Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00302950/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: II Oddział w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Starołęcka 31
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-361
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48618745545
1.5.8.) Numer faksu: +48618772850
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_poznan2@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83145753-0129-11ef-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00449139/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Malowanie pomieszczeń w bud. B II Oddziału ZUS w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302950
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 540000.271.5.2024-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 541806,23 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 506355,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace remontowe związane wykonaniem robót malarskich wnętrza budynku w II Oddziale ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31. Prace obejmują:
1) roboty przygotowawcze:
- zabezpieczenie podłóg folią - wykładziny dywanowe, wykładziny PCV, płytki gres, itp.,
- zabezpieczenie okien i parapetów folią,
- zabezpieczenie folią mebli lub wystawienie do pomieszczeń sąsiednich mebli znajdujących się w pomieszczeniu remontowanym wraz z ponownym wstawieniem,
- zabezpieczenie szaf w serwerowni,
- zabezpieczenie regałów składnic akt osłoną z folii - 5 pomieszczeń,
- przenoszenie i znoszenie gruzu budowlanego oraz wywiezienie gruzu, wraz z utylizacją,
2) roboty budowlane w zakresie ścian:
- zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2,
- przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach w miejscu spękań,
- likwidacja nierówności na ścianach oraz pęknięć tynków - założono 1408,73 m2, wewnętrzne gładzie gipsowe, dwuwarstwowe na ścianach - założono 1408,73 m2,
- gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi,
- dwukrotne malowanie farbami lateksowymi korytarz ściany i klatek schodowych,
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi pomieszczeń biurowych,
3) roboty budowlane w zakresie sufitów:
- wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe - założono 541,82 m2,
- gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi,
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów,
4) inne roboty:
- montaż odbojnic ściennych z pcv min. 20cm wraz z zagruntowaniem powierzchni przed montażem, kolor odbojnic RAL 9010,
- wypełnienie szczelin masą akrylową - połączenia okna z ościeżem,
- demontaż kratek wentylacyjnych wraz z utylizacją,
- obsadzenie kratek wentylacyjnych (kolor RAL 9010) w ścianach wraz z wyprawieniem miejsca montażu,
- usunięcie starej farby olejnej - zmycie lub zeskrobanie farby z rur c.o,
- przygotowanie pod malowanie,
- dwukrotne malowanie farbą olejną rur c.o.,
- montaż i demontaż podtynkowych gniazd wtyczkowych,
- montaż i demontaż wyłącznika lub przycisku 1-bieg. podtynkowego w puszce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442110-1 - Malowanie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439479,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554044,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439479,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Magnum Agnieszka Monika Ciupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211737173
7.3.3) Ulica: Rynkowa nr 12
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU MAGNUM AGNIESZKA MONIKA CIUPA
jakie przetargi wygrała firma
PHU MAGNUM AGNIESZKA MONIKA CIUPA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439479,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wynajem toalet przenośnych wraz z usługą serwisową na kąpieliskach miejskich
- Budowa budynku strażnicy dla JRG nr 10 KM PSP w Poznaniu - ETAP III
- Remont schodów zewnętrznych, wejściowych do parku od ul. Mostowej, remont alejek (chodników) oraz wykonanie fundamentów pod ławki i kosze na śmieci w parku przylegającym do Muzeum Etnograficznego
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
- Usługi związane z przeglądami okresowymi i naprawami samochodów ciężarowych marki Mercedes - Benz Unimog U-300
- Gołaszyn: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku administracyjnym
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Przebudowa rozdzielni głównej oraz wykonanie tablic obiektowych w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji pomieszczeń przyziemia i ich adaptacji na magazyn zbiorów archeologicznych w budynku przy ul. Chopina 15 w Wejherowie
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Wymiana instalacji grzewczej w budynku Zespołu Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Opolu
- Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku strażnicy w Grotnikach Dużych
więcej: Roboty malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.