Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00316414/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją ogródka jordanowskiego na os. Kazimierzowskim 7, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm.krakow.pl/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją ogródka jordanowskiego na os. Kazimierzowskim 7, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e633e716-22cb-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018518/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.60 Rewitalizacja ogródka na os. Jagiellońskim 9, os. Kazimierzowskim 7, os. Wysokim 8, os. Jagiellońskim 37
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316414/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.61.22.BM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 554528,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją ogródka jordanowskiego na os. Kazimierzowskim 7, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.61.22.BM
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadania pn.: „Rewitalizacja ogródka na: os. Jagiellońskim 9, os. Kazimierzowskim 7, os. Wysokim 8, os. Jagiellońskim 37” na działce nr 202/1 obręb 8, jedn. ewid. Nowa Huta, os. Kazimierzowskie 7, Dzielnica XVI Bieńczyce i na podstawie dokumentacji projektowej.
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w treści SWZ i jej załącznikach, w szczególności w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej z załącznikami.
1.4 Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje prace związane z:
1.4.1 Roboty budowlane związane z modernizacją ogródka jordanowskiego na os. Kazimierzowskim 7. Zamówienie obejmuje między innymi: demontaż elementów małej architektury, przygotowanie terenu do prac budowlanych, dostawę i montaż urządzeń zabawowych, tablic z regulaminem, urządzeń komunalnych, wykonanie nawierzchni bezpiecznych zgodnie z projektem oraz rekultywację terenu po zakończeniu robót budowlanych. W ramach zamówienia należy zrealizować w szczególności prace obejmujące:
1.4.1.1 Demontaż i utylizacja części urządzeń, piaskownicy, ławek, koszy na śmieci i tablicy;
1.4.1.2 Korytowanie pod projektowane nawierzchnie;
1.4.1.3 Zakup, dostawę i montaż następujących obiektów małej architektury i elementów wyposażenia: Zestaw zabawowy wieża – 1 kpl., Zestaw zabawowy wspinaczka – 1 kpl., Zestaw zabawowy pojazd księżycowy – 1 kpl., Piaskownica – 1 szt., Trampolina – 1 szt., Huśtawka – 1 kpl., Bujak helikopter – 1 szt., Bujak samolot – 1 szt., Łąwka typu antywandal – 1 szt., Kosz na śmieci – 5 szt., Stojak rowerowy – 4 szt., Tablica regulaminowa placu zabaw – 1 szt., Tablica regulaminowa siłowni – 1 szt.;
1.4.1.4 Renowacja istniejącej karuzeli;
1.4.1.5 Przeniesienie 2 ławek;
1.4.1.6 Budowa ogrodzenia wraz z furtką - 21,43 mb;
1.4.1.7 Wykonanie nawierzchni bezpiecznej EPDM o grubości warstwy 15 cm (pod zestawem zabawowym wspinaczka) – 41,28 m2, nawierzchni bezpiecznej EPDM o grubości warstwy 10 cm (pod zestawem zabawowym wieża) – 37,69 m2; nawierzchni bezpiecznej EPDM o grubości warstwy 10 cm (pod zestawem zabawowym wieża) – 37,69 m2; nawierzchni bezpiecznej EPDM o grubości warstwy 6 cm (pod huśtawką) – 91,48 m2; nawierzchni bezpiecznej ze żwiru płukanego 2-8 mm o grubości warstwy 30 cm – 112,83 m2;
1.4.1.8 Wykonanie obrzeży betonowych o wym. 6x25x100 cm na ławie betonowej przy wszystkich rodzajach nawierzchni - łącznie 163,98 mb obrzeży;
1.4.1.9 Rekultywacja terenu.
1.4 Prace należy realizować zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB).
1.5 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip).
1.6 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.7 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) 7. SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112330-7 - Rekultywacja terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
39113600-3 - Ławki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676659,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699560,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 676659,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa STAR-KOP Krzysztof Urbańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441489354
7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 1
7.3.4) Miejscowość: Czernichów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-070
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Handlowa "STAR-KOP" Krzysztof Urbańczyk
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Handlowa "STAR-KOP" Krzysztof Urbańczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676659,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-27 do 2022-12-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.