Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00250126/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa nadzoru inwestorskiego nad rob. budowlanymi w ramach zadania „Budowa budynku zakwat. osadzonych tzw. domu przejściowego wraz z infrastrukturą tow. na terenie OZ AŚ w Olsztynie ul. Opolska 42"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510446801
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: (89) 524 87 02
1.5.8.) Numer faksu: (89) 541 25 82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oisw_olsztyn@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/okreg/okregowy-inspektorat-sluzby-wieziennej-w-olsztynie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
służba więzienna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa nadzoru inwestorskiego nad rob. budowlanymi w ramach zadania „Budowa budynku zakwat. osadzonych tzw. domu przejściowego wraz z infrastrukturą tow. na terenie OZ AŚ w Olsztynie ul. Opolska 42"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae25e655-01ae-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00095603/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami bud. w ramach zad. „Budowa budynku zakwaterowania osadzonych tzw. domu przejściowego na terenie Oddz. Zewn. AŚ w Olsztynie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Pilotażowe kompleksy penitencjarne” - Porozumienie nr I/20/DSF/NMF z dnia 4 listopada 2020 r. w sprawie dofinansowania projektu „Pilotażowe kompleksy penitencjarne” współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 w ramach Programu Operacyjnego „Sprawiedliwość”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250126/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OIP.NMF.2230.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81301 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa budynku zakwaterowania osadzonych tzw. domu przejściowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Olsztynie przy ul. Opolskiej 42.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż:
a) konstrukcyjno-budowlanej,
b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
2) Pełnienie przez Inspektora branży konstrukcyjno – budowlanej funkcji koordynatora nadzoru inwestorskiego w/w branż w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji, tj. od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia rzeczowego i finansowego inwestycji oraz osiągnięcia efektu rzeczowego;
Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 - 27 Ustawy Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351) i zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną w tym zakresie oraz uczestniczyć w przeglądach i odbiorach w okresie rękojmi;
2. Dokumentacja projektowa inwestycji znajduje się na stronie internetowej, na której jest prowadzone postępowanie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d26640d9-a3f0-4509-9619-6c73b664c786
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109470 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 922500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109470 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI BUDOWLANO-INWESTYCYJNE RAFAŁ MIKSA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392328850
7.3.3) Ulica: Liliowa 7
7.3.4) Miejscowość: Jonkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-042
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANO INWESTYCYJNE RAFAŁ MIKSA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANO INWESTYCYJNE RAFAŁ MIKSA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109470 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-05INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru na zadaniu pn.: "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przyłękach" z podziałem na części: Część I: Pełnienie funkcji inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej...
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.