eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na poprawie infrastruktury oświetleniowej na terenie miasta Rzeszowa



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na poprawie infrastruktury oświetleniowej na terenie miasta Rzeszowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.erzeszow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na poprawie infrastruktury oświetleniowej na terenie miasta Rzeszowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee42914d-28f2-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327581/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.271.63.204.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 61727,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Zaprojektowanie i budowa oświetlenia ul. Rozległej

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicy Rozległej w Rzeszowie. Zakres zamówienia obejmuje budowę oświetlenia na odcinku o długości ok. 90 m kablem napowietrznym AsXsn 2x16 mm2 na istniejących słupach elektroenergetycznych n.n.

W tym celu należy wykonać:

- zasilanie z istn. słupa nr 43/S ul. Przytulna kablem napowietrznym typu AsXsn 2x16 mm2 po istniejących słupach elektroenergetycznych n.n.

lub

- wykonać zasilanie kablem ziemnym YAKXS 4x25 mm2 metodą podwiertu z istniejącej latarni parkowej b.n. na ul. B. Prusa

Roboty budowlane związane z wykonaniem przedmiotowego oświetlenia będą prowadzone na działkach prywatnych i gminnych. Teren objęty robotami budowlanymi jest uzbrojony w infrastrukturę techniczną – wodociągową, gazową, energetyczną i teletechniczną. Obecnie ten odcinek drogi nie posiada oświetlenia. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym na podkładzie mapowym. Oprawy oświetleniowe dostarczy Zamawiający.

Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych:

- długość drogi, na jakiej należy wybudować oświetlenie ~ 90 m,
- oświetlenie należy wykonać jako wydzielone,
- oświetlenie ma być wykonane przewodem oświetleniowym typu AsXSn 2x16mm2 i kablem YAKXS 4x25 mm2,
- oprawa oświetleniowa montowana na wysięgniku. Oprawę dostarczy Zamawiający,
- zakres robót obejmuje również przycięcie konarów drzew i krzewów.
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia przez cały okres wykonywania umowy łącznego udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, używanych przy wykonywaniu umowy, na poziomie co najmniej 10%, na zasadach określonych w ustawienia z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.

Do opracowania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry projektowej o odpowiednich uprawnieniach i kwalifikacjach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:

- Program Funkcjonalno-Użytkowy

- projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami,
stanowiące załączniki do specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

45314310-7 - Układanie kabli

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 28048,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Zaprojektowanie i budowa oświetlenia ul. Bocznej Krakowskiej
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicy bocznej Krakowskiej w Rzeszowie w sąsiedztwie Kościoła i budynków mieszkalnych znajdujących się przy ekranie akustycznym ul. Krakowskiej. Projektowane oprawy należy zamontować na istniejących słupach energetycznych nr: 1/K, 2/K. Zasilanie projektowanego oświetlenia wykonać z istniejącej latarni oświetleniowej nr 95 przy ul. Krakowskiej. Na słupach energetycznych należy zawiesić przewód oświetleniowy typu AsXSn 2x16mm2.
Roboty budowlane związane z wykonaniem przedmiotowego oświetlenia będą prowadzone na działkach prywatnych i gminnych. Teren objęty robotami budowlanymi jest uzbrojony w infrastrukturę techniczną – wodociągową, gazową, energetyczną i teletechniczną. Obecnie ten odcinek drogi nie posiada oświetlenia. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym na podkładzie mapowym. Oprawy oświetleniowe z wysięgnikami dostarczy Zamawiający.
Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych:
- oświetlenie ma być wykonane pojedynczym kablem ziemnym YAKY 4x35 mm2 na odcinku od istniejącej latarni nr 95 do słup linii napowietrznej nr 1/K (kabel należy wyprowadzić na słup i zakończyć w skrzynce bezpiecznikowej,
- po trasie linii kablowej układać płaskownik ocynkowany o przekroju nie mniej niż FeZn 25x4mm,
- przewód oświetleniowy AsXsn 2x16mm2 (linia napowietrzna) należy zamontować między słupem 1/k a słupem 2/K,
- oprawa oświetleniowa montowana na wysięgniku. Oprawę i wysięgnik dostarczy Zamawiający,
- miejsca pod wjazdami wykonać w rurze ochronnej Dn75 grubościennej, skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych Dn75 z HDPE giętkimi, posiadającymi ściankę zewnętrzną karbowaną a wewnętrzną gładką o średnicy wewnętrznej min. 65 mm i sztywności obwodowej co najmniej 7,0 kN/m2 PE,
- zakres robót obejmuje również przycięcie konarów drzew i krzewów.
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia przez cały okres wykonywania umowy łącznego udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, używanych przy wykonywaniu umowy, na poziomie co najmniej 10%, na zasadach określonych w ustawienia z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.

