Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00247276/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie zabytkowej kapliczki św. Anny w Kołaczycach położonej na dz. nr ewid. 632/1 w Kołaczycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.lisowska@kolaczyce.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,159839,a279e21cb6c61c2bb967345be633ae5a.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie zabytkowej kapliczki św. Anny w Kołaczycach położonej na dz. nr ewid. 632/1 w Kołaczycach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6866a4a-e2c6-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068368/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie zabytkowej kapliczki św. Anny położonej na dz. nr ewid. 632/1 w Kołaczycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247276
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKM.271.1.2.2024.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie zabytkowej kapliczki św. Anny w Kołaczycach położonej na dz. nr ewid. 632/1 w Kołaczycach”, współfinasowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Zakres robót obejmuje:
1) Wstępne wzmocnienie osypujących się partii piaskowca roztworem żywicy krzemoorganicznej np. KSE Remmers.
2) Demontaż obiektu z zastosowaniem ciężkiego sprzętu i transport do pracowni.
3) Dezynfekcja powierzchni środkiem antyseptycznym – np. SterylanD.
4) Wykonanie nowego podłoża fundamentowego zbrojonego.
5) Wykonanie izolacji poziomej – zastosowanie preparatu krzemionkującego oraz szlemy izolacyjnej.
6) Usuwanie nawarstwień z kamienia – zastosowanie metody chemicznej –3% roztwór kwasu fluorowodorowego – w okładzie z pulpy celulozowej. Do zmycia zastosowana zostanie para wodna pod ciśnieniem.
7) Odsalanie powierzchni elementów kamiennych – zastosowanie metody swobodnej migracji do rozszerzonego środowiska.
8) Uzupełnianie ubytków w kamieniu z wykonaniem zbrojeń z drutu i pręta nierdzewnego. Zastosowanie mas mineralnych opartych na zróżnicowanych frakcjach mielonego piaskowca oraz spoiwie z białego cementu i dołowanego wapna. Przy głębszych warstwach masy zakładane będą warstwowo. W głębszych warstwach zastosowane zostaną masy o grubszym kruszywie.
9) Konserwacja partii rytego datowania w dolnej partii kapliczki –pogłębienie rytu liternictwa i laserunkowe założenie monochromii w kolorze sepii.
10) Rekonstrukcja stopni cokołowych w piaskowcu. Zastosowanie materiału o podobnych parametrach technicznych, kolorystyce i uziarnieniu .
11) Rekonstrukcja ubytku w baldachimie – zastosowanie metody flekowania.
12) Prace stabilizujące konstrukcję baldachimu –Niwelacja skorodowanych, stalowych kotew i sklejanie pękniętych i flekowanych ubytków z zastosowaniem nierdzewnych bolców oraz kleju i zaprawy y na bazie żywicy chemoutwardzalnej epoksydowej.
13) Opracowanie miejsc uzupełnianych. Nadanie odpowiedniej faktury i cyzelowanie detalu.
14) Montaż obiektu w pierwotnym położeniu.
15) Konserwacja elementów metalowych - kutego krzyża baldachimu:
a) Prostowanie zdeformowanych elementów,
b) Rekonstrukcja brakujących partii kutych elementów,
c) Usuwanie produktów korozji – piaskowanie,
d) Naniesienie powłoki kolorystycznej – grafit mat,
e) Montaż elementu.
16) Impregnacja oraz hydrofobizacja powierzchni kamienia roztworem żywicy krzemoorganicznej.
17) Aranżacja nowego posadowienia dla granitowej płyty z informacją o miejscu posadowienia kapliczki.
a) wykonanie fundamentowania ok. 0,5 m od kapliczki po jego prawej
b) stronie patrząc od strony chodnika,
c) wykonanie podstawy sześciennej z piaskowca karpackiego,
d) Wykonanie postumentu o lekko-skośnej płaszczyźnie frontowej z piaskowca karpackiego.
e) renowacja granitowej tablicy- usuwanie nawarstwień, uzupełnianie ubytków po otworach montażowych, szlifowanie, polerowanie i założenie złocenia tekstu.
f) montaż w wykutej płycinie.
18) Wykonanie badań archeologicznych:
a) Opracowanie Programu prac badań archeologicznych, uzgodnienie z Konserwatorem zabytków.
b) Wykonanie badań archeologicznych zgodnie z zatwierdzonym programem.
19) Opracowanie dokumentacji konserwatorskiej:
• Opracowanie aktualnej dokumentacji konserwatorskiej (opracowanie ma zawierać opis aktualnego stanu zachowania elementów kaplicy oraz wyniki przeprowadzonych niezbędnych wstępnych badań specjalistycznych),
• Opracowanie dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac (Opracowanie ma zawierać opis wszystkich poszczególnych prac konserwatorskich jakie zostały przeprowadzone, udokumentowane dodatkowo dokumentacją fotograficzną).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97785,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143493,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97785,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KATANGA Grzegorz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642144844
7.3.4) Miejscowość: Parszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KATANGA GRZEGORZ KWAPISIEWICZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KATANGA GRZEGORZ KWAPISIEWICZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97785,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- Renowacja parkietu w hali im. A. Grubby
- Modernizacja pomieszczeń przedszkolnych po zalaniu w budynku Szkoły Podstawowej nr 362 przy ul. Czumy 8 w Warszawie
- Remont istniejących wież (dostrzegalni) przeciwpożarowych w konstrukcji żelbetonowej.
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Renowacja i odtworzenie północnego odcinka murów obronnych z drewnianą galerią i odbudową przypór odcinka zachodniego - etap II.
więcej: Roboty renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.