eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - I etap



Ogłoszenie z dnia 2024-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w
Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. – I etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017085820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Literacka 8

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srodborow@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusiotwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-440f33bc-2718-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w
Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. – I etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-440f33bc-2718-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00286207/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. – I etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359496

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOSW.272.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 527062,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego: Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. – I etap.
2. Zamówienie podstawowe obejmuje swoim zakresem poniższe zadania:
1) Remont zabezpieczeń przeciwpożarowych - wymiana instalacji hydrantowej w budynku oraz wykonania zabezpieczeń przeciwpożarowych w obrębie klatek schodowych;
2) Wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych w budynku.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego.
Ponadto, o ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonanie innych prac, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to Wykonawca wykona te prace i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem.
4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie jest zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych objętych przedmiotem zamówienia ani zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe określa dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
1) Charakterystyka i założenia do kosztorysów;
2) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I OBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH Dla remontu zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w Otwocku;
3) Projekt remontu zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku – branża architektoniczno-budowlana;
4) Projekt instalacji systemu sygnalizacji pożaru w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Otwocku – branża elektryczna;
5) Projekt techniczny instalacji hydrantowej w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku – branża instalacje sanitarne;
6) Przedmiar robót – system oddymiania klatek schodowych;
7) Przedmiar robót wydzielenie klatek schodowych oraz instalacja wodociągowa przeciwpożarowa z hydrantami;
8) Projekt wykonawczy systemu oddymiania klatek schodowych.
Uwaga: Załączone przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako materiały pomocnicze dla ustalenia ceny ryczałtowej zamówienia.
6. Zamawiający zgodnie z art. 441 ust.1 Pzp przewiduje możliwość skorzystania z dodatkowych robót budowlanych w ramach “prawa opcji”.
W ramach prawa opcji mogą zostać zlecone następujące dodatkowe roboty budowlane:
- opcja dodatkowa 1 (część I) – samozamykacze;
- opcja dodatkowa 2 (część II) – drzwi w piwnicy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe

42131160-5 - Hydranty

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do 25.06.2024 do godz. 10:00, złożono oferty od następujących Wykonawców:
1. MRC SYSTEM MARCIN MALINOWSKI SPÓŁKA JAWNA – kwota zamówienia podstawowego: 1.210.320,00 zł, okres gwarancji – ponad wymagane minimum 24 m-ce, łącznie 60 m-cy
2. WAS-BUD WASĄŻNIK ROBERT, WASĄŻNIK PIOTR S.C. – kwota zamówienia podstawowego - oferta odrzucona, okres gwarancji – 60 m-cy
3. DEFERO INSTALACJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ – kwota zamówienia podstawowego: 1.193.100,00 zł, okres gwarancji ponad wymagane minimum 24 m-ce, łącznie 60 m-cy.

Zamawiający na zamówienie podstawowe zamierza przeznaczyć kwotę 648 286,55 PLN brutto (kwota udostępniona przed otwarciem ofert).
Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ oferta najkorzystniejsza, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do poziomu zaoferowanej najniższej ceny, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania. Postępowanie unieważnia się bez przeprowadzenia wyboru najkorzystniejszej oferty.
W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w sytuacji, gdy cena wszystkich ofert spośród niepodlegających odrzuceniu ofert, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1260750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1295731,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.