Do opracowania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry projektowej o odpowiednich uprawnieniach i kwalifikacjach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:

- Program Funkcjonalno-Użytkowy

- projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami,
stanowiące załączniki do specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

45314310-7 - Układanie kabli

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 24329,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Zaprojektowanie i budowa oświetlenia ul. Bocznej Wieniawskiego
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z doświetleniem miejsc parkingowych ulicy bocznej Wieniawskiego w Rzeszowie.
Zasilanie projektowanego oświetlenia wykonać z istniejącej latarni oświetleniowej nr 7 przy ul. Wieniawskiego.
Roboty budowlane związane z wykonaniem przedmiotowego oświetlenia będą prowadzone na działkach gminnych. Teren objęty robotami budowlanymi jest uzbrojony w infrastrukturę techniczną – wodociągową, gazową, energetyczną i teletechniczną. Obecnie miejsca parkingowe nie posiadają oświetlenia. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym na podkładzie mapowym. Słup oświetleniowy oraz oprawę oświetleniową i wysięgnik dostarczy Zamawiający.
Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych:
- oświetlenie ma być wykonane pojedynczym kablem ziemnym YAKY 4x25 mm2 na odcinku od istniejącej latarni nr 7 do projektowanej latarni,
- po trasie linii kablowej układać płaskownik ocynkowany o przekroju nie mniej niż FeZn 25x4mm,
- słup oświetleniowy metalowy należy zamontować na fundamencie prefabrykowanym betonowym. Słup oświetleniowy dostarczy Zamawiający,
- zasilanie opraw wewnątrz słupa wykonać przewodem co najmniej YDY 3x1,5 mm2,
- zabezpieczenia we wnęce słupa bezpiecznikami topikowymi normalno gabarytowymi o ch-ce zwłocznej, złącza słupowe typu IZK-2 lub tabliczka bezpiecznikowa z listwami zaciskowymi LZ 95mm2,
- oprawa oświetleniowa montowana na wysięgniku. Oprawę i wysięgnik dostarczy Zamawiający,
- miejsca pod wjazdami wykonać w rurze ochronnej Dn75 grubościennej, skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych Dn75 z HDPE giętkimi, posiadającymi ściankę zewnętrzną karbowaną a wewnętrzną gładką o średnicy wewnętrznej min. 65 mm i sztywności obwodowej co najmniej 7,0 kN/m2 PE,
- zakres robót obejmuje również przycięcie konarów drzew i krzewów,
- roboty będą wykonywane wg. art. 29a Prawo Budowlane.

Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia przez cały okres wykonywania umowy łącznego udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, używanych przy wykonywaniu umowy, na poziomie co najmniej 10%, na zasadach określonych w ustawienia z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.

Do opracowania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry projektowej o odpowiednich uprawnieniach i kwalifikacjach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Program Funkcjonalno-Użytkowy

- projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami,
stanowiące załączniki do specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

45314310-7 - Układanie kabli

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 9349,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37638,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZEP Dariusz Rałowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133157265

7.3.4) Miejscowość: Lubenia

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35055,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZEP Dariusz Rałowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133157265

7.3.4) Miejscowość: Lubenia

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13899,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZEP Dariusz Rałowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133157265

7.3.4) Miejscowość: Lubenia

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.