Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00349276/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
- 2023/BZP 00356150/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa – zestaw do analiz patomorfologicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341411727
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieniecka 49
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.nowacka@szpital.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.wloclawek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa – zestaw do analiz patomorfologicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e56257a-36a7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053606/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zestaw do analiz patomorfologicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Realizacja projektu pn. „Podniesienie jakości usług zdrowotnych oraz zwiększenie dostępu do usług medycznych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku - zakup sprzętu i wyposażenie jako wsparcie systemu ochrony zdrowia w warunkach epidemiologicznych”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349276
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/63/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 415514,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa – zestaw do analiz patomorfologicznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, w skład zestawu wchodzi:a/ Część nr 1 – mikroskop – 1 szt. – jednorazowa dostawa sprzętu – maksymalnie 70 dni kalendarzowych;
b/ Część nr 2 – automatyczna drukarka do szkiełek – 1 szt. – jednorazowa dostawa sprzętu – maksymalnie 70 dni kalendarzowych;
c/ Część nr 3 - automatyczna drukarka kasetkowa – 1 szt. – jednorazowa dostawa sprzętu – maksymalnie 70 dni kalendarzowych;
d/ Część nr 4 – system do multimedialnej rejestracji obrazu – 1 szt. – jednorazowa dostawa sprzętu – maksymalnie 70 dni kalendarzowych.
- wszystkie ww. części jednorazowa dostawa licząc od dnia zawarcia umowy.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest:
1.1. załącznik nr 2 – Formularz asortymentowo – cenowy do swz dla danej części zamówienia:
1.2. załącznik nr 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 – Formularz parametrów techniczno-użytkowych do swz dla danej części zamówienia.
Uwaga! Formularz parametrów techniczno-użytkowych stanowiący załącznik nr 7.1. do swz dla części nr 1, załącznik nr 7.2. do swz dla części nr 2, załącznik nr 7.3. do swz dla części nr 3, załącznik nr 7.4. do swz dla części nr 4 - stanowi doprecyzowanie opisu przedmiotu zamówienia, a także dookreślenie zobowiązań Wykonawcy, w związku z czym traktowany będzie jako treść oferty w rozumieniu przepisów uPzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 97222,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa – zestaw do analiz patomorfologicznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, w skład zestawu wchodzi:a/ Część nr 1 – mikroskop – 1 szt. – jednorazowa dostawa sprzętu – maksymalnie 70 dni kalendarzowych;
b/ Część nr 2 – automatyczna drukarka do szkiełek – 1 szt. – jednorazowa dostawa sprzętu – maksymalnie 70 dni kalendarzowych;
c/ Część nr 3 - automatyczna drukarka kasetkowa – 1 szt. – jednorazowa dostawa sprzętu – maksymalnie 70 dni kalendarzowych;
d/ Część nr 4 – system do multimedialnej rejestracji obrazu – 1 szt. – jednorazowa dostawa sprzętu – maksymalnie 70 dni kalendarzowych.
- wszystkie ww. części jednorazowa dostawa licząc od dnia zawarcia umowy.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest:
1.1. załącznik nr 2 – Formularz asortymentowo – cenowy do swz dla danej części zamówienia:
1.2. załącznik nr 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 – Formularz parametrów techniczno-użytkowych do swz dla danej części zamówienia.
Uwaga! Formularz parametrów techniczno-użytkowych stanowiący załącznik nr 7.1. do swz dla części nr 1, załącznik nr 7.2. do swz dla części nr 2, załącznik nr 7.3. do swz dla części nr 3, załącznik nr 7.4. do swz dla części nr 4 - stanowi doprecyzowanie opisu przedmiotu zamówienia, a także dookreślenie zobowiązań Wykonawcy, w związku z czym traktowany będzie jako treść oferty w rozumieniu przepisów uPzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 72357,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa – zestaw do analiz patomorfologicznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, w skład zestawu wchodzi:a/ Część nr 1 – mikroskop – 1 szt. – jednorazowa dostawa sprzętu – maksymalnie 70 dni kalendarzowych;
b/ Część nr 2 – automatyczna drukarka do szkiełek – 1 szt. – jednorazowa dostawa sprzętu – maksymalnie 70 dni kalendarzowych;
c/ Część nr 3 - automatyczna drukarka kasetkowa – 1 szt. – jednorazowa dostawa sprzętu – maksymalnie 70 dni kalendarzowych;
d/ Część nr 4 – system do multimedialnej rejestracji obrazu – 1 szt. – jednorazowa dostawa sprzętu – maksymalnie 70 dni kalendarzowych.
- wszystkie ww. części jednorazowa dostawa licząc od dnia zawarcia umowy.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest:
1.1. załącznik nr 2 – Formularz asortymentowo – cenowy do swz dla danej części zamówienia:
1.2. załącznik nr 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 – Formularz parametrów techniczno-użytkowych do swz dla danej części zamówienia.
Uwaga! Formularz parametrów techniczno-użytkowych stanowiący załącznik nr 7.1. do swz dla części nr 1, załącznik nr 7.2. do swz dla części nr 2, załącznik nr 7.3. do swz dla części nr 3, załącznik nr 7.4. do swz dla części nr 4 - stanowi doprecyzowanie opisu przedmiotu zamówienia, a także dookreślenie zobowiązań Wykonawcy, w związku z czym traktowany będzie jako treść oferty w rozumieniu przepisów uPzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 135772,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa – zestaw do analiz patomorfologicznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, w skład zestawu wchodzi:a/ Część nr 1 – mikroskop – 1 szt. – jednorazowa dostawa sprzętu – maksymalnie 70 dni kalendarzowych;
b/ Część nr 2 – automatyczna drukarka do szkiełek – 1 szt. – jednorazowa dostawa sprzętu – maksymalnie 70 dni kalendarzowych;
c/ Część nr 3 - automatyczna drukarka kasetkowa – 1 szt. – jednorazowa dostawa sprzętu – maksymalnie 70 dni kalendarzowych;
d/ Część nr 4 – system do multimedialnej rejestracji obrazu – 1 szt. – jednorazowa dostawa sprzętu – maksymalnie 70 dni kalendarzowych.
