eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaAdaptacja pomieszczeń w budynku SP 40 w Rudzie Śląskiej przy ul. Joanny 13 na oddziały przedszkolne



Ogłoszenie z dnia 2024-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń w budynku SP 40 w Rudzie Śląskiej przy ul. Joanny 13 na oddziały przedszkolne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,162874,526ca835abe8d4fba1c3df064ce4ff4c.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń w budynku SP 40 w Rudzie Śląskiej przy ul. Joanny 13 na oddziały przedszkolne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a272b1a-0c59-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031048/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.33 Adaptacja pomieszczeń w budynku SP-40 w Rudzie Śląskiej przy ul. Joanny na oddziały przedszkolne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315035

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AP.271.31.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń w budynku SP40 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Joanny 13 na oddziały przedszkolne.

Zakres prac do wykonania obejmuje realizację robót w całości wskazaną w dokumentacji budowlano-wykonawczej, w tym między innymi:
- przebudowa sanitariatów z wykonaniem nowych podziałów kabin za pomocą płyt typu HPL,
- wymiana drzwi wejściowych do salek zajęć na nowe min. 90 i zabudowa pomiędzy przedszkolem a zasadniczą częścią szkoły drzwi o odporności EI30 z obu stron korytarza z samozamykaczem każde,
- zabudowa za pomocą osłon grzejników znajdujących się w salkach zajęć,
- wymiana wykładzin w salkach zajęć na nowe wykładziny homogeniczne przyklejane do podłoża i spawane z wywinięciem na ściany,
- wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
- malowanie ścian i sufitów farbami łatwo zmywalnymi,
- wymiana we wszystkich salkach i pomieszczeniach kratek wentylacyjnych na kratki 14 x 20 cm,
- zabudowa we wskazanych oknach nawietrzników higrosterowalnych lub ciśnieniowych,
- zabudowa nowych podokienników lub wykonanie nakładek na istniejące parapety,
- wymiana 2 hydrantów ppoż. na nowe fi 25mm z wężem półsztywnym, kompletne zestawy,
- pozostałe prace wymienione na rysunkach oraz prace przygotowawcze i porządkowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

44112310-4 - Ścianki działowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu złożono 8 ofert, oraz 5 ofert dodatkowych, zawierających ceny niższe od pierwotnie zaoferowanych, jednakże niepodlegająca odrzuceniu oferta z najniższą ceną nadal przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 351 420,00 PLN/brutto, cena oferty niepodlegająca odrzuceniu z najniższą ceną to: 379 000,00 PLN/brutto).
Zamawiający przeanalizował możliwość zwiększenia środków na realizację przedmiotowej inwestycji i stwierdził, że w obecnym budżecie brak jest takich środków.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w przypadku wszczęcia kolejnego postepowania, które będzie dotyczyć tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmie ten sam przedmiot zamówienia, zgodnie z art. 262 ustawy, o jego wszczęciu niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.