eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Rewitalizacja "Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie" realizowana w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w podziale na 3 zadania (...)



Ogłoszenie z dnia 2024-06-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewitalizacja „Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie” realizowana w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w podziale na 3 zadania (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Zespół Świętokrzyskich i Nadnidziańskich Parków Krajobrazowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łódzka 244

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-655

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48413450830

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pk.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.kielce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja „Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie” realizowana w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w podziale na 3 zadania (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84edce82-3140-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101633/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rewitalizacja "Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pk-kielce.logintrade.net/zapytania_email,165838,382125cce2e69e5d8f9640b52fdf9df4.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pk-kielce.logintrade.net/zapytania_email,165838,382125cce2e69e5d8f9640b52fdf9df4.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zostały w Rozdziale XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki informacyjne w zakresie RODO zostały wskazane w Rozdziale II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania w zakresie RODO zostały wskazane w Rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPK-K.384.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24198880,36 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Modernizacja i remont szlaku kolejowego wraz z układami torowymi, w podziale na 3 części, polegająca na:
a) Część 1 - Modernizacja i remont układu torowego na stacji kolejki wąskotorowej w Jędrzejowie;
Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 Części 1 jest:
- Wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania wszystkich robót budowlanych i uzyskania dla niej wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca dokumentacji projektowej będzie sprawował nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową, wynagrodzenie za pełnienie czynności związanych z nadzorem autorskim winno być skalkulowane w cenie dokumentacji projektowej.
- Wykonanie wszystkich robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej oraz wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich innych czynności wymaganych prawem;
- Sporządzenie kompleksowej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych zgód, zgłoszeń lub decyzji zezwalających na eksploatację i użytkowanie przedmiotu zamówienia;
- Aktualizacja istniejącej dokumentacji technicznej Zamawiającego po zakończeniu robót budowlanych w zakresie zamówienia.
Zakres robót konicznych do wykonania:
a) nawierzchnia kolejowa;
b) podtorze i odwodnienie;
c) przejazdy kolejowo-drogowe i przejścia;
d) budowle i obiekty obsługi podróżnych;
e) obiekty inżynieryjne;
f) sterowanie ruchem kolejowym.
Zadanie realizowane głównie z materiałów staroużytecznych (dot. szyn, rozjazdów, łączników).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót zostały określone w załącznikach do niniejszego dokumentu tj.:
- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ);
- Program Funkcjonalno – Użytkowy z maja 2024 r. opracowany przez Kielecką Grupę Mostową Sp. z o.o. 25-663 Kielce, ul. Karola Olszewskiego 6, wraz załącznikami;
- Specyfikacje techniczne;
- Przedmiary robót (pełniące funkcje pomocniczą).
Załączone do OPZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny.
Modernizacja i remont układu torowego na stacji kolejki wąskotorowej w Jędrzejowie obejmuje m.in.:
- Demontaż rozjazdów typ szyny S42;
- Demontaż rozjazdów typ szyny 8;
- Demontaż rozjazdów typ szyny 6d;
- Demontaż torów typ szyny S42;
- Demontaż torów typ szyny 8;
- Demontaż torów typ szyny 6d;
- Demontaż wstawek międzyrozjazdowych typ szyny S42;
- Demontaż wstawek międzyrozjazdowych typ szyny 8;
- Rozbiórka nieczynnego torowiska;
Prace związane z odbudową infrastruktury kolejowej:
- Budowę rozjazdów typ szyny S42;
- Budowę rozjazdów typ szyny 8;
- Budowę rozjazdów typ szyny 6d – 18 szt.;
- Budowę torów typ szyny S42;
- Budowę torów typ szyny 8;
- Budowę torów typ szyny 6d;
- Budowę wstawek międzyrozjazdowych typ szyny S42;
- Budowę wstawek międzyrozjazdowych typ szyny 8;
- Budowę kozłów oporowych;
- Budowę obrotnicy;
- Zmiana układu torowego (Rys. 1.01);
- Wykonanie odwodnienia;
- Wykonanie dojść do peronu;
- Dostosowanie peronu do projektowanej geometrii torów;
- Wykonanie sterowania ruchem kolejowym;
- Montaż hektometrów i wskaźników;
- Inne prace związane z ochroną środowiska (jeśli będą wymagane);
- Wszelkie inne prace niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamówienie zostanie zrealizowane na podstawie Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - załącznik nr 7 do SWZ dla Zadania nr 1 wraz z wszystkimi załącznikami.

