Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00307448/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
- 2022/BZP 00314446/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) dla SPZOZ w Wolsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773426
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wschowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozwolsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) dla SPZOZ w Wolsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5730c3ed-1df5-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038863/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307448/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/14/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173213,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn: „Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) dla SPZOZ w Wolsztynie”.
2 Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia systemu TOPSOR u Zamawiającego w lokalizacji SOR w SPZOZ w Wolsztynie, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 30 czerwca 2021 r. w sprawie systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w szpitalnym oddziale ratunkowym, Dz.U. 2021 poz. 1182.
3 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
3.3.1 dostawę i instalację sprzętów, urządzeń i oprogramowań niezbędnych do wdrożenia systemu,
3.3.2 udzielenie niezbędnych licencji dla dostarczonego systemu TOPSOR SPZOZ w Wolsztynie;
3.3.3 przeprowadzenie konfiguracji systemu w, TOPSOR Zamawiającego, w taki sposób aby był możliwy eksport danych statystycznych i medycznych Zamawiającego do centralnego serwera, zlokalizowanego w siedzibie Lotniczego Pogotowia Ratunkowego (LPR);
3.3.4 przeprowadzenie testów poprawności działania całego systemu TOPSOR u Zamawiającego;
3.3.5 przeprowadzenie szkoleń w zakresie obsługi, eksploatacji i konfiguracji systemu TOPSOR dla personelu Zamawiającego, tj. operatorów (pracowników medycznych) i administratorów (pracowników technicznych) w liczbie nie większej niż 20 pracowników, na zasadach określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
3.3.6 zapewnienie obsługi serwisowej i wsparcia technicznego dla systemu TOPSOR na zasadach szczegółowo określonych we wzorze Umowy.
3.3.7 Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testów poprawności działania całego systemu TOPSOR
3.3.8 W ramach wynagrodzenia Wykonawca udzieli Zamawiającemu licencji na korzystanie z dostarczonych, w ramach realizacji rozbudowy systemu TOPSOR, oprogramowań na okres 3 lat od dnia podpisania przez Strony Protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, przy czym licencja na dostarczone oprogramowanie Systemu kolejkowego udzielona będzie bezterminowo.
3.3.9 Wykonawca udzieli licencji na korzystanie z dostarczonych oprogramowań na następujących polach eksploatacji:
a) wprowadzanie oprogramowania do pamięci komputerów Zamawiającego,
b) usuwania z pamięci komputerów,
c) stosowania oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem na stanowiskach komputerowych używanych przez Zamawiającego,
d) korzystanie z dokumentacji dostarczonej przez Wykonawcę,
e) sporządzanie kopii oprogramowania,
f) trwałe lub czasowe zwielokrotnianie programowania w całości lub części jakimikolwiek środkami lub w jakiejkolwiek formie w zakresie niezbędnym dla realizacji uprawnień określonych w pkt. powyżej.
3.3.10 Zamawiający wymaga, aby dostarczone oprogramowania były w aktualnych wersjach (tj. opublikowanych przez producenta nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składnia ofert) lub w wersji sugerowanej przez producenta.
3.3.11 Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych, w tym zgodnie z obowiązującymi normami, ustawą o Wyrobach medycznych, wiedzą techniczną i wytycznymi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego (LPR).
3.3.12 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia bez wad fizycznych i prawnych, w szczególności nie obciążonych prawami majątkowymi i autorskimi osób trzecich.
3.3.13 Dostarczone urządzenia i sprzęty muszą posiadać trwałe oznaczenia zawierające: nazwę i adres producenta, typ, oznakowanie CE numer fabryczny i rok produkcji.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ("OPZ") oraz wymagane ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy) oraz w formularzu parametrów technicznych - załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący
33100000-1 - Urządzenia medyczne
31682230-1 - Graficzne panele wyświetlające
30144200-2 - Maszyny do wydawania biletów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235139,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235139,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235139,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MAXTO ITS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Lider Konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SENSONICS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Członek Konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130259779
7.3.4) Miejscowość: Modlniczka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W zakresie rzeczowym Podwykonawca Nexus Polska Sp. z o.o. : Integracja systemu TOPSOR z Szpitalnym systemem HIS-ESKULAP
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228989,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Rozwój działań adaptacyjnych do zmian klimatu na terenie gminy Wolsztyn. Zagospodarowanie terenów zielonych na działce nr 410/2 w Wolsztynie - Etap 1 Przygotowanie terenu
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY WOLSZTYN
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY WOLSZTYN
- "Dostawa sprzętu informatycznego wraz instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wolsztyn "
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
więcej: Maszyny do wydawania biletów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.