Og³oszenie z dnia 2024-06-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00397565/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00481195/01 - Wynik z dnia 2024-09-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie ca³odziennego ¿ywienia m³odzie¿y przebywaj±cej w Bursie Szkolnej Nr 1 w Kaliszu przy ul. Przemys³owej 1, w roku szkolnym 2024-2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301501373
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Handlowa 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 7532247
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckziu@ckziu.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ckziu.kalisz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie ca³odziennego ¿ywienia m³odzie¿y przebywaj±cej w Bursie Szkolnej Nr 1 w Kaliszu przy ul. Przemys³owej 1, w roku szkolnym 2024-2025.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8f136149-23d6-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00384333
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00036774/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug ca³odziennego ¿ywienia m³odzie¿y przebywaj±cej w Bursie Szkolnej Nr 1 im. Janusza Korczaka w Kaliszu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f136149-23d6-11ef-87ba-8eb060fd7bb83.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Niniejsze postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8f136149-23d6-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2. W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub o¶wiadczeñ przekazywane s± wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy.
W zwi±zku z tym:
1) sk³adanie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ,
2) z³o¿enie oferty,
2) sk³adanie podmiotowych ¶rodków dowodowych,
3) sk³adania innych o¶wiadczeñ, informacji i wyja¶nieñ, odbywa siê wy³±cznie poprzez Platformê. Korespondencja kierowana do Zamawiaj±cego w sposób inny ni¿ wskazany niniejszym punkcie nie bêdzie rozpatrywana.
3. Korespondencjê kierowana do Zamawiaj±cego nale¿y oznaczaæ przynajmniej oznaczeniem sprawy wskazanym od pierwszej strony SWZ.
4. Dokumenty musz± byæ:
- w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobê/osoby uprawnion±/ne do reprezentowania Wykonawcy,
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby uprawnion±/ne do reprezentowania Wykonawcy, - cyfrowego odwzorowania sporz±dzonego w postaci papierowej ¶wiadczonego przez mocodawcê, tj. dokumentu elektronicznego bêd±cego kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby uprawnion±/ne do reprezentowania Wykonawcy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Pe³ne informacje zosta³y zawarte w pkt 32 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pe³ne informacje zosta³y zawarte w pkt 32 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CKZIU-KG.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „¦wiadczenie us³ug w zakresie ca³odziennego ¿ywienia m³odzie¿y przebywaj±cej w Bursie Szkolnej Nr 1 w Kaliszu przy ul. Przemys³owej, w roku szkolnym 2024-2025”.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Ilo¶æ wychowanków objêtych zamówieniem: ok. 150 osób.
2) Przewidywana szacunkowa ilo¶æ wydanych posi³ków w czasie obowi±zywania umowy:
-- 28350 ¶niadañ,
- 28350 drugich ¶niadañ,
- 28350 obiadów,
- 28350 kolacji.
3) Ilo¶æ posi³ków bêdzie uzale¿niona od ilo¶ci wychowanków oraz zaistnia³ych potrzeb Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie w ilo¶ci zgodnej z wykazem dostarczonym przez Zamawiaj±cego. W przypadku zmniejszenia liczby posi³ków, Wykonawcy nie przys³uguj± z tego tytu³u ¿adne roszczenia wzglêdem Zamawiaj±cego.
4) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania us³ugi ¿ywienia w formie cateringu z czê¶ciowym wykonaniem posi³ków, które musz± byæ przygotowywane partiami ze wzglêdu na d³ugo¶æ wydawania posi³ków, na bazie istniej±cej kuchni mieszcz±cej siê przy ul. Przemys³owej 1.
5) Wykonawca bêdzie przygotowywa³ dziennie 4 pe³ne posi³ki dla m³odzie¿y, uwzglêdniaj±c podstawowe sk³adniki i produkty spo¿ywcze wysokiej jako¶ci, stosowane w ¿ywieniu, zgodnie ze zg³oszon± diet±, zachowuj±c wymogi sanitarnoepidemiologiczne w zakresie higieny osobistej personelu Wykonawcy, warunków przygotowywania posi³ków i podawania m³odzie¿y oraz bêdzie przestrzega³ Rozporz±dzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie
musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (Dz.U. z 2016r., poz. 1154).
6) Posi³ki wydawane bêd± w dniach nauki szkolnej z uwzglêdnieniem przerw ¶wi±tecznych, ferii oraz absencji chorobowej ucznia.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³y zawarty w SWZ i za³±cznikach do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³
55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8) o warto¶ci nie przekraczaj±cej 80.000,00 PLN, które bêd± polegaæ na powtórzeniu us³ug sk³adaj±cych siê na zamówienie podstawowe, w szczególno¶ci wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamówienia te bêd± mog³y zostaæ udzielone po zabezpieczeniu odpowiednich ¶rodków finansowych na sfinansowanie zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegó³owy opis sposobu oceny ofert zawarty zosta³ w pkt 22. SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ kar umownych
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Za spe³niaj±cych warunki udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy uzna Wykonawcê, który:1) wykona³ (zakoñczy³) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ minimum dwie us³ugi polegaj±ce na codziennym i ca³odziennym zapewnieniu posi³ków w formie cateringu lub ich wytwarzania w miejscu wydawania, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000 z³ brutto ka¿da (poza us³ugami wykonywanymi wcze¶niej na rzecz Zamawiaj±cego tj. Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Kaliszu).