4.2.5.) Wartość części: 3097392,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45234100-7 - Budowa kolei

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45234116-2 - Budowa torów

45234113-1 - Rozbiórka torów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Modernizacja i remont szlaku kolejowego wraz z układami torowymi, w podziale na 3 części, polegająca na:
b) Część 2 - Modernizacja i remont szlaku kolejowego od stacji w m. Motkowice
do mostu kolejowego na rz. Nida (szlak Motkowice – Umianowice);
Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 Części 2 jest:
- Wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania wszystkich robót budowlanych i uzyskania dla niej wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca dokumentacji projektowej będzie sprawował nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową, wynagrodzenie za pełnienie czynności związanych z nadzorem autorskim winno być skalkulowane w cenie dokumentacji projektowej.
- Wykonanie wszystkich robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej oraz wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich innych czynności wymaganych prawem;
- Sporządzenie kompleksowej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych zgód, zgłoszeń lub decyzji zezwalających na eksploatację i użytkowanie przedmiotu zamówienia;
- Aktualizacja istniejącej dokumentacji technicznej Zamawiającego po zakończeniu robót budowlanych w zakresie zamówienia.
Zakres robót konicznych do wykonania:
a) nawierzchnia kolejowa;
b) podtorze i odwodnienie;
c) przejazdy kolejowo-drogowe i przejścia;
d) budowle i obiekty obsługi podróżnych;
e) obiekty inżynieryjne;
f) sterowanie ruchem kolejowym.
Zadanie realizowane głównie z materiałów staroużytecznych (dot. szyn, rozjazdów, łączników).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót zostały określone w załącznikach do niniejszego dokumentu tj.:
- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ);
- Program Funkcjonalno – Użytkowy z maja 2024 r. opracowany przez Kielecką Grupę Mostową Sp. z o.o. 25-663 Kielce, ul. Karola Olszewskiego 6, wraz załącznikami;
- Specyfikacje techniczne;
- Przedmiary robót (pełniące funkcje pomocniczą).
Modernizacja i remont szlaku kolejowego od stacji w m. Motkowice do mostu kolejowego na rz. Nida (szlak Motkowice – Umianowice) obejmuje prace związane z demontażem istniejącej infrastruktury kolejowej, m.in.:
- Demontaż rozjazdów;
- Demontaż torów;
Prace związane z odbudową infrastruktury kolejowej:
- Budowa rozjazdów;
- Budowa torów;
- Wykonanie sterowania ruchem kolejowym;
- Montaż hektometrów i wskaźników;
- Dostosowanie układu torowego stacji Motkowice (Rys. 1.02);
- Renowacja przepustów;
- Wykonanie sterowania ruchem kolejowym;
- Remont i budowa przejazdów kolejowo-drogowych;
- Wycinka krzewów na całej długości szlaku;
- Wykonanie odwodnienia;
- Inne prace związane z ochroną środowiska (jeśli będą wymagane);
- Wszelkie inne prace niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamówienie zostanie zrealizowane na podstawie Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - załącznik nr 7 do SWZ dla Zadania nr 1 wraz z wszystkimi załącznikami.

4.2.5.) Wartość części: 1884080,30 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45234100-7 - Budowa kolei

