Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00304742/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont jazów na terenie ZZ Gorzów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne-poznan@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r17011,Remont-jazow-na-terenie-ZZ-Gorzow.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont jazów na terenie ZZ Gorzów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46e81d8c-1fe6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.88 Remont jazów na terenie ZZ Gorzów Wlkp.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304742
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO.ROZ.2710.37.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263587,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części 1 zamówienia1) Jaz w km 42+970 Kanału Północnego Obry:
Zakres wykonania robót obejmuje wykonanie robót remontowych na budowli w poniższym zakresie:
a) Przyczółki , skarpy wody górnej i wody dolnej .
- czyszczenie ciśnieniowe przyczółków kamienno – ceglanych, uzupełnienie spoinowania
i brakujących elementów ceglanych ;
- odtworzenie balustrady z drewna od strony wody dolnej;
- utwardzenie nawierzchni brukowcem podejść do pomostu roboczego;
- wykonanie umocnień stopy skarpy kiszką faszynową podwójną od strony wody górnej
i dolnej;
- umocnienie skarp wody dolnej i górnej narzutem kamiennym w płotkach;
b) Komora jazu
- rozebranie zdewastowanych pomostów drewnianych, wykonanie nowych z drewna
dębowego, lub modrzewiowego ;
- renowacja, częściowa wymiana skorodowanych elementów metalowych (kozłów);
- wykonanie kładki roboczej stalowej, pokład z desek kompozytowych;
- wykonanie palisady na wodzie górnej i dolnej ;
- narzut kamienny luzem pomiędzy pomostami drewnianymi bocznych komór;
- wykonanie iglic bocznych komór i szandorów komory środkowej z drewna dębowego lub
modrzewiowego
- montaż łaty wodowskazowej i metalowego bolca max piętrzenia .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik do SWZ – OPZ dla dane części zamówienia, oraz dokumentacja (Przedmiary, STWiOR) – dla danej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 161969,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części 2 zamówienia2) Jaz nr 6 Boruja w km 13+092 Rzeki Szarki
Zakres wykonania robót obejmuje wykonanie robót remontowych na budowli w poniższym zakresie. Remont zasuwy wraz z mechanizmem wyciągowym, polegający na wyciągnięciu istniejącej zasuwy, oczyszczeniu, naprawie i uzupełnieniu mechanizmu wyciągowego, oczyszczeniu pozostałych elementów stalowych, wykonaniu nowych powłok malarskich antykorozyjnych.
Rozbiórka istniejących zniszczonych i spękanych umocnień betonowych skarp od strony dolnej wody i górnej wody wraz z załadunkiem, wywozem i utylizacja gruzu. Oczyszczenie strumieniowe pozostałych powierzchni betonowych konstrukcji jazu, skucie luźnych i odspajających się elementów betonowych lewego przyczółka, zaszalowanie i uzupełnieniem ubytków betonu wraz z dozbrojeniem konstrukcji.
Formowanie skarpy z wykonanie podsypek pod nowe umocnienia betonowe skarp od DW i GW.
Wykonanie nowych umocnień betonowych skarp wylewanych na mokro o grubości 15 cm (beton C30/37 W8 , zbrojenie stal AII 18G2-b, pręty Ø10 mm ułożone w osi płyty w siatkę o oczkach 10x10 cm).
Po wykonaniu nowych umocnień oraz uzupełnieniu ubytków betonów należy wykonać warstwę szczepną cementowo- polimerowa konstrukcji betonowych a następnie wykonać powłokę z elastycznych szpachli cementowo – polimerowych grub. 4 mm. na wszystkich elementach betonowych.
Na zakończeniu umocnień betonowych wylewanych na mokro od GW i DW odtworzyć murek oporowy z obrzeży betonowych w celu zabezpieczenia przed podmywaniem płyt.
Poniżej płyt betonowych od DW należy odtworzyć obustronnie ubezpieczenia skarp z trylinki poprzez uzupełnienie ubytków (uzupełnienie gruntu, wyprofilowanie zakup i uzupełnienie brakujących płyt). Poniżej ubezpieczeń betonowych od DW i powyżej ubezpieczeń betonowych od GW należy wykonać obustronnie odtworzyć umocnieni stopy skarpy z kiszek faszynowych fi 2x20 na długości po 10 m. Powyżej umocnień betonowych humusowanie skarp + obsiew mieszanką traw.
W celu wykonania remontu należy wykonać grodzę z worków z piaskiem z dodatkowym zabezpieczeniem folia PEHD od GW powyżej umocnień oraz od DW poniżej umocnień wraz z ułożeniem w dnie pośrodku budowli rurociągów 3 x Ø500 mm w celu przepuszczenia wód.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik do SWZ – OPZ dla dane części zamówienia, oraz dokumentacja (Przedmiary, STWiOR) – dla danej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 101618,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163948,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260576,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163948,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATJ BUDOWNICTWO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721333038
7.3.3) Ulica: ul. Obornicka 117/5
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163948,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102953,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174789,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102953,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATJ BUDOWNICTWO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721333038
7.3.3) Ulica: ul. Obornicka 117/5
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102953,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
- Budowa, przebudowa i remont dróg gminnych w Gwiazdowie, Siekierkach Wielkich, Tarnowie i Kostrzynie
- Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Człuchowie
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej szkoły podstawowej i przedszkola w Serocku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.