Og³oszenie z dnia 2022-10-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00297211/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
- 2022/BZP 00468687/01 - Wynik z dnia 2022-11-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Krzywos±dzy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA DOBRE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866643
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dobre
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-210
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 542850125
1.5.8.) Numer faksu: 542850660
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugdobre.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugdobre.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Krzywos±dzy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e2ac541a-463c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00384736
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00025553/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.12 Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Krzywos±dzy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://asystent.postepowania.pl/org/gmina-dobre/postepowania/5603.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postêpowaniu komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Asystenta postêpowania oraz poczty elektronicznej. Przy czym z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy pomocy Asystenta Postêpowania.
Wykonawca chc±c wzi±æ udzia³ w postêpowaniu mo¿e za³o¿yæ bezp³atne konto pod adresem www.asystent.postepowania.pl lub pod adresem www.postepowania.pl.
W ramach dostêpu do us³ug Asystenta postêpowania wykonawca ma dostêp do narzêdzi sk³adania oferty, wycofania oferty, sk³adania pytañ do tre¶ci dokumentacji postêpowania, z³o¿enia dokumentów w postêpowaniu w odpowiedzi na wezwanie zamawiaj±cego, ewentualnego prowadzenia negocjacji.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z z Asystenta postêpowania zosta³y okre¶lone w Regulaminie korzystania us³ug, który dostêpny jest do pobrania na stronie www.postepowania.pl.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
Ofertê oraz inne o¶wiadczenia wykonawca sporz±dza w postaci elektronicznej i samodzielnie (poza Asystentem postêpowania) opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
W celu zalogowania na platformie „Asystent Postêpowania” nale¿y albo wej¶æ na stronê asystent.postepowania.pl albo wej¶æ na stronê postepowania.pl i wybraæ opcjê zalogowania „Przygotowanie i prowadzenie postêpowania”
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobre, Dworcowa 6 88-210 Dobre, iod@ugdobre.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Krzywos±dzy, prowadzonym w trybie podstawowym.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania.
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem wynikaj±cym z przepisów prawa.
Posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z obowi±zuj±cymi przepisami oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego).Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KRGIK.271.17.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu uzytkowania pomieszczeñ lekcyjnych na pomieszczenia jadalni i pomieszczenia gospodarcze na poddaszu budynku Szko³y Podstawowej w Krzywos±dzy.
Uzupe³nienie opisu przedmiotu zamówienia stanowi± nastêpuj±ce za³±czniki do tre¶ci Specyfikacji Warunków Zamówienia:
Projekt - bran¿a elektryczna.zip
Projekt - bran¿a sanitarna.zip
Projekt - zagospodarowanie - architektura.zip
Równowa¿no¶æ.
Przyjête typy materia³ów i urz±dzeñ (wskazane w dokumentacji technicznej) zosta³y u¿yte wy³±cznie przyk³adowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien okre¶liæ ich parametry, celem wykazania, ¿e spe³niaj± warunki okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwi±zania równowa¿ne, zgodnie ze swoj± definicj±, musz± posiadaæ parametry oraz spe³niaæ standardy nie gorsze ni¿ produkty podane przyk³adowo.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wed³ug ustalonych kryteriów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca posiada do¶wiadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 2 zadania polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie budynku w warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³ brutto ka¿de.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Potwierdzenie wniesienia wadiumSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶æi:- 5000 z³
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas gdy przed up³ywem terminu sk³adania ofert kwota wniesionego wadium bêdzie uznana na rachunku bankowym zamawiaj±cego.
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego: 19954910110010018820100001
b) gwarancjach bankowych
c) gwarancjach ubezpieczeniowych
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
Wadium wnoszone w innej ni¿ pieni±dz formie musi posiadaæ wa¿no¶æ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±.
W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieni±dz wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³a wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana terminu ukoñczenia robót spowodowana mo¿e byæ jedynie:- wyst±pieniem istotnych wad dokumentacji projektowej skutkuj±cych konieczno¶ci± dokonania poprawek lub uzupe³nieñ, je¿eli uniemo¿liwia to lub istotnie wstrzymuje realizacjê okre¶lonego rodzaju robót maj±cych wp³yw na zmianê terminu realizacji,
- wskutek dzia³ania „si³y wy¿szej” tj. zdarzeñ takich jak po¿ar, powód¼, atak terrorystyczny, klêski ¿ywio³owe, pandemie, epidemie,
- konieczno¶ci± wykonania zamówieñ dodatkowych,
- gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacj± warunków zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-25 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Urz±d Gminy Dobre - za po¶rednictwem Asystenta Postêpowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-25 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-23
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont poniszczeñ Wydzia³u Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz czê¶ci pomieszczeñ w budynku g³ównym KW PSP w Krakowie
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeñ
- Bezp³atne soboty na p³ywalni Anin oraz modernizacja zje¿d¿alni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU S¡DU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓ£NOCNA
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala ¶w. £ukasza w Boles³awcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Wykonanie prac remontowych wraz z materia³em w toalecie zlokalizowanej na 4 piêtrze w budynku Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ¦UM w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
wiêcej: Remont starych budynków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.