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45234116-2 - Budowa torów

45234113-1 - Rozbiórka torów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Modernizacja i remont szlaku kolejowego wraz z układami torowymi, w podziale na 3 części, polegająca na:
c) Część 3 - Modernizacja i remont szlaku kolejowego od m. Pińczów do m. Umianowice (gm. Kije) wraz z modernizacją i remontem układu torowego na stacji kolejki wąskotorowej w Pińczowie.
Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 Części 3 jest:
- Wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania wszystkich robót budowlanych i uzyskania dla niej wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający posiada następujące dokumentacje projektowe stanowiące część składową zadania:
• Dokumentacja projektowa oraz PnB dla zadania pn.: „Rozbudowa kolejki wąskotorowej w Pińczowie wraz z budową wiaty i oświetlenia”;
• Dokumentacja projektowa dla zadania pn.: „Remont mostu kolejki wąskotorowej „Ekspres Ponidzie” w m. Skowronno”.
Wykonawca dokumentacji projektowej będzie sprawował nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową, wynagrodzenie za pełnienie czynności związanych z nadzorem autorskim winno być skalkulowane w cenie dokumentacji projektowej.
- Wykonanie wszystkich robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej oraz wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich innych czynności wymaganych prawem;
- Sporządzenie kompleksowej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych zgód, zgłoszeń lub decyzji zezwalających na eksploatację i użytkowanie przedmiotu zamówienia;
- Aktualizacja istniejącej dokumentacji technicznej Zamawiającego po zakończeniu robót budowlanych w zakresie zamówienia.
Zakres robót konicznych do wykonania:
a) nawierzchnia kolejowa;
b) podtorze i odwodnienie;
c) przejazdy kolejowo-drogowe i przejścia;
d) budowle i obiekty obsługi podróżnych;
e) obiekty inżynieryjne;
f) sterowanie ruchem kolejowym.
Zadanie realizowane głównie z materiałów staroużytecznych (dot. szyn, rozjazdów, łączników).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót zostały określone w załącznikach do niniejszego dokumentu tj.:
- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ);
- Program Funkcjonalno – Użytkowy z maja 2024 r. opracowany przez Kielecką Grupę Mostową
Sp. z o.o. 25-663 Kielce, ul. Karola Olszewskiego 6, wraz załącznikami;
- Dokumentacja projektowa dla remontu mostu w m. Skowronno Górne;
- Dokumentacja projektowa oraz PnB dla przebudowy wiaty na stacji Pinczów;
- Specyfikacje techniczne;
- Przedmiary robót (pełniące funkcje pomocniczą).
Załączone do OPZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny.

Zamawiający wymaga koordynacji dokumentacji projektowej Wykonawców poszczególnych części zadania, tak by zachowano rzędne oraz współrzędne torów, a przedmiot zamówienia stanowił spójną i funkcjonalną całość bez konieczności wykonania dodatkowych opracowań i prac.
Modernizacja i remont szlaku kolejowego od m. Pińczów do m. Umianowice (gm. Kije) wraz z modernizacją i remontem układu torowego na stacji kolejki wąskotorowej w Pińczowie obejmuje prace związane z demontażem istniejącej infrastruktury kolejowej, m.in.:
- Demontaż rozjazdów (szyny S42, 6d);
- Demontaż torów;
- Demontaż kozłów oporowych;
Prace związane z odbudową infrastruktury kolejowej:
- Budowa rozjazdów;
- Budowa torów;
- Wykonanie sterowania ruchem kolejowym;
- Montaż hektometrów i wskaźników;
- Dostosowanie układu torowego stacji Pińczów (Rys. 1.14 – na stacji stosować podkłady z drewna dębowego);
- Dostosowanie układu torowego stacji Umianowice (Rys. 1.04 na stacji stosować podkłady z drewna dębowego);
- Budowa obrotnicy na stacji Pińczów;
- Budowa wiaty na stacji Pińczów (Zamawiający posiada pozwolenie na budowę, należy bezwzględnie rozpocząć prace w okresie ważności pozwolenia na budowę – 22.11.2024r);
- Remont mostu w Skowronnie (Zamawiający posiada dokumentację, nie posiada pozwolenia na budowę).
- Renowacja przepustów;
- Wykonanie sterowania ruchem kolejowym;
- Remont i budowa przejazdów kolejowo-drogowych;
- Wycinka krzewów na całej długości szlaku;
- Wykonanie odwodnienia (w tym na terenie miasta Pińczów odwodnienia wgłębnego);
- Budowa nasypu związanego z wyniesieniem istniejącej niwelety torów na odcinku od ok km 8+640 – do ok km 8+880;
- Wydłużenie peronu na stacji Pińczów do uzyskania maksymalnej eksploatowanej krawędzi peronowej;
- Wykonanie przejść dla płazów;
- Wykonanie dojść do peronów;
- Montaż kozłów oporowych;
- Inne prace związane z ochroną środowiska (jeśli będą wymagane);
- Wszelkie inne prace niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Układ torowy w m. Pińczów należy powiązać z lokalizacją wiaty i rozwiązaniami zawartymi w PFU. Zamawiający wymaga w ramach zamówienia wykonania odwodnienia kanału wiaty z włączeniem w istniejącą kanalizację deszczową lub szczelnego zbiornika (dokumentacja i uzgodnienie po stronie wybranego Wykonawcy).
Zamówienie zostanie zrealizowane na podstawie Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - załącznik nr 7 do SWZ dla Zadania nr 1 wraz z wszystkimi załącznikami.