- wszystkie ww. części jednorazowa dostawa licząc od dnia zawarcia umowy.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest:
1.1. załącznik nr 2 – Formularz asortymentowo – cenowy do swz dla danej części zamówienia:
1.2. załącznik nr 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 – Formularz parametrów techniczno-użytkowych do swz dla danej części zamówienia.
Uwaga! Formularz parametrów techniczno-użytkowych stanowiący załącznik nr 7.1. do swz dla części nr 1, załącznik nr 7.2. do swz dla części nr 2, załącznik nr 7.3. do swz dla części nr 3, załącznik nr 7.4. do swz dla części nr 4 - stanowi doprecyzowanie opisu przedmiotu zamówienia, a także dookreślenie zobowiązań Wykonawcy, w związku z czym traktowany będzie jako treść oferty w rozumieniu przepisów uPz
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 110162,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku działając zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3, w zw. z art. 255 pkt 2 oraz w oparciu o art. 259 uPzp (t.j.Dz.U.2023.1605), zawiadamia wszystkie zainteresowane Strony o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez możliwości prowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 uPzp pn. Dostawa – zestaw do analiz patomorfologicznych, znak postępowania: DZP/63/2023 – w zakresie części nr 1 - Mikroskop.
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta złożona przez Wykonawcę KAWA.SKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Zaczarowanej Róży nr 1, 05-540 Zalesie Górne, NIP 123 102 19 65 jest niepodpisana żadnym z podpisów tj.: podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Aby złożenie oferty mogło być uznane za skuteczne, wymaga się od wykonawcy przekazania zamawiającemu pliku (dokumentu elektronicznego) zawierającego ofertę wraz z właściwym podpisem elektronicznym, który został złożony przed zaszyfrowaniem oferty.
Zamawiający nałożył na Wykonawcę obowiązek sporządzenia oferty w postaci elektronicznej
i podpisania jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wymóg ten, dotyczący opisu sposobu przygotowania ofert, został określony w Rozdziale XV ust. 2 SWZ - „Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus (strona: https://platformazakupowa.pl/) wraz z kompletem dokumentów, o których mowa w rozdziale IX swz (ETAP SKŁADANIA OFERT) (…)”
Obowiązek zachowania formy elektronicznej, pod rygorem nieważności, opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym wynika z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Złożenie oferty bez podpisu elektronicznego jest uchybieniem nieusuwalnym. Dlatego też brak podpisu dokumentów elektronicznych skutkuje ich nieważnością i oferta nr 1 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. Przepis art. 63 ust. 2 uPzp ustanawia formę elektroniczną dla oferty lub postać elektroniczną oferty opatrzoną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - dla postępowań o wartościach mniejszych niż progi unijne. W postępowaniach poniżej progów unijnych brak podpisu kwalifikowanego, zaufanego lub osobistego skutkować będzie odrzuceniem takiej oferty.
W postępowaniach o wartości mniejszej niż progi unijne dla ofert oraz oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa art 125 ust. 1 uPzp, wprowadzono rygor nieważności w zakresie formy ich złożenia. Zgodnie z art. 63 ust. 2 uPzp złożenie następuje pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (dokument w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokonanie czynności bez zachowania wymogu formy zastrzeżonej przez ustawę pod rygorem nieważności stanowi wadę tej czynności prawnej, która polega na niewywołaniu przez czynność zamierzonych skutków prawnych związanych z jej dokonaniem (nieważność bezwzględna).
Tym samym niepodpisanie oferty w wymaganej formie lub nieprawidłowe złożenie podpisu pod ofertą powoduje w konsekwencji, że oferta podlega odrzuceniu na podst. art. 226 ust. 1 pkt 3 uPzp.
UZASADNIENIE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 255 pkt 2 ustawy Pzp w związku z art. 226 ust. 1 pkt 3.
Uzasadnienie faktyczne: Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w niniejszym ogłoszeniu, powody unieważnienia znajdują się w dokumentacji przetargowej niniejszego postępowania przetargowego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88541,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88541,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88541,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTA-TECH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211082492
7.3.3) Ulica: ul. Al. Komisji Edukacji Narodowej nr 36 lok. U211
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88541,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166898,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166898,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166898,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTA-TECH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211082492
7.3.3) Ulica: ul. Al. Komisji Edukacji Narodowej nr 36 lok. U211
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166898,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135274,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135274,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135274,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTA-TECH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211082492
7.3.3) Ulica: ul. Al. Komisji Edukacji Narodowej nr 36 lok. U211
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135274,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku - zakup sprzętu
i wyposażenie jako wsparcie systemu ochrony zdrowia w warunkach epidemiologicznych”
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
- "Świadczenie usług kominiarskich dla Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku w obiektach będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w 2025 roku.
- Fizyczna ochrona Prokuratury Okręgowej we Włocławku, Prokuratury Rejonowej we Włocławku, Prokuratury Rejonowej w Radziejowie wraz z dozorem elektronicznym
- "Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2025 roku"
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy i wyposażenia Klubu Młodych PlanB w ramach zad.inw.pn.Adaptacja budynku przy ul.Związków Zawodowych na potrzeby Klubu Młodych Włocławek
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - kaniula obwodowa, system do naprawy zastawki mitralnej, zestawy do przetoczeń
- Dostawa ambulansu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.