Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00282612/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
- 2023/BZP 00283011/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa infrastruktury leczniczo-uzdrowiskowej w Uzdrowisku Wieniec-Zdrój
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (54)2316310
1.5.8.) Numer faksu: (54)2316324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa infrastruktury leczniczo-uzdrowiskowej w Uzdrowisku Wieniec-Zdrój2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c488fd0-167d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036862/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa infrastruktury leczniczo-uzdrowiskowej w Uzdrowisku Wieniec-Zdrój
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Na przedmiot zamówienia Gmina Brześć Kujawski ubiega się o dofinansowanie w ramach programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282612
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.II.271.27.2023.KO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: 1. Budowa tężni solankowej wraz z zagospodarowaniem terenu;Wspólny Słownik Zamówień: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
Opis: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa infrastruktury leczniczo-uzdrowiskowej w Uzdrowisku Wieniec-Zdrój, w podziale na:
1. Budowa tężni solankowej wraz z zagospodarowaniem terenu;
2. Przebudowa ul. Zdrojowej na terenie Uzdrowiska Wieniec-Zdrój wraz z zagospodarowaniem terenu;
3. Budowa oświetlenia i monitoringu ul. Zdrojowej;
4. Budowa amfiteatru wraz z budynkiem administracyjno-socjalnym
oraz niezbędną infrastrukturą techniczną.
LINK DO DOKUMETNACJI PRZETARGOWEJ:
CZĘŚĆ 1:
https://mst-brzesc-kujawski.rbip.mojregion.info/budowa-tezni-solankowej-wraz-z-przebudowa-ul-zdrojowej-wykonaniem-oswietlenia-i-monitoringu-oraz-zagospodarowaniem-terenu-w-gminie-uzdrowiskowej-brzesc-kujawski/
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania:
CZĘŚĆ 1: 11-2023 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Na przedmiot zamówienia Gmina Brześć Kujawski ubiega się o dofinansowanie w ramach programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 127489,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Przebudowa ul. Zdrojowej na terenie Uzdrowiska Wieniec-Zdrój wraz z zagospodarowaniem terenuWspólny Słownik Zamówień: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
Opis: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa infrastruktury leczniczo-uzdrowiskowej w Uzdrowisku Wieniec-Zdrój, w podziale na:
1. Budowa tężni solankowej wraz z zagospodarowaniem terenu;
2. Przebudowa ul. Zdrojowej na terenie Uzdrowiska Wieniec-Zdrój wraz z zagospodarowaniem terenu;
3. Budowa oświetlenia i monitoringu ul. Zdrojowej;
4. Budowa amfiteatru wraz z budynkiem administracyjno-socjalnym
oraz niezbędną infrastrukturą techniczną.
LINK DO DOKUMETNACJI PRZETARGOWEJ:
CZĘŚĆ 2:
https://mst-brzesc-kujawski.rbip.mojregion.info/budowa-tezni-solankowej-wraz-z-przebudowa-ul-zdrojowej-wykonaniem-oswietlenia-i-monitoringu-oraz-zagospodarowaniem-terenu-w-gminie-uzdrowiskowej-brzesc-kujawski/
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania:
CZĘŚĆ 2: 11-2023 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Na przedmiot zamówienia Gmina Brześć Kujawski ubiega się o dofinansowanie w ramach programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 10500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: 3. Budowa oświetlenia i monitoringu ul. ZdrojowejWspólny Słownik Zamówień: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
Opis: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa infrastruktury leczniczo-uzdrowiskowej w Uzdrowisku Wieniec-Zdrój, w podziale na:
1. Budowa tężni solankowej wraz z zagospodarowaniem terenu;
2. Przebudowa ul. Zdrojowej na terenie Uzdrowiska Wieniec-Zdrój wraz z zagospodarowaniem terenu;
3. Budowa oświetlenia i monitoringu ul. Zdrojowej;
4. Budowa amfiteatru wraz z budynkiem administracyjno-socjalnym
oraz niezbędną infrastrukturą techniczną.
LINK DO DOKUMETNACJI PRZETARGOWEJ:
CZĘŚĆ 3:
https://mst-brzesc-kujawski.rbip.mojregion.info/budowa-tezni-solankowej-wraz-z-przebudowa-ul-zdrojowej-wykonaniem-oswietlenia-i-monitoringu-oraz-zagospodarowaniem-terenu-w-gminie-uzdrowiskowej-brzesc-kujawski/
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania:
CZĘŚĆ 3: 11-2023 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Na przedmiot zamówienia Gmina Brześć Kujawski ubiega się o dofinansowanie w ramach programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 2391 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: 4. Budowa amfiteatru wraz z budynkiem administracyjno-socjalnym oraz niezbędną infrastrukturą technicznąWspólny Słownik Zamówień: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
Opis: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa infrastruktury leczniczo-uzdrowiskowej w Uzdrowisku Wieniec-Zdrój, w podziale na:
1. Budowa tężni solankowej wraz z zagospodarowaniem terenu;
2. Przebudowa ul. Zdrojowej na terenie Uzdrowiska Wieniec-Zdrój wraz z zagospodarowaniem terenu;
3. Budowa oświetlenia i monitoringu ul. Zdrojowej;
4. Budowa amfiteatru wraz z budynkiem administracyjno-socjalnym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną.
LINK DO DOKUMETNACJI PRZETARGOWEJ:
CZĘŚĆ 4:
https://mst-brzesc-kujawski.rbip.mojregion.info/budowa-amfiteatru-wraz-z-budynkiem-administracyjno-socjalnym-oraz-niezbedna-infrastruktura-techniczna/
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania:
CZĘŚĆ 4: 12-2023 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 75461,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42927,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42927,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA-PROJEKT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551120200
7.3.3) Ulica: Kielecka 37
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42927,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39975,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBI sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883119317
7.3.3) Ulica: Wojskowa
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-10Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883119317
7.3.3) Ulica: Wojskowa
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-10Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBI sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883119317
7.3.3) Ulica: Wojskowa
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI BRZEŚĆ KUJAWSKI
- Tor OCR dla dzieci i dorosłych
- Zakup i dostawa trzech hal namiotowych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Starym Brześciu
więcej: przetargi BRZEŚĆ KUJAWSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.