Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00360256/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Monitoring stanu środowiska, transport odpadów, dowóz pracowników i sprzętu do miejsca pracy, sprzątanie wyznaczonych terenów wraz z zapewnieniem pracownikom niezbędnego sprzętu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010836340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trakt Lubelski 353
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-667
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 277 35 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 277 35 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wawer.zgn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-wawer.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zgn-wawer.ezamawiający.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie zasobem m. st. Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Monitoring stanu środowiska, transport odpadów, dowóz pracowników i sprzętu do miejsca pracy, sprzątanie wyznaczonych terenów wraz z zapewnieniem pracownikom niezbędnego sprzętu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6588c478-27c4-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383939
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066105/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Monitoring stanu środowiska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360256
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 414/NZ/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
- patrolowanie pojazdem mechanicznym terenów będących we władaniu m. st. Warszawy,
- transport osób, przewóz narzędzi, worków i wyposażenia BHP,
- sprzątanie wyznaczonych terenów,
- utrzymanie czystości na terenie nieruchomości przy ul. Włókienniczej 54 i dwóch parkingach przy ul. Włókienniczej,
- utrzymanie zieleni dwóch miejsc pamięci narodowej,
- usuwanie wskazanych wysypisk śmieci.
Usługa będzie wykonywana na nieruchomościach będących własnością m. st. Warszawy oraz Skarbu Państwa. Wykonawca zobowiązany jest do selektywnej zbiórki odpadów ze wskazanych w umowie miejsc. Odpady zebrane selektywnie, Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt przetransportować do specjalistycznego zakładu zajmującego się przetwarzaniem odpadów. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z utylizacją odpadów zebranych selektywnie. W kontenerach zapewnionych przez Zamawiającego będą umieszczane jedynie odpady, które nie mogą zostać powtórnie przetworzone. Ich wielkość i rodzaj zostanie uzgodniona przed ich załadunkiem do kontenerów pomiędzy ZGN a Wykonawcą na podstawie sporządzonych wcześniej raportów z monitoringu środowiska oraz w uzgodnieniu z pracownikiem ZGN oddelegowanym do kontroli prawidłowości realizacji usługi. Wykonawca musi zapewnić każdego dnia w którym będzie realizowana usługa co najmniej dwie grupy osób. Pierwsza grupa, która będzie wykonywała prace porządkowe na wyznaczonych terenach musi być złożona z co najmniej 18 osób. Możliwe są dalsze podziały tej grupy osób na mniejsze ze względu na specyfikę prowadzonych prac, lecz łącznie każdego dnia do wykonywania tych prac musi zostać oddelegowana grupa osób licząca minimum 18. Do realizacji całego zakresu prac ujętych w umowie w ramach omawianego zlecenia każdego dnia do pracy musi zostać oddelegowana łącznie grupa co najmniej 18 osób (w przypadku urlopów i zwolnień lekarskich, na miejsce osoby nie świadczącej pracy w danym dniu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępstwo).
Za pas drogowy ulicy Zamawiający uznaje:
- teren niezabudowany - jest to obszar do szer. 2,5 m od każdej krawędzi jezdni;
- teren zabudowany - jest to obszar od każdej krawędzi jezdni do linii ogrodzenia zabudowań.
Szczegółowy opis i zakres usług zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 757632,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 757632,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 757632,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOWARZYSZENIE "NIEPEŁNOSPRAWNI DLA ŚRODOWISKA EKON"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342246480
7.3.3) Ulica: Plac J. H. Dąbrowskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-823
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "NIEPEŁNOSPRAWNI DLA ŚRODOWISKA EKON"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "NIEPEŁNOSPRAWNI DLA ŚRODOWISKA EKON"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 757632,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Łomży ul. Księcia Janusza I 3, 18-404 Łomża.
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- INTERWENCYJNE PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE CHORZOWA
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.