eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaBudowa kortu tenisowego wraz z ogrodzeniem i energooszczędnym oświetleniem w ramach rozbudowy Brodnickiej Krainy Aktywności



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kortu tenisowego wraz z ogrodzeniem i energooszczędnym oświetleniem w ramach rozbudowy Brodnickiej Krainy Aktywności

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRODNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-112

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 612842500

1.5.8.) Numer faksu: nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@brodnica.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.brodnica.net.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=3&strona=1

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/643447

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kortu tenisowego wraz z ogrodzeniem i energooszczędnym oświetleniem w ramach rozbudowy Brodnickiej Krainy Aktywności

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-966f7004-0de9-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384001

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003609/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa kortu tenisowego wraz z ogrodzeniem i energooszczędnym oświetleniem w ramach rozbudowy Brodnickiej Krainy Aktywności

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

poddziałanie „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284912/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.OK.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 159340,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa kortu tenisowego wraz z ogrodzeniem i energooszczędnym oświetleniem w ramach rozbudowy Brodnickiej Krainy Aktywności” – część I – nawierzchnia;
a) Roboty pomiarowe pod kort – 0,68 ha;
b) Usunięcie warstwy humusu grub. do 15 cm spycharkami – 790,43 m2;
c) Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi 0,40 m³ w gruncie kat 3
z transportem wywrotkami 5 Mg na odl 1,0 km – wykorytowanie – 144,204 m2;
d) Rozścielenie warstwy piasku średnioziarnistego gr. 5 cm -721,022 m2;
e) Warstwa podbudowy grub 15 cm z kruszywa łamanego kamiennego 4-31,5 transport samochodem – 648,00 m2;
f) Warstwa podbudowy grub 15 cm z kruszywa łamanego kamiennego 0-31,5 transport samochodem – 55,32 m2;
g) Rozścielenie warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego 0-4 mm grub 4 cm - 648,00 m²;
h) Wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej – 648,00 m2;
i) Osadzenie tuleji stojaka do tenisa – 4 szt.;
j) Rowek pod krawężnik o wym 20x20 cm na gruncie kat 1/2 - 221,28 m2;
k) Ława pod obrzeże betonowa z oporem – 19,915 m3;
l) Obrzeże betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 221,28 m;
m) Nawierzchnie z kostki betonowej szarej grub 6 cm na podsypce piaskowej – 55,32 m.


Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 115412,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa kortu tenisowego wraz z ogrodzeniem i energooszczędnym oświetleniem w ramach rozbudowy Brodnickiej Krainy Aktywności”
– część II – oświetlenie;
a) Rowy dla kabli koparko-spycharką głęb do 0,6 m szer do 0,4 m grunt kat 3-4 – 120,00 m;
b) Nasypanie piasku na dnie rowu kablowego szer do 0,6 m – 120,00 m;
c) Układanie kabla YAKY 4x25 mm² w rowie kablowym ręcznie – 120,00 m;
d) Zasyp rowów koparko-spycharkami głęb do 0,4 m szer do 0,6 m gruntem kat 3-4 – 120,00 m;
e) Montaż słupa oświetleniowego wg. projektu – 4 szt.;
f) Montaż oprawy oświetleniowej wg projektu na słupie – 8 szt.;
g) Montaż przewodów wciąganych do latarni wys 10 m – 4 kmpl.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia dla części I znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ – w przedmiarze robót pozycje dot. części
„1.3 Oświetlenie”

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

4.5.5.) Wartość części: 29495,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) „Budowa kortu tenisowego wraz z ogrodzeniem i energooszczędnym oświetleniem w ramach rozbudowy Brodnickiej Krainy Aktywności”
– część III – ogrodzenie.
a) Piłkochwyty na słupkach z rur wys 6 m wg. projektu – 37,32 m;
b) Piłkochwyty na słupkach z rur wys 4 m wg. projektu – 73,32 m;
c) Furtki z paneli ogrodzeniowych ze słupkami stalowymi – 2,00 m2
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia dla części I znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ – w przedmiarze robót pozycje dot. części „1.2 Ogrodzenie”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 14432,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229825,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229825,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mardo Sport Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831677401

7.3.3) Ulica: ul. Wydmowa 10

7.3.4) Miejscowość: Puszczykowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-041

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229825,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 18 sierpnia 2022 r. do godz. 9:00, na realizację części II zamówienia (oświetlenie) złożono dwie oferty.

Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia w części II (oświetlenie), była niższa niż wartość oferty najkorzystniejszej, tj. oferty złożonej przez Adama Hołdernego prowadzącego działalność pod firmą Usługi Ogólnobudowlane Hołderny Adam z siedzibą Mechlin, ul. Świerkowa 2, 63-100 Śrem. Zamawiający, korzystając z uprawnienia przysługującego mu zgodnie z treścią art. 255 pkt 3, uznając wydatek za zasadny i celowy, zadecydował o zbadaniu oferty z najniższą ceną oraz o wystąpieniu do organu stanowiącego o zwiększenie środków przeznaczonych na realizację zamówienia w części II, do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej złożonej na realizację części II zamówienia.
W dniu 19 sierpnia 2022 r. o godz. 15:19 Zamawiający przekazał wezwanie na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp do złożenia podmiotowych środków dowodowych Adamowi Hołdernemu prowadzącemu działalność pod firmą Usługi Ogólnobudowlane Hołderny Adam z siedzibą Mechlin, ul. Świerkowa 2, 63-100 Śrem. Na złożenie dokumentów Zamawiający wyznaczył termin do dnia 25 sierpnia 2022 r. do godz. 12:00. Wykonawca nie przedłożył podmiotowych środków dowodowych do upływu wyznaczonego terminu. Mając na względzie powyższe, Zamawiający wystosował wezwanie o uzupełnienie podmiotowych środków dowodowych, na podstawie art. 128 ust. 1 Pzp, które przekazał za pośrednictwem Platformy Zakupowej 26 sierpnia 2022 r. o godz. 14:41. Na złożenie dokumentów Zamawiający wyznaczył Wykonawcy termin do dnia 31 sierpnia 2022 r. Wykonawca nie przedłożył podmiotowych środków dowodowych do upływu wyznaczonego terminu. W związku z zaistniałą sytuacją ofertę Adama Hołdernego prowadzącego działalność pod firmą Usługi Ogólnobudowlane Hołderny Adam z siedzibą Mechlin, ul. Świerkowa 2, 63-100 Śrem, należało odrzucić, zgodnie z treścią art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c.
Druga w kolejności ze złożonych na realizację postępowania w tej części ofert, tj. oferta przedsiębiorstwa Mardo Sport Sp. z o.o. z siedzibą ul. Wydmowa 10, 62-041 Puszczykowo, znacznie przewyższa wysokość środków, jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, nawet przy uwzględnieniu zwiększenia planu finansowego na realizację zadania objętego zamówieniem w części II, do wartości oferty złożonej przez Adama Hołdernego prowadzącego działalność pod firmą Usługi Ogólnobudowlane Hołderny Adam z siedzibą Mechlin, ul. Świerkowa 2, 63-100 Śrem.
W związku z powyższym, mając na względzie treść art. 255 pkt 3 Pzp, Zamawiający unieważnił postępowanie pn. „Budowa kortu tenisowego wraz z ogrodzeniem
i energooszczędnym oświetleniem w ramach rozbudowy Brodnickiej Krainy Aktywności” w odniesieniu do części II postępowania, dotyczącej oświetlenia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 18 sierpnia 2022 r. do godz. 9:00, na realizację części III zamówienia (ogrodzenie) złożono trzy oferty.
Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia w części III (ogrodzenie), była niższa niż wartość oferty najkorzystniejszej, tj. oferty złożonej przez Adama Hołdernego prowadzącego działalność pod firmą Usługi Ogólnobudowlane Hołderny Adam z siedzibą Mechlin, ul. Świerkowa 2, 63-100 Śrem. Zamawiający, korzystając z uprawnienia przysługującego mu zgodnie z treścią art. 255 pkt 3, uznając wydatek za zasadny i celowy, zadecydował o zbadaniu oferty z najniższą ceną oraz o wystąpieniu do organu stanowiącego o zwiększenie środków przeznaczonych na realizację zamówienia w części III, do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej złożonej na realizację części III zamówienia.
W dniu 19 sierpnia 2022 r. o godz. 15:20 Zamawiający przekazał wezwanie na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp do złożenia podmiotowych środków dowodowych Adamowi Hołdernemu prowadzącemu działalność pod firmą Usługi Ogólnobudowlane Hołderny Adam z siedzibą Mechlin, ul. Świerkowa 2, 63-100 Śrem. Na złożenie dokumentów Zamawiający wyznaczył termin do dnia 25 sierpnia 2022 r. do godz. 12:00. Wykonawca nie przedłożył podmiotowych środków dowodowych do upływu wyznaczonego terminu. Mając na względzie powyższe, Zamawiający wystosował wezwanie o uzupełnienie podmiotowych środków dowodowych, na podstawie art. 128 ust. 1 Pzp, które przekazał za pośrednictwem Platformy Zakupowej 26 sierpnia 2022 r. o godz. 14:42. Na złożenie dokumentów Zamawiający wyznaczył Wykonawcy termin do dnia 31 sierpnia 2022 r. Wykonawca nie przedłożył podmiotowych środków dowodowych do upływu wyznaczonego terminu. W związku z zaistniałą sytuacją ofertę Adama Hołdernego prowadzącego działalność pod firmą Usługi Ogólnobudowlane Hołderny Adam z siedzibą Mechlin, ul. Świerkowa 2, 63-100 Śrem, należało odrzucić, zgodnie z treścią art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c.
Druga w kolejności ze złożonych na realizację postępowania w tej części ofert, tj. oferta przedsiębiorstwa Mardo Sport Sp. z o.o. z siedzibą ul. Wydmowa 10, 62-041 Puszczykowo, znacznie przewyższa wysokość środków, jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, nawet przy uwzględnieniu zwiększenia planu finansowego na realizację zadania objętego zamówieniem w części II, do wartości oferty złożonej przez Adama Hołdernego prowadzącego działalność pod firmą Usługi Ogólnobudowlane Hołderny Adam z siedzibą Mechlin, ul. Świerkowa 2, 63-100 Śrem.
W związku z powyższym, mając na względzie treść art. 255 pkt 3 Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie pn. „Budowa kortu tenisowego wraz z ogrodzeniem i energooszczędnym oświetleniem w ramach rozbudowy Brodnickiej Krainy Aktywności” w odniesieniu do części II postępowania, dotyczącej oświetlenia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89790,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.