eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceWyk. dok. projektowej przebudowy drogi powiatowej nr 2651G ul. Derdowskiego i Ceynowy na odcinku w km 0+190-1+050 oraz drogi powiatowej nr 2683G ul. Rzepakowej na odcinku w km 0+010-0+109



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyk. dok. projektowej przebudowy drogi powiatowej nr 2651G ul. Derdowskiego i Ceynowy na odcinku w km 0+190-1+050 oraz drogi powiatowej nr 2683G ul. Rzepakowej na odcinku w km 0+010-0+109

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHOJNICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. 31 STYCZNIA 56

1.5.2.) Miejscowość: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0523966584

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.chojnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk. dok. projektowej przebudowy drogi powiatowej nr 2651G ul. Derdowskiego i Ceynowy na odcinku w km 0+190-1+050 oraz drogi powiatowej nr 2683G ul. Rzepakowej na odcinku w km 0+010-0+109

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc8d91f2-1281-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033463/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Wyk. dok. projektowej przebudowy drogi powiatowej nr 2651G ul. Derdowskiego i Ceynowy na odcinku w km 0+190-1+050 oraz drogi powiatowej nr 2683G ul. Rzepakowej na odcinku w km 0+010-0+109

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289803/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 81300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Wyk. dok. projektowej przebudowy drogi powiatowej nr 2651G ul. Derdowskiego i Ceynowy na odcinku w km 0+190-1+050 oraz drogi powiatowej nr 2683G ul. Rzepakowej na odcinku w km 0+010-0+109.
5.2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ.


1. Opracowaniem należy objąć odcinek drogi powiatowej nr 2651G w km od 0+190 do 1+050 ul. Derdowskiego i Ceynowy oraz 2683G w km od 0+010 do km 0+109 ul. Rzepakowej, długość odcinka 0,959 km, zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym zał. nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Dokumentacja będzie stanowić załącznik do wniosku o wydanie decyzji na realizację inwestycji drogowej.
Zakres prac projektowych:
- dokumentacja musi być spójna z koncepcją pn.: „Koncepcja budowy nowego odcinka drogi (pomiędzy ul. Derdowskiego i Strzelecką) oraz rozbudowy ul. Igielskiej na odcinku
od skrzyżowania w ul. Ceynowy do skrzyżowania z ul. Rybacką w Chojnicach” – zał. nr 2
- na całym odcinku remont nawierzchni drogi,
- na całym odcinku ciąg pieszo – rowerowy, ewentualnie w miejscach gdzie nie będzie możliwości poszerzenia pasa drogowego- chodnik z dopuszczeniem ruchu rowerowego,
- na całym odcinku kanalizacja deszczowa, zrzut wody opadowej poprzez istniejącą kanalizację deszczową – w załączeniu warunki włączenia- zał. nr 3,
- zaprojektowanie likwidacji istniejącego oświetlenia drogowego należącego do Enea Oświetlenie oraz zaprojektowanie nowego oświetlenia,
- zaprojektowanie skablowania napowietrznej sieci energetycznej,
- zaprojektowania geometrii skrzyżowań i łuków,
- zaprojektowanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- zaprojektowanie kanału technologicznego lub uzyskanie skutecznego zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego od ministra właściwego ds. informatyzacji (Minister Cyfryzacji),
- zaprojektowanie usunięcia kolizji z infrastrukturą podziemną i nadziemną- w przypadku wystąpienia,
- opracowanie dokumentacji na podkładzie geodezyjnym do celów projektowych
z wyniesionymi granicami pasa drogowego (granice pasa drogowego należy odszukać, ewentualnie ustalić),
- dokumentacja musi być wykonana w oparciu o badania geologiczne.
2. Termin realizacji: do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy
3. Projekty podziału działek niezbędnych do realizacji zadania:
- zamówienia podstawowe: wykonanie 10 projektów podziałów nieruchomości,
- zamówienie w ramach prawa opcji: wykonanie do 10 projektów podziałów nieruchomości
4. Projektant przekaże opracowania projektowe w wersji tekstowej w ilości:
1) dokumentacja projektowa do wniosku o wydanie decyzji na realizację inwestycji drogowej - 6 kpl.,
2) projekt stałej organizacji ruchu po zakończeniu budowy – 3 kpl.,
3) przedmiary robót - 2 kpl.,
4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 kpl.,
5) kosztorys inwestorski – 2 kpl.,
6) wersja elektroniczna opracowań wymienionych w pkt 1- 5 na płycie CD – 2 szt., zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej : rysunki w formacie PDF oraz DWG, tekst
w formacie PDF oraz doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie PDF oraz doc (Ms Word) lub xls (Ms Excel), specyfikacje techniczne w formacie PDF
oraz doc (Ms Word).
5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że forma pisemna
jest tożsama z formą cyfrową.
6. Zgodnie z art. 99 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania
lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.
7. Dokumentację projektową można opisać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny”.
8. Jeżeli dokumentacja projektowa została opisana w sposób, o którym mowa w pkt 7, wykonawca wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
9. Dokumentacja projektowa musi uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z art. 100 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zapisy art. 95 ustawy Pzp, dotyczące zatrudnienia:
Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez projektantów tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu projektowego, budowlanego, i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI PROJEKTOWE, NADZÓR BUDOWLANY DANIEL FOLEHR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 555-127-69-47

7.3.3) Ulica: PLAC PIASTOWSKI 25A,

7.3.4) Miejscowość: CHOJNICE

7.3.5) Kod pocztowy: 89-600

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.