eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławWymiana nawierzchni chodników przy ul. Poznańskiej na odcinku od ronda Lotników Inowrocławskich do ul. Kurowej w Inowrocławiu - prawa i lewa strona.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana nawierzchni chodników przy ul. Poznańskiej na odcinku od ronda Lotników Inowrocławskich do ul. Kurowej w Inowrocławiu – prawa i lewa strona.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250

1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana nawierzchni chodników przy ul. Poznańskiej na odcinku od ronda Lotników Inowrocławskich do ul. Kurowej w Inowrocławiu – prawa i lewa strona.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68f6529d-2cf0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021736/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa chodników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332799/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.28.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni chodnika przy ul. Poznańskiej na odcinku od ronda Lotników do ul. Kurowej w Inowrocławiu – prawa i lewa strona.
Chodnik po stronie prawej na całym odcinku posiada nawierzchnię z masy bitumicznej na podbudowie z tłucznia. Obramowany jest obrzeżem betonowym. Zakres robót obejmuje odcinek o długości 114,74m. Chodnik po stronie lewej posiada nawierzchnię z płyt kamiennych i płytek betonowych, częściowo obramowany jest obrzeżem betonowym. Zakres robót obejmuje odcinek o długości 161,51m.

2. W zakres robót remontowych wchodzą:
1) roboty rozbiórkowe: nawierzchni bitumicznej, podbudowy, krawężników, obrzeży, nawierzchni z płyt kamiennych z wywozem na składowisko Zamawiającego;
2) ustawienie oporników i obrzeży;
3) ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego;
4) ułożenie warstwy gruntu stabilizowanego cementem;
5) ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm wraz z profilowaniem istniejącej nawierzchni podsypką cementowo-piaskową,
6) ułożenie nowej nawierzchni zjazdów w śladzie nowego chodnika z kostki betonowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm,
7) odtworzenie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego;
8) wykonanie uzupełnienia różnic wysokościowych na zjazdach;
9) regulacja urządzeń obcych ( regulacja wysokościowa skrzynek zaworów i zasów, regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych, regulacja wysokościowa studzienek telekomunikacyjnych z wymianą pokryw w razie konieczności);
10) wykonanie humusowania i obsianie trawą;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185738,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238589,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185738,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOROAD Sp. z o.o. Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 556 276 98 20

7.3.3) Ulica: Sikorowo 31

7.3.4) Miejscowość: Sikorowo 31

7.3.5) Kod pocztowy: 88-101

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185738,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie do 50 dni, licząc od dnia przekazania terenu budowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.