4.2.5.) Wartość części: 9190630,62 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45234100-7 - Budowa kolei

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45234116-2 - Budowa torów

45234113-1 - Rozbiórka torów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Modernizacja i remont wraz z wyposażeniem hali napraw lokomotyw, hali napraw wagonów oraz kuźni kolejowej na stacji w Jędrzejowie oraz adaptacja i remont poczekalni, kasy oraz pomieszczenia dróżnika na stacji w Pińczowie.
Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest:
- Wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania wszystkich robót budowlanych i uzyskania dla niej wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia;
- Wykonanie wszystkich robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej oraz wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich innych czynności wymaganych prawem;
- Sporządzenie kompleksowej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych zgód, zgłoszeń lub decyzji zezwalających na eksploatację i użytkowanie przedmiotu zamówienia;
- Aktualizacja istniejącej dokumentacji technicznej Zamawiającego po zakończeniu robót budowlanych w zakresie zamówienia.
W ramach zadania przewiduje się do wykonania następujące prace:
a) Hala napraw okresowych wagonów wraz z kuźnią kolejową: Inwestycja będzie polegała na remoncie, rewitalizacji oraz modernizacji obiektu.
b) Hala napraw lokomotyw: W obiekcie przewidziano remont ogólny wraz z pełną termomodernizacją (w przypadku wystąpienia wsporników kamer, flag, masztów, oświetlenia, tablic, przyłączy energetycznych, telefonicznych itp. należy przewidzieć ich demontaż i ponowny montaż na wydłużonych wspornikach bądź systemowych mocowaniach) i przebudową fragmentu dachu nad najniższą mieszkalno-magazynową północną częścią, polegającą na zmianie kąta połaci do ok. 8-10% w celu doświetlenia wnętrza hali. W ramach tego remontu zaplanowano również adaptacje byłych pomieszczeń mieszkalnych do funkcji zaplecza socjalnego dla pracowników warsztatu i toromistrza oraz przeniesienie istniejącego w rozdzielni złącza pomiarowego eNN na zewnątrz budynku wraz z przyłączeniem (nowe linie kablowe podziemne) 7 obiektów
i oświetlenia zewnętrznego do niej. Kolorystyka elewacji do ustalenia na etapie projektu budowlanego po uzgodnieniu z Zamawiającym i Konserwatorem Zabytków.
c) Wyburzenie istniejących niewielkich obiektów magazynowych: Usunięcie niewielkich obiektów składu olejów, przybudówek wraz z wywiezieniem odpadów powstałych po przeprowadzonych pracach oraz wyrównaniem i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach.
d) Instalacja monitoringu stacji: Montaż monitoringu zewnętrznego całego terenu stacji w oparciu
o kamery w technologii IP wraz z rozbudową szafy sterującej i rejestratora (zapis na dysku twardym).
e) Adaptacja i remont poczekalni kasy na stacji w Pińczowie: wykonanie prac wykończeniowych, montaż osprzętu sanitarnego, wykonanie tynków wewnętrznych, montaż parapetów wewnętrznych, montaż stolarki wewnętrznej zgodnie z załączoną dokumentacją projektową przedmiarem robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót zostały określone w załącznikach do niniejszego dokumentu tj.:
- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ);
- Program Funkcjonalno – Użytkowy z maja 2024 r. opracowany przez A+U Architektura Maciej Gozdecki, 33-300 Nowy Sącz, ul. Zygmunta Marka nr 4, wraz z załącznikami;
- Audyt energetyczny;
- Wyciąg z projektu budowlanego stacyjki w Pińczowie;
- Specyfikacje techniczne (poprzez analogię z Zadania nr 1);
- Przedmiary robót (pełniące funkcje pomocniczą).
Zamawiający zwraca szczególną uwagę, że w zakresie Zadania nr 2 ujęto wykonanie dokumentacji technicznej, uzyskanie stosownych zezwoleń oraz budowę betonowych boksów na materiały sypkie (popiół, węgiel, piasek).
Załączone do OPZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się
z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
Zamówienie zostanie zrealizowane na podstawie Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - załącznik nr 7 do SWZ dla Zadania nr 2.

