eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołaczyceUporządkowanie oraz integracja sieci dróg gminnych w Gminie Kołaczyce poprzez ich przebudowę i modernizację



Ogłoszenie z dnia 2024-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie oraz integracja sieci dróg gminnych w Gminie Kołaczyce poprzez ich przebudowę i modernizację

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.mackos@kolaczyce.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,163740,ade59131450e6a6795de09ec794ba16d.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie oraz integracja sieci dróg gminnych w Gminie Kołaczyce poprzez ich przebudowę i modernizację

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f10f987-0253-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068368/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Uporządkowanie oraz integracja sieci dróg gminnych w Gminie Kołaczyce poprzez ich przebudowę i modernizację

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302161

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKM.271.1.8.2024 SD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Uporządkowanie oraz integracja sieci dróg gminnych w Gminie Kołaczyce poprzez ich przebudowę i modernizację”, współfinasowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Zakres robót obejmuje 16 dróg:
1. Przebudowa drogi Nawsie Kołaczyckie-Chrzanowa na dz. nr ewid.167 – etap I
2. Przebudowa drogi Sieklówka – Podlas na dz. nr ewid.482/2, 518- etap I
3. Modernizacja drogi gminnej Nr 113409R Lublica – Krzyżówka-Rzeki w km 0+000-0+473
4. Przebudowa drogi wewnętrznej Lublica – Wisyny na dz. nr ewid. 594/2- I etap
5. Przebudowa dróg wewnętrznych Sieklówka na dz. nr ewid. 344, 334, 312
6. Przebudowa drogi wewnętrznej Bieździadka-Łazy – Bieździedza na dz. nr ewid. 1470, 1465
7. Przebudowa drogi wewnętrznej Bieździedza-Szubienice na dz. nr ewid. 67/2, 61 – etap II
8. Modernizacja drogi gminnej Nr 113411R Sieklówka – Magazyn – Dziury w km 0+000 – 0+950
9. Przebudowa drogi wewnętrznej w Kołaczycach na dz. nr ewid. 416/2, 430/2, 429/2, 428/2, 429/7, 436
10. Przebudowa ul. Słonecznej w Kołaczycach
11. Przebudowa drogi wewnętrznej w Kołaczycach na dz. nr ewid. 709/1, 710/2, 710/1
12. Przebudowa drogi wewnętrznej w Nawsiu Kołaczyckim na dz. nr ewid. 638/5
13. Przebudowa drogi wewnętrznej w Bieździedzy na dz. nr ewid. 418
14. Przebudowa drogi wewnętrznej w Nawsiu Kołaczyckim na dz. nr ewid. 671
15. Przebudowa drogi wewnętrznej w Nawsiu Kołaczyckim na dz. nr ewid. 394
16. Przebudowa drogi wewnętrznej od ul. Krajowickiej do ul. Krajowickiej w miejscowości Krajowice – etap III
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4. Przedmiary robót, udostępniono Wykonawcom w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i mają charakter jedynie pomocniczy. W trakcie realizacji zamówienia nie będą stanowić podstawy jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osiągnięcia rezultatu.
5. Niniejsze zamówienie jest współfinasowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Wstępna promesa Nr Edycja8/2023/7075/PolskiLad, będąca potwierdzeniem zakwalifikowania Miasta Jasła przez Prezesa Rady Ministrów do otrzymania Promesy inwestycyjnej, zwanej Promesą, którą Zamawiający otrzyma po wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym postępowaniu, a przed podpisaniem umowy z wyłonionym w postępowaniu przetargowym Wykonawcą, stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. Zadanie zostanie zrealizowane w oparciu o kwotę Dofinansowania wynikającą
z Promesy, wynoszącą do 95% wartości najkorzystniejszej oferty, jednak do kwoty nie wyższej jak 7.505.000,00 PLN (kwota Dofinansowania wynikająca ze Wstępnej promesy). Kwota stanowiąca różnicę pomiędzy najkorzystniejszą ofertą a wysokością Dofinansowania stanowić będzie „Udział własny” Zamawiającego.
6. Zamawiający zgodnie z zasadami Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 5% wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Wysokość udzielanej zaliczki będzie odpowiadała wysokości „Udziału własnego” Zamawiającego. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie dokonywane na podstawie wystawionej przez Wykonawcę końcowej faktury Vat, obejmującej kwotę wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, pomniejszoną o kwotę wypłaconej przez Zamawiającego zaliczki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6978535,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7185375,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6978535,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851949581

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6978535,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.