eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolsztynDostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) dla SPZOZ w Wolsztynie



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) dla SPZOZ w Wolsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE

1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773426

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wschowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozwolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) dla SPZOZ w Wolsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5730c3ed-1df5-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384577

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038863/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307448/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/14/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173213,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn: „Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) dla SPZOZ w Wolsztynie”.
2 Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia systemu TOPSOR u Zamawiającego w lokalizacji SOR w SPZOZ w Wolsztynie, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 30 czerwca 2021 r. w sprawie systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w szpitalnym oddziale ratunkowym, Dz.U. 2021 poz. 1182.
3 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
3.3.1 dostawę i instalację sprzętów, urządzeń i oprogramowań niezbędnych do wdrożenia systemu,
3.3.2 udzielenie niezbędnych licencji dla dostarczonego systemu TOPSOR SPZOZ w Wolsztynie;
3.3.3 przeprowadzenie konfiguracji systemu w, TOPSOR Zamawiającego, w taki sposób aby był możliwy eksport danych statystycznych i medycznych Zamawiającego do centralnego serwera, zlokalizowanego w siedzibie Lotniczego Pogotowia Ratunkowego (LPR);
3.3.4 przeprowadzenie testów poprawności działania całego systemu TOPSOR u Zamawiającego;
3.3.5 przeprowadzenie szkoleń w zakresie obsługi, eksploatacji i konfiguracji systemu TOPSOR dla personelu Zamawiającego, tj. operatorów (pracowników medycznych) i administratorów (pracowników technicznych) w liczbie nie większej niż 20 pracowników, na zasadach określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
3.3.6 zapewnienie obsługi serwisowej i wsparcia technicznego dla systemu TOPSOR na zasadach szczegółowo określonych we wzorze Umowy.
3.3.7 Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testów poprawności działania całego systemu TOPSOR
3.3.8 W ramach wynagrodzenia Wykonawca udzieli Zamawiającemu licencji na korzystanie z dostarczonych, w ramach realizacji rozbudowy systemu TOPSOR, oprogramowań na okres 3 lat od dnia podpisania przez Strony Protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, przy czym licencja na dostarczone oprogramowanie Systemu kolejkowego udzielona będzie bezterminowo.
3.3.9 Wykonawca udzieli licencji na korzystanie z dostarczonych oprogramowań na następujących polach eksploatacji:
a) wprowadzanie oprogramowania do pamięci komputerów Zamawiającego,
b) usuwania z pamięci komputerów,
c) stosowania oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem na stanowiskach komputerowych używanych przez Zamawiającego,
d) korzystanie z dokumentacji dostarczonej przez Wykonawcę,
e) sporządzanie kopii oprogramowania,
f) trwałe lub czasowe zwielokrotnianie programowania w całości lub części jakimikolwiek środkami lub w jakiejkolwiek formie w zakresie niezbędnym dla realizacji uprawnień określonych w pkt. powyżej.
3.3.10 Zamawiający wymaga, aby dostarczone oprogramowania były w aktualnych wersjach (tj. opublikowanych przez producenta nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składnia ofert) lub w wersji sugerowanej przez producenta.
3.3.11 Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych, w tym zgodnie z obowiązującymi normami, ustawą o Wyrobach medycznych, wiedzą techniczną i wytycznymi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego (LPR).
3.3.12 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia bez wad fizycznych i prawnych, w szczególności nie obciążonych prawami majątkowymi i autorskimi osób trzecich.
3.3.13 Dostarczone urządzenia i sprzęty muszą posiadać trwałe oznaczenia zawierające: nazwę i adres producenta, typ, oznakowanie CE numer fabryczny i rok produkcji.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ("OPZ") oraz wymagane ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy) oraz w formularzu parametrów technicznych - załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący

33100000-1 - Urządzenia medyczne

31682230-1 - Graficzne panele wyświetlające

30144200-2 - Maszyny do wydawania biletów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235139,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235139,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235139,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MAXTO ITS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Lider Konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SENSONICS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Członek Konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130259779

7.3.4) Miejscowość: Modlniczka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

W zakresie rzeczowym Podwykonawca Nexus Polska Sp. z o.o. : Integracja systemu TOPSOR z Szpitalnym systemem HIS-ESKULAP


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228989,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.