Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00350130/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
(26) Usługa przewozu pracowników
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99
1.5.2.) Miejscowość: Łężyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9359331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(26) Usługa przewozu pracowników2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-974f2b46-2254-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350130
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP-P/26/2024/transport
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150706,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozu pracowników „Eko Dolina” Sp. z o. o. na trasie do i z: Gdynia Chylonia (parking na skrzyżowaniu ulic Kartuskiej i Rozewskiej) - Rumia (parking na ulicy Leśnej w Rumi naprzeciwko przedszkola) - Rumia (parking na ulicy Sabata przy Kościele) - zakład zagospodarowania odpadów w Łężycach "EKO DOLINA" (parking przy budynku nr 7 albo - w zależności od kursu - przy budynku nr 5 ) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1A do SWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 3 do SWZ.
UWAGA:
W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. jak i regulaminów obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia m.in. wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001:2015, które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie jego zakładu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Wykonawca:
a) zapewni jednego stałego kierowcę i jednego rezerwowego, którzy będą wykonywali przewóz na podstawie niniejszej umowy i będą dedykowani wyłącznie tej umowie. Wykonawca będzie dysponował takimi osobami przez cały okres obowiązywania umowy.
b) będzie posiadał przez cały okres obowiązywania umowy aktualną i ważną polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC) wykorzystywanych do realizacji niniejszej umowy i od następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów - NNW z sumą ubezpieczenia nie niższą niż 10 000 zł na każdą przewożoną osobę z przyjęciem, że w jednym kursie przywożonych będzie nie więcej niż 40 osób, oraz
c) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i użytkowania mienia której rodzaj działalności objętej ochroną będzie zgodny z zakresem prac wykonywanych w ramach niniejszej Umowy - przewóz osób, pokrywającej roszczenia wynikające ze szkód osobowych lub rzeczowych wyrządzonych przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem czynności będących przedmiotem umowy z sumą gwarancyjną na poziomie nie niższym, niż 100.000,00 zł na jedno zdarzenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109448,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117957,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109448,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sportfun Michał Warych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 758 216 17 84
7.3.3) Ulica: Ul. Stoczniowców 2w/a16
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101340,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport uczniów na zajęcia pozalekcyjne i półkolonie oraz wycieczki szkolne w ramach projektu pn. "Nowoczesna edukacja w Gminie Siemyśl"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wręczyca Wielka do szkół i przedszkoli w Częstochowie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/2025
- " Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Ośno Lub. do szkół w Gorzowie Wlkp. oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Sulęcinie w terminie od 01.09.2024r. do 27.06.2025r."
- Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2024/2025 do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock
- Zapewnienie dzieciom, uczniom i młodzieży przejazdu do placówek oświatowych w Gminie Wolbórz w dniach od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. poprzez zakup biletów miesięcznych
- Dowóz uczniów do szkół i oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Świeszyno w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.