Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00347205/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
- 2024/BZP 00368255/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-16
- 2024/BZP 00420262/01 - Wynik z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PARK KULTURY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290623242
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 21
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@parkkultury.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: parkkultury.starachowice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb43792a-1f5a-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb43792a-1f5a-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055692/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347205
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PK.260.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 701843,85
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I –„Remont i przebudowa pomieszczenia administracyjnego.”Roboty rozbiórkowe
• - wyburzenie ścianek działowych
• - wykucie muru dla przesunięcia okna
• - wykucie muru dla poszerzenia drzwi
• - wyburzenie części ściany nośnej
• - wykucie otworu drzwiowego w ścianie nośnej
• - demontaż podłogi z płytek gresowych
• - demontaż drzwi i okien
• - demontaż parapetów
• - demontaż opraw oświetleniowych
• - demontaż instalacji elektrycznej
• - demontaż pozostałych urządzeń sanitarnych
Roboty budowlane i wykończeniowe
• - wykonanie nadproży
• - wymurowanie słupa
• - wykonanie szklanej ściany działowej
• - wykonanie ścian działowych murowanych
• - wykonanie ścian działowych z płyty GK i ażurowych
• - zamurowanie otworów
• - wykonanie sufitu podwieszanego /w części/
• - montaż instalacji elektrycznej i oświetlenia
• - montaż stolarki okiennej i drzwiowej
• - wykonanie parapetów
• - wykonanie podłóg z płytek ceramicznych
• - wykonanie okładzin ściennych
• - wykonanie tynków gipsowych
• - malowanie ścian i sufitów
• - malowanie schodów stalowych po uprzednim zdjęciu farby i oczyszczeniu powierzchni
• - wykonanie poręczy przyściennej przy schodach stalowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 235376,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Remont balkonu Sali kinowej.Roboty rozbiórkowe:
• Rozebranie drewnianych podłóg,
• Rozebranie konstrukcji drewnianej widowni podniesionej
• Rozebranie ścianek działowych drewnianych
• Rozebranie stropów drewnianych, zasypki stropowe
• Usuniecie gruzu z budynku
• Wywóz gruzu
• Utylizacja materiału pochodzącego z rozbiórki
Zaprojektowanie i wykonanie konstrukcji podłogi i podestu pod fotele:
• Konstrukcja stalowa widowni wraz z wykonaniem projektu warsztatowego
• ślepa podłoga, z desek szerokości 15-20˙cm
• Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej, izolacja pozioma podposadzkowa
• Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej, pozioma z płyt układanych na sucho,
• Izolacja pozioma paroizolacja
Posadzki:
• Posadzki z wykładzin
Okładziny ścian:
• Wykonanie okładziny akustycznej ścian balkonu,
• Dostawa i montaż balustrad
• Renowacja istniejących słupów balkonu
Wyposażenie:
• Dostawa i montaż foteli kinowych
Instalacja oświetleniowa:
• Wykonanie projektu instalacji elektrycznej
• Wypusty oświetleniowe i gniazd wtykowych wykonywane przewodami wtynkowymi w budynkach mieszkalnych,
• Dostawa i montaż linii oświetlenia LED
• Montaż na gotowym podłożu oświetlenia balkonu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 466467,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 PrZamPubl, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, Park Kultury w Starachowicach, stosownie do treści art. 222 ust. 4 PrZamPubl, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100).
Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, iż ceny wszystkich ofert przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W ofertach nie występują omyłki, o których mowa w art. 223 ust. 2 ustawy Pzp. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1289443,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1440800,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie: Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie 0+000 do km 0+118 w Starachowicach". (...)
- Świadczenie usługi cateringowej w 2025r. dla 20 uczestników działań realizowanych w Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach
- "Usługi przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym Centrum Usług Społecznych w Starachowicach"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla 15 dzieci w wieku 3-6 lat uczęszczających do świetlicy środowiskowej na osiedlu Wzgórze w Starachowicach
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla 15 dzieci w wieku 3-6 lat uczęszczających do świetlicy środowiskowej na osiedlu Wzgórze w Starachowicach
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Starachowicach
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.