w Kamesznicy”;
b) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1452S Przybędza – Radziechowy, w km 0+427 do km 0+627, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 0+527 w Przybędzy”.
1. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) dla części zamówienia nr 2 – Programy Funkcjonalno–Użytkowe wraz dokumentacjami geologicznymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, planami gospodarki zielenią, mapami do celów projektowych – Załącznik nr 7b do SWZ, oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6b do SWZ;
2. W ramach każdej z wymienionych części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie:
1) wykonać dokumentacje projektowe, w tym Projekty Budowalne i Projekty Techniczne, kosztorysy wraz z przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekty organizacji ruchu, wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla wszystkich zadań z osobna opisanych w pkt 2 powyżej, a także przygotować do zatwierdzenia przez Zamawiającego Harmonogram budowy;
2) wykonać roboty budowlane w zakresie zadań opisanych w pkt 2 powyżej, w oparciu o opracowane i zaakceptowane przez Zamawiającego dokumentacje projektowe i uzyskane zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz uzyskać prawomocne pozwolenia na użytkowania albo zgłoszenia zakończenia robót.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności takie jak: prace budowlane, prace instalacyjne, inne prace osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli pracowników fizycznych wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) – z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosowanie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane, byli zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.5.) Wartość części: 2565893,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3:Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.:
a) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1419S Jeleśnia – Koszarawa – Bystra w km 7+136 do km 7+336, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 7+236 w Koszarawie”;
b) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1424S Sopotnia Mała Sopotnia Wielka w km 6+179 do km 6+379, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 6+279 w Sopotni Wielkiej”;
c) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1429S Stryszawa – Lachowice – Koszarawa w km 1+036 do km 1+236, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 1+136 w Koszarawie”.
1. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) dla części zamówienia nr 3 – Programy Funkcjonalno–Użytkowe wraz dokumentacjami geologicznymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, planami gospodarki zielenią, mapami do celów projektowych – Załącznik nr 7c do SWZ, oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6c do SWZ.
2. W ramach każdej z wymienionych części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie:
1) wykonać dokumentacje projektowe, w tym Projekty Budowalne i Projekty Techniczne, kosztorysy wraz z przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekty organizacji ruchu, wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla wszystkich zadań z osobna opisanych w pkt 2 powyżej, a także przygotować do zatwierdzenia przez Zamawiającego Harmonogram budowy;
2) wykonać roboty budowlane w zakresie zadań opisanych w pkt 2 powyżej, w oparciu o opracowane i zaakceptowane przez Zamawiającego dokumentacje projektowe i uzyskane zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz uzyskać prawomocne pozwolenia na użytkowania albo zgłoszenia zakończenia robót.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności takie jak: prace budowlane, prace instalacyjne, inne prace osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli pracowników fizycznych wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) – z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosowanie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane, byli zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 2580581,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 1 pkt 3) ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
W niniejszym postępowaniu, dla każdej części zamówienia, zostały złożone po trzy oferty, jednakże ceny ofert z najniższą ceną dla każdej części zmówienia, przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowych części. Ponadto, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do cen najkorzystniejszych ofert dla każdej części.
Z tego względu, Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie, na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 266 ustawy pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 1 pkt 3) ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
W niniejszym postępowaniu, dla każdej części zamówienia, zostały złożone po trzy oferty, jednakże ceny ofert z najniższą ceną dla każdej części zmówienia, przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowych części. Ponadto, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do cen najkorzystniejszych ofert dla każdej części.
Z tego względu, Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie, na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 266 ustawy pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 1 pkt 3) ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
W niniejszym postępowaniu, dla każdej części zamówienia, zostały złożone po trzy oferty, jednakże ceny ofert z najniższą ceną dla każdej części zmówienia, przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowych części. Ponadto, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do cen najkorzystniejszych ofert dla każdej części.
Z tego względu, Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie, na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 266 ustawy pzp.
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
- Wybór trenerów i organizatora branżowych szkoleń zawodowych w ramach Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie ..."
- Dostawa artykułów żywnościowych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żywcu - 6 części
- "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Żywcu przy ul. Garbarskiej 6"
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.