eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrawczynRemont dróg gminnych na terenie Gminy Strawczyn



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Strawczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48413038002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strawczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strawczyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych na terenie Gminy Strawczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d2550fd-2a2b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078827/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Remont odcinka drogi gminnej ul. Wiosennej w msc. Oblęgór (do Studzianek)

1.1.19 Remont drogi gminnej nr 388040T w msc. Ruda Strawczyńska

1.1.20 Remont drogi gminnej ul. Studzianki w msc. Oblęgór

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322764

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIRP.ZP.271.1.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2134246,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. „Remont drogi gminnej nr 388025T ul. Studzianki w miejscowości Oblęgór, gm. Strawczyn”

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi publicznej – gminnej nr 388025T na odcinku od km 0+307 do km 1+267.

Zakres opracowania obejmuje:
• Roboty przygotowawcze,
• Oczyszczenie rowów z namułu wraz z ich umocnieniem,
• Remont nawierzchni bitumicznej,
• Przebrukowanie zjazdów,
• Oczyszczenie przepustów pod zjazdami,
• Remont zjazdów z kruszywa,
• Regulacja pionowa studzienek.

Parametry techniczne przebudowywanej drogi:
– kategoria drogi : Gminna
– obciążenie ruchem: KR1
– ilość jezdni/pasów ruchu : 1/2
– szerokość jezdni: zmienna
– szerokość poboczy: 0,50m (obustronne)
– nawierzchnia jezdni: Beton asfaltowy
– nawierzchnia poboczy: Kruszywo łamane
– prędkość projektowa: Vp=30km/h
– spadek poprzeczny jezdni: daszkowy (2%)
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi z jezdnią o szerokości zmiennej. Z obu stron jezdni mają być wykonane pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Przewiduje się spadek daszkowy jezdni z uwagi na uzyskanie w ten sposób korzystnych warunków odprowadzenia wód opadowych i roztopowych.

Technologia konstrukcji nawierzchni:
• Konstrukcja jezdni:
1. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S; gr. 4 cm
2. Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W; gr. 4 cm
• Konstrukcja pobocza:
1. Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 8cm
Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych zobowiązany jest opracować i zatwierdzić projekt czasowej organizacji ruchu – dotyczy każdej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 969365,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. „Remont odcinka drogi ul. Wiosennej w msc. Oblęgór”

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi publicznej – gminnej nr 388023T na odcinku od km 0+000 do km 0+450.

Zakres opracowania obejmuje:
• Roboty przygotowawcze,
• Oczyszczenie rowów z namułu,
• Umocnienie skarp i dna rowu płytami ażurowymi
• Remont nawierzchni bitumicznej,
• Wymiana progu zwalniającego,
• Przebrukowanie zjazdów,
• Wykonanie zjazdów z kruszywa,
• Regulacja pionowa studzienek.

Parametry techniczne przebudowywanej drogi:
– kategoria drogi : Gminna
– obciążenie ruchem: KR1
– ilość jezdni/pasów ruchu : 1/1
– szerokość jezdni: 4,0m
– szerokość poboczy: 0,75m (obustronne)
– nawierzchnia jezdni: Beton asfaltowy
– nawierzchnia poboczy: Kruszywo łamane
– prędkość projektowa: Vp=30km/h
– spadek poprzeczny jezdni: daszkowy(2%)
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi z jezdnią o szerokości 4m. Z obu stron jezdni mają być wykonane pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Przewiduje się spadek daszkowy jezdni z uwagi na uzyskanie w ten sposób korzystnych warunków odprowadzenia wód opadowych i roztopowych.

Technologia konstrukcji nawierzchni:
• Konstrukcja jezdni:
1. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S; gr. 4 cm
2. Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W; gr. 4 cm
Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych zobowiązany jest opracować i zatwierdzić projekt czasowej organizacji ruchu – dotyczy każdej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 440250,90 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. „Remont drogi gminnej nr 388040T w msc. Ruda Strawczyńska, gm. Strawczyn”

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi publicznej – gminnej nr 388040T na odcinku od km 0+000 do km 1+198.

Zakres opracowania obejmuje:
• Roboty przygotowawcze,
• Wykonanie poboczy,
• Remont nawierzchni bitumicznej,
• Odwodnienie drogi – remonty przepustów,
• Remont zjazdów,
• Przebrukowanie zjazdów,
• Regulacja pionowa studzienek.

Parametry techniczne przebudowywanej drogi:
– kategoria drogi : Gminna
– obciążenie ruchem: KR1
– ilość jezdni/pasów ruchu : 1/1
– szerokość jezdni: 3,30m do 3,70 m
– szerokość poboczy: 0,50m (obustronne)
– nawierzchnia jezdni: Beton asfaltowy
– nawierzchnia poboczy: Kruszywo łamane
– prędkość projektowa: Vp=30km/h
– spadek poprzeczny jezdni: daszkowy(2%)
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi z jezdnią o szerokości zmiennej. Z obu stron jezdni mają być wykonane pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Przewiduje się spadek daszkowy jezdni z uwagi na uzyskanie w ten sposób korzystnych warunków odprowadzenia wód opadowych i roztopowych.

Technologia konstrukcji nawierzchni:
• Konstrukcja jezdni:
1. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S; gr. 4cm
2. Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W; gr. 4 cm
3. Siatka wzmacniająca
Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych zobowiązany jest opracować i zatwierdzić projekt czasowej organizacji ruchu – dotyczy każdej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 734630,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 869610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1159296,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 869610,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591982659

7.3.3) Ulica: ul. Zakładowa 17

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 869610,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337505,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522547,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337505,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592037176

7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 40

7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 337505,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 773942,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591982659

7.3.3) Ulica: ul. Zakładowa 17

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.