4.2.5.) Wartość części: 5119727,19 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

44411000-4 - Wyroby sanitarne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
Modernizacja i adaptacja wraz z wyposażeniem oraz prace konserwatorskie taboru kolejowego: parowozu, lokomotywy spalinowej oraz sześciu wagonów, w podziale na 3 części:
a) Część 1 – naprawa parowozu Px48-1724.
Zakres czynności do wykonania opisano szczegółowego w SOPZ - „Naprawa parowozu Px48-1724”: dział III pkt 2: „Zakres prac” oraz pkt 5.2 „Oceny stanu technicznego parowozu”- obejmuje on min.:
- kompleksową naprawę kotła parowozowego wraz z osprzętem, dymnicą, walczakiem, stojakiem oraz pozostałymi urządzeniami zasilanymi parą, polegającą na naprawie, regeneracji lub wymianie poszczególnych elementów zgodnie zaleceniami TDT oraz ekspertyzą;
- kompleksową regenerację silników parowych;
- całkowitą naprawa układu przełożenia napędu;
- pełną rekonstrukcję podwozia (min.: ostoi, uresorowania, urządzeń cięgłowych, układów hamulcowych, układu smarowania i zasilania armatury);
- wykonanie nowego układu elektrycznego wraz z urządzeniami peryferyjnymi;
- odrestaurowanie budki maszynisty przy użyciu nowych materiałów;
- całkowitą rekonstrukcję tendru Pt6x48 (min.: rama, kadź wodna, skrzynia węglowa, skrzynki narzędziowe, urządzenia cięgłowo-zderzne, instalacja elektryczna, układ hamulcowy, kontrbudka);
- remont wózków i zestawów kołowych, regeneracja łożysk osiowych i układu smarowania;
- odtworzenie oznakowania.

4.2.5.) Wartość części: 2045050,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50222000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50224000-1 - Przywracanie do stanu użytkowego taboru kolejowego

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
Modernizacja i adaptacja wraz z wyposażeniem oraz prace konserwatorskie taboru kolejowego: parowozu, lokomotywy spalinowej oraz sześciu wagonów, w podziale na 3 części:
b) Część 2 – naprawa lokomotywy Lxd2.
Zakres czynności do wykonania opisano szczegółowego w SOPZ - „Lokomotywa Lxd2”: dział III pkt 2: „Zakres prac” - obejmuje on min.:
- wymianę silnika;
- regenerację i naprawę układów: paliwowego, hydrostatycznego, olejowego, chłodzenia
i wodnego;
- regenerację i naprawę przekładni hydraulicznej oraz osiowej wraz z wałami przegubowymi;
- kompleksową naprawę wraz z wymianą podzespołów hamulca i układu pneumatycznego;
- kompleksową naprawę podwozia wraz z niezbędnymi pomiarami i wymianą na nowe uszkodzonych elementów, malowanie podwozia zgodnie z załącznikiem nr 1.5 do SOPZ Lokomotywy Lxd2;
- regenerację, odrestaurowanie, malowanie oraz wymianę uszkodzonych elementów wraz
z wyposażeniem pudła lokomotywy;
- wymianę instalacji elektrycznej wraz z aparatami i urządzeniami elektrycznymi oraz przyrządami kontrolno – pomiarowymi;
- odtworzenie oznakowania;
- wyposażenie lokomotywy min.: w zestaw naprawczy, gaśnice, apteczki itp.

4.2.5.) Wartość części: 1304000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50222000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50224000-1 - Przywracanie do stanu użytkowego taboru kolejowego