2) bêdzie dysponowaæ osob± posiadaj±cym uprawnienia do czynno¶ci „Dietetyka” lub „Specjalisty do spraw ¿ywienia”.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z
postêpowania”.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz nale¿ycie wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert us³ug spe³niaj±cych warunki o których mowa w pkt. 11.2. SWZ - wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi za³±cznik do SWZ (Do¶wiadczenie zawodowe).
2) dowody okre¶laj±ce czy us³ugi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. 12.3.1) SWZ zosta³y wykonane nale¿ycie lub s± wykonywane nale¿ycie;
Dowodami, o których mowa wy¿ej s±:
a) referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane,
b) o¶wiadczenie Wykonawcy - je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego (co jest zobowi±zany wykazaæ) nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów, o których mowa w ppkt a);
c) w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych, dokumenty, o których mowa w ppkt a) i b) powinny
byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych warunki o których mowa w pkt 11.2.2) SWZ – wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ (Potencja³ osobowy).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowody potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa wart. 118 ust. 3, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów (je¶li dotyczy);
2) O¶wiadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp;
3) dokument pe³nomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o ustanowieniu pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¶li dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przed up³ywem terminu sk³adania ofert zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 4.000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych),2. Formê wniesienia wadium wybiera Wykonawca spo¶ród przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy.
3. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wadium zosta³y zawarte w pkt. 16 SWZ.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo, o którym mowa wy¿ej nale¿y sporz±dziæ w jednej z form wskazanych poni¿ej, a nastêpnie przekazaæ Zamawiaj±cemu wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania z powodów, o których mowa w pkt 10.1. i 10.2. SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o braku podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zobowi±zany jest do z³o¿enia na wezwanie Zamawiaj±cego (po otwarciu ofert) podmiotowych ¶rodków dowodowych, w zakresie, w którym wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowi±cym za³±cznik do SWZ pn. „O¶wiadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie
zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp”.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian okre¶la wzór umowy bêd±cy za³±cznikiem nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-05 14:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-05 14:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Adres poczty elektronicznej podany w pkt 1.5.9. niniejszego og³oszenia nie s³u¿y do komunikacji miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w postêpowaniu, którego dotyczy niniejsze og³oszenie. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ przekazywane odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://mzbm-kalisz.ezamawiajacy.pl.2. Formê dokumentów lub o¶wiadczeñ, za³±czników jakie nale¿y z³o¿yæ Zamawiaj±cemu okre¶lona zosta³a w SWZ.
3. Je¿eli w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu podane bêd± warto¶ci w innej walucie ni¿ PLN, bêd± one przeliczane na PLN wed³ug kursu ¶redniego Narodowego Banku Polskiego danej waluty z daty zamieszczenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych og³oszenia o zamówieniu dotycz±cego postêpowania. W przypadku,
gdy w dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych Narodowy Bank Polski nie og³asza ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs danej waluty og³oszony przez NBP ostatniego dnia przed dniem zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
4. Wymagania techniczne zwi±zane ze sk³adaniem oferty w formie elektronicznej zawarte zosta³y w SWZ. Szczegó³owy sposób sk³adania oferty, dokumentów lub o¶wiadczeñ, za³±czników zawiera SWZ.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa lampy szczelinowej
- Rozbudowa skateparku w Ogródku Jordanowskim przy ul. Wa³ Piastowski w Kaliszu
- Wykonanie us³ugi cateringowej
- Dostawa energii elektrycznej dla RCKiK w Kaliszu
- Dostosowanie budynku Domu Pomocy Spo³ecznej do wymogów przeciwpo¿arowych.
- Zakup samochodu do transportu osób dializowanych
wiêcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech obozów resocjalizacyjno-terapeutycznych dla 150 uczestników projektów, pn.: "Wykluczenie - nie ma MOWy! 2 - etap I" oraz "Trampolina 4 - etap I
- "Organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego z zarz±dzania projektami w oparciu o funkcjonalno¶ci oprogramowania MS Project"
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych na rzecz osób uprawnionych przebywaj±cych w o¶rodkach wsparcia, wskazanych przez O¶rodek Pomocy Spo³ecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- ¦wiadczenie us³ug organizacji konferencji, us³ug hotelowych, gastronomicznych i cateringowych, z podzia³em na 6 czê¶ci
- ¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu dwóch krajowych wizyt studyjnych dla przedstawicieli gmin województwa kuj.-pom. oraz przedstawicieli Zamawiaj±cego
- obs³uga gastronomiczna spotkania networkingowego po konferencji SRC2025 w Krakowie wraz z najmem sali bankietowej dla projektu NAWA UNIVERSEH Plus! - DE-dzp.272-230/25
wiêcej: Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.