eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont jazów na terenie ZZ Gorzów



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont jazów na terenie ZZ Gorzów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne-poznan@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r17011,Remont-jazow-na-terenie-ZZ-Gorzow.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont jazów na terenie ZZ Gorzów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46e81d8c-1fe6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.88 Remont jazów na terenie ZZ Gorzów Wlkp.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304742

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PO.ROZ.2710.37.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 263587,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla części 1 zamówienia
1) Jaz w km 42+970 Kanału Północnego Obry:
Zakres wykonania robót obejmuje wykonanie robót remontowych na budowli w poniższym zakresie:
a) Przyczółki , skarpy wody górnej i wody dolnej .
- czyszczenie ciśnieniowe przyczółków kamienno – ceglanych, uzupełnienie spoinowania
i brakujących elementów ceglanych ;
- odtworzenie balustrady z drewna od strony wody dolnej;
- utwardzenie nawierzchni brukowcem podejść do pomostu roboczego;
- wykonanie umocnień stopy skarpy kiszką faszynową podwójną od strony wody górnej
i dolnej;
- umocnienie skarp wody dolnej i górnej narzutem kamiennym w płotkach;
b) Komora jazu
- rozebranie zdewastowanych pomostów drewnianych, wykonanie nowych z drewna
dębowego, lub modrzewiowego ;
- renowacja, częściowa wymiana skorodowanych elementów metalowych (kozłów);
- wykonanie kładki roboczej stalowej, pokład z desek kompozytowych;
- wykonanie palisady na wodzie górnej i dolnej ;
- narzut kamienny luzem pomiędzy pomostami drewnianymi bocznych komór;
- wykonanie iglic bocznych komór i szandorów komory środkowej z drewna dębowego lub
modrzewiowego
- montaż łaty wodowskazowej i metalowego bolca max piętrzenia .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik do SWZ – OPZ dla dane części zamówienia, oraz dokumentacja (Przedmiary, STWiOR) – dla danej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 161969,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla części 2 zamówienia
2) Jaz nr 6 Boruja w km 13+092 Rzeki Szarki
Zakres wykonania robót obejmuje wykonanie robót remontowych na budowli w poniższym zakresie. Remont zasuwy wraz z mechanizmem wyciągowym, polegający na wyciągnięciu istniejącej zasuwy, oczyszczeniu, naprawie i uzupełnieniu mechanizmu wyciągowego, oczyszczeniu pozostałych elementów stalowych, wykonaniu nowych powłok malarskich antykorozyjnych.
Rozbiórka istniejących zniszczonych i spękanych umocnień betonowych skarp od strony dolnej wody i górnej wody wraz z załadunkiem, wywozem i utylizacja gruzu. Oczyszczenie strumieniowe pozostałych powierzchni betonowych konstrukcji jazu, skucie luźnych i odspajających się elementów betonowych lewego przyczółka, zaszalowanie i uzupełnieniem ubytków betonu wraz z dozbrojeniem konstrukcji.
Formowanie skarpy z wykonanie podsypek pod nowe umocnienia betonowe skarp od DW i GW.
Wykonanie nowych umocnień betonowych skarp wylewanych na mokro o grubości 15 cm (beton C30/37 W8 , zbrojenie stal AII 18G2-b, pręty Ø10 mm ułożone w osi płyty w siatkę o oczkach 10x10 cm).
Po wykonaniu nowych umocnień oraz uzupełnieniu ubytków betonów należy wykonać warstwę szczepną cementowo- polimerowa konstrukcji betonowych a następnie wykonać powłokę z elastycznych szpachli cementowo – polimerowych grub. 4 mm. na wszystkich elementach betonowych.
Na zakończeniu umocnień betonowych wylewanych na mokro od GW i DW odtworzyć murek oporowy z obrzeży betonowych w celu zabezpieczenia przed podmywaniem płyt.
Poniżej płyt betonowych od DW należy odtworzyć obustronnie ubezpieczenia skarp z trylinki poprzez uzupełnienie ubytków (uzupełnienie gruntu, wyprofilowanie zakup i uzupełnienie brakujących płyt). Poniżej ubezpieczeń betonowych od DW i powyżej ubezpieczeń betonowych od GW należy wykonać obustronnie odtworzyć umocnieni stopy skarpy z kiszek faszynowych fi 2x20 na długości po 10 m. Powyżej umocnień betonowych humusowanie skarp + obsiew mieszanką traw.
W celu wykonania remontu należy wykonać grodzę z worków z piaskiem z dodatkowym zabezpieczeniem folia PEHD od GW powyżej umocnień oraz od DW poniżej umocnień wraz z ułożeniem w dnie pośrodku budowli rurociągów 3 x Ø500 mm w celu przepuszczenia wód.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik do SWZ – OPZ dla dane części zamówienia, oraz dokumentacja (Przedmiary, STWiOR) – dla danej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 101618,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163948,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260576,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163948,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATJ BUDOWNICTWO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721333038

7.3.3) Ulica: ul. Obornicka 117/5

7.3.4) Miejscowość: Suchy Las

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163948,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102953,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174789,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102953,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATJ BUDOWNICTWO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721333038

7.3.3) Ulica: ul. Obornicka 117/5

7.3.4) Miejscowość: Suchy Las

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102953,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.