35111300-8 - Gaśnice

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
Modernizacja i adaptacja wraz z wyposażeniem oraz prace konserwatorskie taboru kolejowego: parowozu, lokomotywy spalinowej oraz sześciu wagonów, w podziale na 3 części:
c) Część 3 – modernizacja, adaptacja oraz prace konserwatorskie i wyposażenie 6 szt. wagonów.
Zakres czynności do wykonania opisano szczegółowego w SOPZ - „6 szt. wagonów”: -
obejmuje on min.:
1. Wagon osobowy 3Aw Bxhpi (00-380024459-6) – nr 3a (wagon wpisany do Rejestru Zabytków Ruchomych Województwa Świętokrzyskiego)
- kompleksowy remont podwozia (ostoja, wózki, zestawy kołowe i łożyska, usprężynowanie, urządzenia cięgłowe i zderzne, układ hamulcowy i powietrzny);
- regenerację pudła (wraz z piaskowaniem ścian, wymianą uszkodzonych i skorodowanych elementów drzwi, ścian i dachu, malowaniem, kompleksowym przywróceniem wyglądu wnętrza z materiałów zbliżonych do oryginałów oraz wyposażeniem stałym i ruchomym wagonu);
- wymianę instalacji elektrycznej, grzewczej i nagłośnienia wraz z montażem nowego oświetlenia i urządzeń peryferyjnych;
- wymianę układu wodnego oraz instalacji wodno – kanalizacyjnej w toalecie wraz z montażem urządzeń sanitarnych i montażem wyposażenia stałego i ruchomego;
- odtworzenie znakowania wagonu;
- wyposażenie dodatkowe wagonu.
2. Wagon osobowy (salonka) 3Aw Bxhpi (00-380024463-8) – 3b
- kompleksowy remont podwozia (ostoja, wózki, zestawy kołowe i łożyska, usprężynowanie, urządzenia cięgłowe i zderzne, układ hamulcowy i powietrzny);
- regenerację pudła (wraz z piaskowaniem ścian, wymianą uszkodzonych i skorodowanych elementów drzwi, ścian i dachu, malowaniem, kompleksowym przywróceniem wyglądu wnętrza z materiałów zbliżonych do oryginałów oraz wyposażeniem stałym i ruchomym wagonu);
- wymianę instalacji elektrycznej, grzewczej i nagłośnienia wraz z montażem nowego oświetlenia i urządzeń peryferyjnych;
- wymianę układu wodnego oraz instalacji wodno – kanalizacyjnej w toalecie wraz z montażem urządzeń sanitarnych i montażem wyposażenia stałego i ruchomego;
- odtworzenie znakowania wagonu;
- wyposażenie dodatkowe wagonu.
3. Wagon osobowy FAUR Bxhpi (00-450024129-6) – 3c
- kompleksowy remont podwozia (ostoja, wózki, zestawy kołowe i łożyska, usprężynowanie, urządzenia cięgłowe i zderzne, układ hamulcowy i powietrzny);
- regenerację pudła (wraz z piaskowaniem ścian, wymianą uszkodzonych i skorodowanych elementów drzwi, ścian i dachu, malowaniem, kompleksowym przywróceniem wyglądu wnętrza z materiałów zbliżonych do oryginałów oraz wyposażeniem stałym i ruchomym wagonu);
- wymianę instalacji elektrycznej i nagłośnienia wraz z montażem nowego oświetlenia i urządzeń peryferyjnych;
- wymianę układu wodnego oraz instalacji wodno – kanalizacyjnej w toalecie wraz z montażem urządzeń sanitarnych i montażem wyposażenia stałego i ruchomego;
- odtworzenie znakowania wagonu;
- wyposażenie dodatkowe wagonu.
4. Wagon kryty (szprychowy) (S 00-009245180-6) – nr 3d (wagon wpisany do Rejestru Zabytków Ruchomych Województwa Świętokrzyskiego)
- kompleksowy remont podwozia (ostoja, wózki, zestawy kołowe i łożyska, usprężynowanie, maźnice i widły, urządzenia cięgłowe i zderzne, układ hamulcowy i powietrzny);
- regenerację pudła (wraz z piaskowaniem ścian, wymianą uszkodzonych i skorodowanych elementów drzwi, ścian i dachu, malowaniem, kompleksowym przywróceniem wyglądu wnętrza z materiałów zbliżonych do oryginałów oraz wyposażeniem stałym i ruchomym wagonu);
- wymianę instalacji elektrycznej wraz z montażem nowego oświetlenia i urządzeń peryferyjnych;
- odtworzenie znakowania wagonu;
- wyposażenie dodatkowe wagonu.
5. Wagon kryty Kddxh ( S 00-0092045170-7) – nr 3e
- kompleksowy remont podwozia (ostoja, wózki, zestawy kołowe i łożyska, usprężynowanie, maźnice i widły, urządzenia cięgłowe i zderzne, układ hamulcowy i powietrzny);
- regenerację pudła (wraz z piaskowaniem ścian, wymianą uszkodzonych i skorodowanych elementów drzwi, ścian i dachu, malowaniem, kompleksowym przywróceniem wyglądu wnętrza z materiałów zbliżonych do oryginałów oraz wyposażeniem stałym i ruchomym wagonu, zmianami konstrukcyjnymi wskazanymi na rysunkach technicznych);
- wymianę instalacji elektrycznej wraz z montażem nowego oświetlenia i urządzeń peryferyjnych;
- odtworzenie znakowania wagonu;
- wyposażenie dodatkowe wagonu.
6. Wagon kryty Ftxh (00-009240371-6) - nr 3f
- kompleksowy remont podwozia (ostoja, wózki, zestawy kołowe, usprężynowanie, maźnice i widły, urządzenia cięgłowe i zderzne, układ hamulcowy i powietrzny);
- regenerację pudła (wraz z piaskowaniem ścian, wymianą uszkodzonych i skorodowanych elementów drzwi, ścian i dachu, malowaniem, kompleksowym przywróceniem wyglądu wnętrza z materiałów zbliżonych do oryginałów oraz wyposażeniem stałym i ruchomym wagonu, zmianami konstrukcyjnymi wskazanymi na rysunkach technicznych);
- wymianę instalacji elektrycznej wraz z montażem nowego oświetlenia i urządzeń peryferyjnych;
- odtworzenie znakowania wagonu;
- wyposażenie dodatkowe wagonu.
Zamówienie zostanie zrealizowane na podstawie Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - załącznik nr 7 do SWZ dla Zadania nr 3.

