Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00325692/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
- 2022/BZP 00334291/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia części dachu na obiekcie naukowo-badawczym Europejskiego Regionalnego Centrum Ekohydrologii PAN usytuowanego w Łodzi przy ul. Tylnej 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Europejskie Regionalne Centrum Ekohydrologii PAN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100497782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tylna 3
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-364
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@erce.unesco.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.erceunescolodz.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://erce-pan.ezamawiajacy.pl/pn/erce-pan/demand/82885/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia części dachu na obiekcie naukowo-badawczym Europejskiego Regionalnego Centrum Ekohydrologii PAN usytuowanego w Łodzi przy ul. Tylnej 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f8e71e1-285b-11ed-a4ec-9ab529aa7ed1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00196136/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana pokrycia części dachu na obiekcie naukowo-badawczym Europejskiego Regionalnego Centrum Ekohydrologii PAN usytuowanego w Łodzi przy ul. Tylnej 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325692/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających wymianie pokrycia części dachu na obiekcie naukowo-badawczym Europejskiego Regionalnego Centrum Ekohydrologii PAN usytuowanego w Łodzi przy ul. Tylnej 3.
Przedmiot zamówienie obejmuje w szczególności:
1) przygotowanie terenu budowy,
2) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych na podstawie projektu budowlanego w zakresie opisanym w „Przedmiarze robót” oraz oznaczonym na rysunkach,
3) zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie pozytywnych odbiorów służb, sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
4) świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowalne i wbudowane materiały wynosi 36 miesięcznej gwarancji. Okres gwarancji na wykonane roboty budowalne i wbudowane materiały stanowi kryterium oceny ofert opisane w rozdziale XXII SIWZ. W przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty).
3. Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie. Wykonawca powinien uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych
IV. INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z MOŻLIWOŚCIĄ PROWADZENIA NEGOCJACJI
V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Numer postępowania: Zp/3/2022
5
zabezpieczeń. Roboty powinny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla innych użytkowników obiektu.
4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów, wyrobów oraz urządzeń własnych. Materiały i wyroby powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz. 215) oraz określonym w STWiOR.
5. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie materiałów, wyrobów, urządzeń równoważnych w stosunku do tych opisanych w dokumentach zamówienia pod warunkiem, że są o nie gorszych parametrach i standardach jakości i eksploatacji niż opisane w/w dokumentach, i uzyskają zgodę inwestora z zachowaniem technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału, wyrobu, urządzenia nie może dojść do zmiany technologii wykonania robót.
6. Jeśli w dokumentach zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji zamówienia parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
7. Gdziekolwiek w dokumentach zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.
8. Wszędzie tam, gdzie w dokumentach zamówienia, przy opisie zastosowanych wyrobów, materiałów lub urządzeń wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane wyroby, materiały lub urządzenia równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub urządzeń. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
9. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę określone są w § 5 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany stanowiący załącznik nr 10 do SWZ oraz STWiOR. Zakres robót budowlanych przewidziany do wykonania opisany jest w „Przedmiarze robót” stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ oraz oznaczony jest na rysunkach.
11. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia znajdują się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 965550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 965550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B.H.U. PRIMBUD Stefan Szewczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8330004123
7.3.3) Ulica: Tęczowa 17
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-502
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 965550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.