Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00296737/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odtworzenia i malowanie pomieszczeń po robotach w ramach kompleksowej modernizacja energetyczna budynków SP w Białce Tatrzańskiej i Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowina Tatrzańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892067
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 144
1.5.2.) Miejscowość: Bukowina Tatrzańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-530
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugbukowinatatrzanska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugbukowinatatrzanska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odtworzenia i malowanie pomieszczeń po robotach w ramach kompleksowej modernizacja energetyczna budynków SP w Białce Tatrzańskiej i Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de41fd1c-1cbc-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043433/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Odtworzenia i malowanie pomieszczeń po robotach w ramach kompleksowej modernizacja energetyczna budynków SP w Białce Tatrzańskiej i Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest wspólfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I: Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296737
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZW.271.1.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odtworzenia i malowanie pomieszczeń po robotach w ramach kompleksowej modernizacji energetycznej budynków SP w Bukowinie Tatrzańskiej . Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki do SWZ, w szczególności:1) Fragment projektu technicznego "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bukowinie Tatrzańskiej", opracowanego przez mgr inż. arch. Michała Kwiatkowskiego z 20 kwietnia 2023 r. - rzuty pomieszczeń do malowania.
2) Przedmiar robót, opracowany przez mgr inż. Stefana Saternusa z 05.2023 r.
3) Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 734919,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odtworzenia i malowanie pomieszczeń po robotach w ramach kompleksowej modernizacji energetycznej budynków SP w Białce Tatrzańskiej . Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki do SWZ, w szczególności:1) Fragment projektu technicznego "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Białce Tatrzańskiej", opracowany przez mgr inż. arch. Michała Kwiatkowskiego z 17 kwietnia 2023 r. - rzuty pomieszczeń do malowania.
2) Przedmiar robót, opracowany przez mgr inż. Stefana Saternusa z 05.2023 r.
3) Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 352770,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 752466,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 752466,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 752466,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Magnum Agnieszka Ciupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211737173
7.3.3) Ulica: ul. Rynkowa 12
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU MAGNUM AGNIESZKA MONIKA CIUPA
jakie przetargi wygrała firma
PHU MAGNUM AGNIESZKA MONIKA CIUPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 752466,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362563,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362563,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Magnum Agnieszka Ciupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211737173
7.3.3) Ulica: ul. Rynkowa 12
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU MAGNUM AGNIESZKA MONIKA CIUPA
jakie przetargi wygrała firma
PHU MAGNUM AGNIESZKA MONIKA CIUPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362563,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Wymiana instalacji grzewczej w budynku Zespołu Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Opolu
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, napraw, wymiany i usuwanie awarii w zasobach własnych i zarządzanych przez Szczecińskie TBS Spółka z o.o. w rejonie prawobrzeża
- Prace remontowe w Przedszkolu "Smerfy" w Stężycy
- Remont i modernizacja infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Wilkasach w ramach projektu ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg"
- Remont i przebudowa wnętrza na potrzeby administracyjne Starostwa Powiatowego w Toruniu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.