Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00315035/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
- 2024/BZP 00335753/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń w budynku SP 40 w Rudzie Śląskiej przy ul. Joanny 13 na oddziały przedszkolne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,162874,526ca835abe8d4fba1c3df064ce4ff4c.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń w budynku SP 40 w Rudzie Śląskiej przy ul. Joanny 13 na oddziały przedszkolne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a272b1a-0c59-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031048/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 Adaptacja pomieszczeń w budynku SP-40 w Rudzie Śląskiej przy ul. Joanny na oddziały przedszkolne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315035
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.271.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń w budynku SP40 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Joanny 13 na oddziały przedszkolne.
Zakres prac do wykonania obejmuje realizację robót w całości wskazaną w dokumentacji budowlano-wykonawczej, w tym między innymi:
- przebudowa sanitariatów z wykonaniem nowych podziałów kabin za pomocą płyt typu HPL,
- wymiana drzwi wejściowych do salek zajęć na nowe min. 90 i zabudowa pomiędzy przedszkolem a zasadniczą częścią szkoły drzwi o odporności EI30 z obu stron korytarza z samozamykaczem każde,
- zabudowa za pomocą osłon grzejników znajdujących się w salkach zajęć,
- wymiana wykładzin w salkach zajęć na nowe wykładziny homogeniczne przyklejane do podłoża i spawane z wywinięciem na ściany,
- wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
- malowanie ścian i sufitów farbami łatwo zmywalnymi,
- wymiana we wszystkich salkach i pomieszczeniach kratek wentylacyjnych na kratki 14 x 20 cm,
- zabudowa we wskazanych oknach nawietrzników higrosterowalnych lub ciśnieniowych,
- zabudowa nowych podokienników lub wykonanie nakładek na istniejące parapety,
- wymiana 2 hydrantów ppoż. na nowe fi 25mm z wężem półsztywnym, kompletne zestawy,
- pozostałe prace wymienione na rysunkach oraz prace przygotowawcze i porządkowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
44112310-4 - Ścianki działowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożono 8 ofert, oraz 5 ofert dodatkowych, zawierających ceny niższe od pierwotnie zaoferowanych, jednakże niepodlegająca odrzuceniu oferta z najniższą ceną nadal przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 351 420,00 PLN/brutto, cena oferty niepodlegająca odrzuceniu z najniższą ceną to: 379 000,00 PLN/brutto).Zamawiający przeanalizował możliwość zwiększenia środków na realizację przedmiotowej inwestycji i stwierdził, że w obecnym budżecie brak jest takich środków.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w przypadku wszczęcia kolejnego postepowania, które będzie dotyczyć tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmie ten sam przedmiot zamówienia, zgodnie z art. 262 ustawy, o jego wszczęciu niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Neonatologicznego
- Zakup i dostawa samochodu służbowego z silnikiem benzynowym lub wysokoprężnym
- Kompleksowa obsługa placów składowych i transportu wewnętrznego na powierzchni (w tym kopalnianych sieci wąskotorowych) oraz obsługa urządzeń przeładunkowych i transportowych Zamawiającego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice w okresie 12 m-cy
- Zakup i dostawa samochodu dostawczego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudzie Śląskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa obwodnicy Kochłowic" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania.
- Dostawa chemii profesjonalnej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej Jasie we wsi Jaworzynka - etap I w ramach zadania pn.: "Remont dróg uszkodzonych w czasie powodzi"
- Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanit. związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym w zasobach admin. przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie AN 7.
- Prace przygotowawcze i eksploatacyjne na dziewięciu fontannach i ujęciu wody "Zdrój" na ul. Świdnickiej we Wrocławiu z podziałem na części.
- Remont schodów zewnętrznych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych do budynku nr 1 Komendy NOSG w m. Chełm
- Utworzenie zielonej przestrzeni publicznej w miejscowości Rzeczyca wraz z niezbędną infrastrukturą
- Przebudowa wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych lokali mieszkalnych z przeznaczeniem na mieszkania wspomagane.
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.