Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00288622/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodników na terenie gminy Chodel w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chodel
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 24
1.5.2.) Miejscowość: Chodel
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-350
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 827 73 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.chodel@eurzad.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodników na terenie gminy Chodel w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c57a1652-1266-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011674/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa chodnikow na terenie gminy Chodel w 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288622/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBD.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 - Przebudowa drogi gminnej (dawna DW 833) w zakresie robót brukarskich na odcinku od km 0+380 do km 0+653 (roboczy), m. Przytyki, gm. ChodelZakres zamówienia w części 1 obejmuje zrealizowanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp po wytyczeniu przez uprawnionego geodetę, a w szczególności:
1) Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe (roboty pomiarowe, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, cięcie piłą nawierzchni bitumicznych)
2) Roboty ziemne
3) Odwodnienia (przesunięcie rowu przydrożnego, wykopy pod przepusty pod zjazdami, przepusty pod zjazdami, oczyszczenie i wydłużenie przepustu pod koroną drogi)
4) Wykonanie podbudowy
5) Wykonanie uzupełnienia nawierzchni (szczelina pomiędzy krawężnikiem a nawierzchnią jezdni)
6) Wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej gr. 6 cm
7) Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm
8) Roboty wykończeniowe, ustawienie balustrad, elementy ulic (krawężniki, obrzeża)
9) Opracowanie czasowej organizacji ruchu
10) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna (zał. nr 1a do SWZ) oraz załącznik nr 6a – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 99998,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2247L Chodel – Borzechów – Wilkołaz w zakresie budowy chodnika na działce nr ewid. 410, obręb Jeżów w m. Jeżów, gm. Chodel, km roboczy 0+254 - 0+350, długość 96 mZakres zamówienia w części 2 obejmuje zrealizowanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp po wytyczeniu przez uprawnionego geodetę, a w szczególności:
1) Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej)
2) Roboty ziemne
3) Wykonanie odwodnienia (przepusty rurowe pod zjazdami) oraz oczyszczenie istniejącego przepustu pod drogą
4) Wykonanie podbudowy
5) Wykonanie uzupełnienia nawierzchni (szczelina pomiędzy krawężnikiem a nawierzchnią jezdni)
6) Wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej gr. 6 cm
7) Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm
8) Roboty wykończeniowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, wykonanie elementów ulic (krawężniki, obrzeża, ścieki podchodnikowe, ścieki skarpowe)
9) Opracowanie czasowej organizacji ruchu
10) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna (zał. nr 1b do SWZ) oraz załącznik nr 6b – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 125422,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 – Budowa chodnika po prawej stronie drogi powiatowej nr 2248L Chodel-Ratoszyn-Borzechów na działce nr ewid. 329, obręb Radlin w m. Radlin, gm. Chodel, km roboczy 0+420 – 0+550,95, długość 130,95 mbZakres zamówienia w części 3 obejmuje zrealizowanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp po wytyczeniu przez uprawnionego geodetę, a w szczególności:
1) Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, rozebranie nawierzchni z tłucznia, rozebranie przepustów rurowych, krawężników, wywóz ziemi i gruzu)
2) Roboty ziemne
3) Wykonanie odwodnienia (przepusty rurowe pod zjazdami)
4) Wykonanie podbudowy (profilowanie i zagęszczanie, warstwa odcinająca, warstwa wzmacniająca, podbudowa dolna i górna z kruszywa)
5) Wykonanie uzupełnienia nawierzchni (szczelina pomiędzy krawężnikiem a nawierzchnią jezdni)
6) Wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej gr. 6 cm
7) Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm
8) Roboty wykończeniowe, ustawienie barier ochronnych, wykonanie elementów ulic (krawężniki, obrzeża, ścieki skarpowe, ścieki podchodnikowe)
9) Opracowanie czasowej organizacji ruchu
10) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna (zał. nr 1c do SWZ) oraz załącznik nr 6c – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 119273,47 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 – Przebudowa parkingu przy Szkole Podstawowej w Ratoszynie Drugim na działce nr ew. 211, 210/2, 210/1, 209, 208 obręb Ratoszyn Drugi, gm. ChodelZakres zamówienia w części 4 obejmuje zrealizowanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp po wytyczeniu przez uprawnionego geodetę, a w szczególności:
1) Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, rozebranie krawężników, obrzeży, chodnika i zjazdów z kostki brukowej, rozebranie podbudowy i nawierzchni z kruszywa)
2) Roboty ziemne
3) Wykonanie podbudowy
4) Obsadzenie w ławach betonowych krawężników, krawężników najazdowych oraz obrzeży
5) Wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej gr. 6 cm
6) Wykonanie nawierzchni drogi dojazdowej z kostki brukowej gr. 8 cm
7) Wykonanie oznakowania pionowego
8) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna (zał. nr 1d do SWZ) oraz załącznik nr 6d – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 99964,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148097,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204976,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148097,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART-BRUK Monika Chołody
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060161995
7.3.4) Miejscowość: Miłocin
7.3.5) Kod pocztowy: 24-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148097,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122647,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141981,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122647,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART-BRUK Monika Chołody
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060161995
7.3.4) Miejscowość: Miłocin
7.3.5) Kod pocztowy: 24-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122647,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131549,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180392,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131549,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAREX Adamczyk Rafał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 432329560
7.3.3) Ulica: Zielińskiego 4/11
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-204
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131549,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100670,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146906,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100670,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAREX Adamczyk Rafał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 432329560
7.3.3) Ulica: Zielińskiego 4/11
7.3.4) Miejscowość: Krasnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-204
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100670,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja wodociągu w rejonie ul. Malejowskiej wraz z przepięciem starych przyłączy do nowej sieci
- Budowa odkrytego lodowiska w miejscowości Maniowy
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wysokiej
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bobrówko na działkach o nr ewid. gruntu: 117/288; 117/289
- Budowa drogi w ul. Łabędziej od ul. Bocianiej w Ząbkach
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.