Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00360758/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00384160 z dnia 2024-06-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni oraz terenów miejskich w Wągrowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 15a
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wagrowiec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wagrowiec.eu/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni oraz terenów miejskich w Wągrowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57272fb4-24ae-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028643/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Utrzymanie zieleni oraz terenów miejskich w Wągrowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358789
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawę prawną udzielenia zamówienia stanowią przepisy art. 214 ust. 1 pkt. 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
Gmina Miejska Wągrowiec jako jednostka samorządu terytorialnego będąc zamawiającym, o którym mowa w art. 4 pkt 1 ustawy Pzp udziela zamówienia osobie prawnej, tj. Miejskiemu Przedsiębiorstwu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., - Spółce, której jest właścicielem. Wykonawca jest spółką prawa handlowego, wpisaną do Krajowego Rejestru Sadowego pod
numerem 0000058825 Wszystkie udziały w spółce posiada Gmina Miasta Wągrowiec.
Gmina Miejska Wągrowiec sprawuje nad spółką kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami spółki.
cd. w Sekcji VI Informacje dodatkowe
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 575195,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie zieleni urządzonej w Wągrowcu w terminie od 1 lipca do 31 grudnia 2024r.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- kompleksowe utrzymanie zieleni urządzonej (m.in. utrzymywanie ścieżek, utrzymywanie trawników, pielęgnacja drzew i
krzewów, utrzymywanie w należytym stanie ławek parkowych, koszy na odpady,)
- utrzymanie grobów wojennych, pomników, tablic pamiątkowych (m.in. przygotowanie do obchodów rocznicowych,
utrzymanie czystości)
- utrzymanie zieleni na rondach (przycinanie, formowanie, pielenie)
- utrzymanie zieleni na parkingach (utrzymanie trawników, pielęgnacja drzew i krzewów)
- m.in. utrzymanie zieleni przydrożnej (przycinanie, pielenie)
- koszenie trawy i zbieranie zanieczyszczeń
- kwietniki sezonowe
- nasadzenia roślin wieloletnich
- utrzymanie terenów miejskich
- zimowe utrzymanie ciągów pieszo-rowerowych
- odchwaszczanie pasów drogowych
- flagowanie miasta
WYKONAWCA zobowiązany jest do:
1) współpracy z ZAMAWIAJĄCYM;
2) zapewnienia bezpieczeństwa, w tym bezpieczeństwa osób trzecich oraz ponoszenia odpowiedzialności materialnej za
szkody wynikłe w związku z wykonywanymi pracami, wchodzącymi w zakres niniejszej umowy;
3) przestrzegania przepisów bhp i ppoż.;
4) zapewnienia sprzętu spełniającego wymogi i normy techniczne niezbędne do wykonania prac objętych niniejsza umową;
5) wykonania prac objętych niniejszą umową zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem, należytą starannością,
przy zachowaniu obowiązujących przepisów prawa, norm i standardów, oraz na warunkach określonych w niniejszej
umowie;
6) właściwego postępowania z odpadami zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wraz z powszechnie obowiązującymi przepisami
prawa miejscowego;
7) ponoszenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wynikłe ze złego wykonawstwa i zabezpieczenia robót;
8) ponoszenia kosztów poboru wody oraz unieszkodliwiania odpadów powstałych przy realizacji umowy;
9) wykonywania prac zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7660006550
7.3.3) Ulica: Janowiecka 100
7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Podlewanie drzew na terenie dzielnicy Ursynów.
- Usługa koszenia i zwalczania roślin inwazyjnych na obszarze Magurskiego Parku Narodowego.
- Aktywny Fyrtel w Parku Puchalskiego (Miejsce do gry w piłkę, podwójna tyrolka, sieć do wspinaczki, zjeżdżalnia) - projekt wybrany do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego Śremu - II części
- Usługi ogrodnicze
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.