4.2.5.) Wartość części: 1558000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50222000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50224000-1 - Przywracanie do stanu użytkowego taboru kolejowego

44411000-4 - Wyroby sanitarne

35111300-8 - Gaśnice

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39515000-5 - Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Dotyczy Zadania nr 3 – Część 1:
Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia wydane przez Transportowy Dozór Techniczny do naprawy kotłów parowozowych.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Dotyczy Zadania nr 1:
Zamawiający w zakresie tego warunku określa następujące minimalne poziomy zdolności:
Dla Części 1 - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 1 200 000,00 zł (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych).
Dla Części 2 - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 700 000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych).
Dla Części 3 - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 3 500 000,00 zł (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych).

3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

a) w zakresie Potencjału kadrowego:
Dla Zadania nr 1 – Część 1, Część 2, Część 3 - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje:
a. osobą na stanowisko projektanta w specjalności inżynieryjnej kolejowej posiadającą:
- uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w zakresie kolejowych obiektów budowlanych (lub równoważne),
- doświadczenie zawodowe polegające na opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej obejmującej projekt budowlany oraz projekt wykonawczy/techniczny dla linii kolejki wąskotorowej objętej ochroną konserwatorską;

Dla Zadania nr 1 – Część 2, Część 3 - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże,
że dysponuje:
b. osobą na stanowisko projektanta w specjalności inżynieryjnej mostowej posiadającą:
- uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej mostowej (lub równoważne),
- doświadczenie zawodowe polegające na opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej obejmującej projekt budowlany oraz projekt wykonawczy/techniczny dla zadania związanego z pracami w obrębie obiektu mostowego w ciągu drogi kolejowej wąskotorowej objętej ochroną konserwatorską;

Dla Zadania nr 1 – Część 1, Część 2, Część 3 - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje:
c. osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych (lub równoważne),
- doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu w okresie ostatnich 10 lat funkcji kierownika budowy lub kierownika robót torowych dla zakończonego przedsięwzięcia obejmującego przebudowę/remont min. jednego szlaku kolejowego objętego ochroną konserwatorską;

Dla Zadania nr 1 – Część 2, Część 3 - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże,
że dysponuje:
d. osobą na stanowisko kierownika robót mostowych posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej mostowej (lub równoważne).

Dla Zadania nr 2 - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje:
e. osobą na stanowisko projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającą:
- uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie konstrukcji obiektu (lub równoważne),
- doświadczenie zawodowe polegające na opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej obejmującej projekt budowlany oraz projekt wykonawczy/techniczny dla obiektów na terenie objętym opieką konserwatorską;

f. osobą na stanowisko projektanta w specjalności architektonicznej posiadającą:
- uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej
w zakresie architektury obiektu (lub równoważne),
- doświadczenie zawodowe polegające na opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej obejmującej projekt budowlany oraz projekt wykonawczy/techniczny dla obiektów na terenie objętym opieką konserwatorską;

g. osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (lub równoważne),
- doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania o wartości robót min. 2 mln. zł (dwa miliony złotych);
- doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania przy obiekcie objętym opieką konserwatorską.
Uwaga: wskazane doświadczenie może być zdobyte w ramach jednego lub odrębnych zadań.

h. osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych (lub równoważne),

i. osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub równoważne).

W przypadku składania przez jednego Wykonawcę oferty na wszystkie lub wybrane części określone dla Zadania nr 1, Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia tej samej osoby do sprawowania funkcji wymaganych powyżej (Projektanta w specjalności inżynieryjnej kolejowej, Projektanta w specjalności inżynieryjnej mostowej, Kierownika budowy oraz Kierownika robót) dla wszystkich lub wybranych części, przy czym w takiej sytuacji, dla osoby mającej pełnić kilka spośród wskazanych funkcji, musi zostać wykazane spełnianie wszystkich wymagań dotyczących uprawnień i doświadczenia przypisanego do każdej z łączonych funkcji.

Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 334).
Zgodnie z art. 12 a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 334) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), gdyż w tych krajach do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.

b) w zakresie Doświadczenia zawodowego Wykonawcy:

Dla Zadania nr 3 – Część 1:
j. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej jedno zadanie polegające na przeprowadzeniu naprawy głównej parowozu (Poziom P5 utrzymania pojazdu kolejowego), a pojazd jest sprawny i czynny.

Dla Zadania nr 3 – Część 2:
k. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej jedno zadanie polegające na przeprowadzeniu naprawy głównej lokomotywy (Poziom P5 utrzymania pojazdu kolejowego), a pojazd jest sprawny i czynny.

Dla Zadania nr 3 – Część 3:
l. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej jedno zadanie polegające na modernizacji/ naprawie/ remoncie min. dwóch wagonów kolejowych.

3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie
ich łączna zdolność techniczna lub zawodowa, przy czym przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełnić warunek udziału w postępowaniu. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli
posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający, w przypadku powzięcia wątpliwości co do wiarygodności złożonego oświadczenia w trybie art. 125 ust. 1, a także w zakresie braku podstaw wykluczenia określonych w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, zastrzega możliwość wezwania do złożenia podmiotowych środków dowodowych wymaganych od Wykonawcy, które obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4a do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
- informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 4 pkt 2 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dotyczy informacja albo dokument, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w art. 108 ust.1 pkt 1,2 4 ustawy Pzp, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1,2 i 4, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w polu ogłoszenia, szczegółowe informacje podano w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych w zakresie opisanych warunków, ale Wykonawca będzie zobowiązany udowodnić na każdym etapie prowadzonego postępowania, że złożone oświadczenie odpowiada prawdzie, jeżeli Zamawiający poweźmie wątpliwości co do wiarygodności złożonego oświadczenia.
Zamawiający, w przypadku powzięcia wątpliwości co do wiarygodności złożonego oświadczenia w trybie art. 125 ust. 1, zastrzega możliwość wezwania do złożenia podmiotowych środków dowodowych wymaganych od Wykonawcy, które obejmują:
1) Kopię posiadanych uprawnień wydanych przez Transportowy Dozór Techniczny do naprawy kotłów parowozowych, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ pkt 2. ppkt 2) – dotyczy Zadania nr 3 Część 1.
2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku o którym mowa w Rozdziale VIII SWZ pkt 2. ppkt 3) – dotyczy Zadania nr 1 - Część 1, Część 2, Część 3.
W przypadku składania przez jednego Wykonawcę oferty na wszystkie lub wybrane części określone dla Zadania nr 1, Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia jednego dokumentu (Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej) dla wszystkich lub wybranych części, przy czym w takiej sytuacji, musi zostać wykazane spełnianie wszystkich wymagań dla części, na które Wykonawca składa ofertę (suma warunku konomicznego/finansowego określonego w Rozdziale VIII SWZ pkt 2. ppkt 3)),
3) Dowodów określających, czy roboty budowlane wskazane w oświadczeniu złożonym przez Wykonawcę w trybie art. 125 ust. 1 zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
4) Dowodów określających, czy usługi wskazane w oświadczeniu złożonym przez Wykonawcę w trybie art. 125 ust. 1 zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
1. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w polu ogłoszenia, szczegółowe informacje podano w SWZ.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ (załącznik składany wraz z ofertą).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został wskazany w Załączniku nr 6 - Wzór umowy, odpowiednio dla każdego zadania i odpowiednio wyodrębnionej części w ramach zadania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pk-kielce.logintrade.net/zapytania_email,165838,382125cce2e69e5d8f9640b52fdf9df4.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-17

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 0

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający nie ogranicza liczby Wykonawców

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7. ust. 1. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz.
835):
I. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (PZP) wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. II. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. I.
III. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. I, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego.
IV. Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z ust. I jest wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
V. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
VI. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. I, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.
VII. Karę pieniężną, o której mowa w ust. VI, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
VIII. Wpływy z kar pieniężnych, o których mowa w ust. VI, stanowią dochód budżetu państwa.

2. Zamawiający zwraca uwagę, że dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 kalkulując cenę oferty należy uwzględnić następujący warunek: koszt prac projektowych nie może przekroczyć 7% wynagrodzenia brutto Wykonawcy za roboty budowlane;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.