eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynUsługa nadzoru inwestorskiego nad rob. budowlanymi w ramach zadania "Budowa budynku zakwat. osadzonych tzw. domu przejściowego wraz z infrastrukturą tow. na terenie OZ AŚ w Olsztynie ul. Opolska 42"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa nadzoru inwestorskiego nad rob. budowlanymi w ramach zadania „Budowa budynku zakwat. osadzonych tzw. domu przejściowego wraz z infrastrukturą tow. na terenie OZ AŚ w Olsztynie ul. Opolska 42"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510446801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: (89) 524 87 02

1.5.8.) Numer faksu: (89) 541 25 82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oisw_olsztyn@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/okreg/okregowy-inspektorat-sluzby-wieziennej-w-olsztynie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


służba więzienna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa nadzoru inwestorskiego nad rob. budowlanymi w ramach zadania „Budowa budynku zakwat. osadzonych tzw. domu przejściowego wraz z infrastrukturą tow. na terenie OZ AŚ w Olsztynie ul. Opolska 42"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae25e655-01ae-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00095603/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami bud. w ramach zad. „Budowa budynku zakwaterowania osadzonych tzw. domu przejściowego na terenie Oddz. Zewn. AŚ w Olsztynie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Pilotażowe kompleksy penitencjarne” - Porozumienie nr I/20/DSF/NMF z dnia 4 listopada 2020 r. w sprawie dofinansowania projektu „Pilotażowe kompleksy penitencjarne” współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 w ramach Programu Operacyjnego „Sprawiedliwość”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250126/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OIP.NMF.2230.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81301 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa budynku zakwaterowania osadzonych tzw. domu przejściowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Olsztynie przy ul. Opolskiej 42.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż:
a) konstrukcyjno-budowlanej,
b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
2) Pełnienie przez Inspektora branży konstrukcyjno – budowlanej funkcji koordynatora nadzoru inwestorskiego w/w branż w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji, tj. od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia rzeczowego i finansowego inwestycji oraz osiągnięcia efektu rzeczowego;
Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 - 27 Ustawy Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351) i zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną w tym zakresie oraz uczestniczyć w przeglądach i odbiorach w okresie rękojmi;
2. Dokumentacja projektowa inwestycji znajduje się na stronie internetowej, na której jest prowadzone postępowanie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d26640d9-a3f0-4509-9619-6c73b664c786

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109470 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 922500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109470 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI BUDOWLANO-INWESTYCYJNE RAFAŁ MIKSA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392328850

7.3.3) Ulica: Liliowa 7

7.3.4) Miejscowość: Jonkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-042

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109470 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.