Og³oszenie z dnia 2024-06-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00485839/01 - Wynik z dnia 2024-09-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8
w Miko³owie w roku szkolnym 2024/2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 8 IM. WOJCIECHA KORFANTEGO W MIKO£OWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503030
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolno¶ci 27
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp8.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sp8mikolow.edupage.org
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Centrum Us³ug Wspólnych w Miko³owie - Gmina Miko³ów
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351839530
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Karola Miarki 9
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Miko³ów
1.11.5.) Kod pocztowy: 43-190
1.11.6.) Województwo: ¶l±skie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cuw.mikolow.eu
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://cuw.mikolow.eu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8
w Miko³owie w roku szkolnym 2024/2025.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1bc9ae1f-32eb-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00383924
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00046848/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9459003.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow. Zamawiaj±cy wymaga aby wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. Za
datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” po którym pojawi siê komunikat, ¿e
wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert
Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami
adresatem jest konkretny
Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Zamawiaj±cy, zgodnie z
§ 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U. 2020 r. poz. 2452) w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji
po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl, tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer
klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przegl±darka
internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d) w³±czona obs³uga JavaScript, e) zainstalowany program
Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w
komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz
dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Ofertê,
o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¶li by³y wymagane) sk³ada siê pod rygorem
niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W
procesie sk³adania oferty na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca
sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie (pliku), który nastêpnie przesy³a do systemu. Wykonawca sk³ada ofertê wraz z za³±cznikami
przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej. Zamawiaj±cy dopuszcza wykorzystanie
formatów: .xml (tylko dla dokumentów podpisanych profilem zaufanym), .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg), ze szczególnym
wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ: .zip,
.7Z. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±: .rar .gif .bmp. .numbers .pages.
Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za
po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Szczegó³owy opis wymagañ znajduje siê w SWZ w Rozdziale XIII i XVI.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1. Administratorem danych osobowych jest: Szko³a Podstawowa nr 8 w Miko³owie, ul. Wolno¶ci 27, 43-190 Miko³ów.
2. z Inspektorem Ochrony Danych, mo¿na kontaktowaæ siê - pisemnie na
adres siedziby Zamawiaj±cego, - poprzez pocztê elektroniczn± pod adresem e-mail: iod@cuw.mikolow.eu, 3. Dane osobowe, o których mowa w pkt 1 przetwarzane s± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt 1 bêd±: - osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania, - Centrum Us³ug Wspólnych w Miko³owie, -
osoby upowa¿nione przez Administratora do przetwarzania danych osobowych, -podmioty bêd±ce dostawcami systemów teleinformatycznych wykorzystywanych przez Administratora. 5. Dane osobowe zawarte w
dokumentacji postêpowania nie bêd± stanowi³y podstawy do podejmowania wzglêdem osób, których te dane dotycz± decyzji w sposób zautomatyzowany ani ich profilowania, stosowanie do art. 22 RODO. Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± zgodnie z ustaw± Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. 6. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania tych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 7. Posiada Pan/Pani - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, - na podstawie art. 18 RODO z zastrze¿eniem art. 19 ust.3 ustawy Pzp prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 8. Nie przys³uguje Pani/Panu: -w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o
których mowa w art. 20 RODO, - na podst. art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. Jednocze¶nie przypominam o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu i których danych nie pozyska³ bezpo¶rednio od tych osób lecz z innych ¼róde³, chyba ¿e ma zastosowanie co
najmniej jedno z wy³±czeñ tego obowi±zku, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/1/2024/SP8
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 438359,50 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 10
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie w roku szkolnym 2024/2025.
2. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*:
Czê¶æ 1: MIÊSO WIEPRZOWE, WO£OWE, WÊDLINY.
*Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 8 w Miko³owie, ul. Wolno¶ci 27, 43-190 Miko³ów.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 71215,40 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15131135-0 - Wêdliny drobiowe
15111100-0 - Wo³owina
15131500-0 - Produkty drobiowe
15131130-5 - Wêdliny
15131400-9 - Produkty wieprzowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny
na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena
najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena”
wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o
obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia
przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 4 do SWZ. Punkty zostan±
przyznane w nastêpuj±cy sposób: 40 pkt. – do 1
godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2. Oferty oceniane
bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i
ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem
koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.
Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie w roku szkolnym 2024/2025.
2. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*: Czê¶æ 2: MIÊSO DROBIOWE.
*Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 8 w Miko³owie, ul. Wolno¶ci 27, 43-190 Miko³ów.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 32102,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15112100-7 - ¦wie¿y drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny
na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena
najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena”
wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o
obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia
przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 4 do SWZ. Punkty zostan±
przyznane w nastêpuj±cy sposób: 40 pkt. – do 1
godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2. Oferty oceniane
bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i
ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem
koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.
Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie w roku szkolnym 2024/2025.
2. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*: Czê¶æ 3: NABIA£.
*Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 8 w Miko³owie, ul. Wolno¶ci 27, 43-190 Miko³ów.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 47419,75 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15530000-2 - Mas³o
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny
na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena
najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena”
wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o
obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia
przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 4 do SWZ. Punkty zostan±
przyznane w nastêpuj±cy sposób: 40 pkt. – do 1
godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2. Oferty oceniane
bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i
ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem
koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.
Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie w roku szkolnym 2024/2025.
2. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*: Czê¶æ 4: WARZYWA I OWOCE. *Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 8 w Miko³owie, ul. Wolno¶ci 27, 43-190 Miko³ów.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 105216,50 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
03222000-3 - Owoce i orzechy
03212100-1 - Ziemniaki
03221000-6 - Warzywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny
na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena
najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena”
wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o
obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia
przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 4 do SWZ. Punkty zostan±
przyznane w nastêpuj±cy sposób: 40 pkt. – do 1
godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2. Oferty oceniane
bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i
ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem
koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.
Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie w roku szkolnym 2024/2025.
2. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*: Czê¶æ 5: MRO¯ONKI.
*Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 8 w Miko³owie, ul. Wolno¶ci 27, 43-190 Miko³ów.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15390,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mro¿one
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny
na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena
najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena”
wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o
obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia
przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 4 do SWZ. Punkty zostan±
przyznane w nastêpuj±cy sposób: 40 pkt. – do 1
godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2. Oferty oceniane
bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i
ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem
koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.
Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie w roku szkolnym 2024/2025.
2. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*: Czê¶æ 6: RÓ¯NE PRODUKTY SPO¯YWCZE.
*Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 8 w Miko³owie, ul. Wolno¶ci 27, 43-190 Miko³ów.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 97464,51 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15600000-4 - Produkty przemia³u ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15400000-2 - Oleje i t³uszcze zwierzêce lub ro¶linne
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15890000-3 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze i produkty suszone
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny
na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena
najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena”
wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o
obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia
przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 4 do SWZ. Punkty zostan±
przyznane w nastêpuj±cy sposób: 40 pkt. – do 1
godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2. Oferty oceniane
bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i
ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem
koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.
Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie w roku szkolnym 2024/2025.
2. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*: Czê¶æ 7: JAJA.
*Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 8 w Miko³owie, ul. Wolno¶ci 27, 43-190 Miko³ów.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 5950,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny
na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena
najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena”
wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o
obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia
przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 4 do SWZ. Punkty zostan±
przyznane w nastêpuj±cy sposób: 40 pkt. – do 1
godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2. Oferty oceniane
bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i
ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem
koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.
Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie w roku szkolnym 2024/2025.
2. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*: Czê¶æ 8: PIECZYWO.
*Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 8 w Miko³owie, ul. Wolno¶ci 27, 43-190 Miko³ów.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 11020,94 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, ¶wie¿e wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI
ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie
towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy
ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ
punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub
uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego
lub o obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego
zamówienia przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 4 do SWZ.
Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
40 pkt. – do 30 minut, 0 pkt. – powy¿ej 30 minut maksymalnie do 45 minut. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w
kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub
uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2.Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak±
mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty
wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru.
Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4. Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie w roku szkolnym 2024/2025.
2. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*: Czê¶æ 9: RYBY.
*Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 8 w Miko³owie, ul. Wolno¶ci 27, 43-190 Miko³ów.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 37540,40 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15220000-6 - Ryby mro¿one, filety rybne i pozosta³e miêso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny
na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena
najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena”
wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o
obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia
przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 4 do SWZ. Punkty zostan±
przyznane w nastêpuj±cy sposób: 40 pkt. – do 1
godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2. Oferty oceniane
bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i
ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem
koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.
Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie w roku szkolnym 2024/2025.
2. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*: Czê¶æ 10: DANIA GOTOWE (¶wie¿e). *Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 8 w Miko³owie, ul. Wolno¶ci 27, 43-190 Miko³ów.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15040,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15894300-4 - Dania gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny
na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena
najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena”
wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o
obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia
przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 4 do SWZ. Punkty zostan±
przyznane w nastêpuj±cy sposób: 40 pkt. – do 1
godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2. Oferty oceniane
bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i
ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem
koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.
Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
2. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz spe³niania warunków
udzia³u w postêpowaniu (je¿eli zosta³y okre¶lone) sk³ada ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³
sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp zostanie spe³niony je¿eli co najmniej jeden z
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej
dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te
uprawnienia s± wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y
sformu³owane) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenia zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z
Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 3. i 4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do
oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6. W przypadku spó³ki cywilnej wszystkie dokumenty winny byæ podpisane przez wszystkich wspólników lub winien byæ
ustanowiony pe³nomocnik.
7. Je¿eli spó³ka cywilna reprezentowana jest przez wszystkich wspólników lub zakres reprezentacji wynika z umowy spó³ki, wystarczaj±cym jest do³±czenie do oferty kopii umowy spó³ki.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-04 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/945900
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-04 08:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-02
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci, októrych mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835). (Rozdzia³ X pkt 3 SWZ).
INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowc± na potrzeby Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Miko³owie w 2025 roku.
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku i drobnego sprzêtu medycznego
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby ¯³obka Miejskiego w Miko³owie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w bran¿ach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdañsku z podzia³em na 7 czê¶ci"
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomy¶lu
- Sukcesywna dostawa p³odów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH, NA RZECZ ZESPO£U SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROC£AWIU
- Dostawa ¿ywno¶ci do Szko³y Podstawowej w Jedliczu, Samorz±dowego Przedszkola w Jedliczu i Zespo³u Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Sieradzu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.