Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00361582/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ciągu pieszo - rowerowego na terenie Gminy Miechów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000523940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miechow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/miechow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ciągu pieszo - rowerowego na terenie Gminy Miechów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2246d7b8-27fa-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384883
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019327/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa ciągu pieszo - rowerowego na terenie Gminy Miechów ( zaprojektuj i wybuduj) ) Polski Ład
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361582
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13035247,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Miechów w formule zaprojektuj i wybuduj obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami i uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID, pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót, wykonaniem na jej podstawie wszystkich robót budowlanych wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie/dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy (zgodnie z warunkami określonymi w decyzji ZRID i wymogami ustawy Prawo budowlane).
Zadanie jest dofinansowane z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH Edycja 8/2023/5221/PolskiLad.
Zamawiający informuje, że ma zawarte porozumienie z Zarządem Województwa Małopolskiego w sprawie przekazania zarządzania odcinkiem drogi wojewódzkiej 783 w trybie art. 19 ust 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych. Zgodnie z zapisami tego porozumienia do nadzorowania kontrolowania i dokonywania oceny realizacji jest upoważniony Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie (ZDW).
II. Zakres rozwiązań projektowych obejmuje między innymi:
1. Wykonanie podziałów geodezyjnych ok. 70 działek prywatnych. Zamawiający oczekuje minimalnej ingerencji w działki prywatne.
2. Wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej dla całego zakresu inwestycji.
3. Wykonanie badań geotechnicznych.
4. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach . W przypadku, kiedy projektant uzna, że dla realizowanego przedsięwzięcia nie jest wymagane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, należy dołączyć do dokumentacji opinię organu właściwego do wydania przedmiotowej decyzji potwierdzającą brak konieczności jej uzyskania.
5. Wykonanie operatu wodnoprawnego. W przypadku, kiedy projektant uzna, że dla realizowanego przedsięwzięcia nie jest wymagane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie Pozwolenia wodnoprawnego, należy dołączyć do dokumentacji opinię organu właściwego do wydania decyzji – pozwolenie wodnoprawne, potwierdzającą brak konieczności jej uzyskania.
6. Opracowanie inwentaryzacji zieleni i drzew oraz uzyskanie decyzji na wycinkę kolidujących drzew w tym projekt ewentualnych nowych nasadzeń. W przypadku naliczenia opłat z tytułu wycinki, ich koszty obciążają Gminę Miechów.
7. Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
8. Przebudowę/rozbudowę dróg zgodnie z założeniami wariantu określonego w PFU.
9. Budowę ciągu pieszo-rowerowego zgodnie z założeniami określonymi w PFU.
10. Budowę zatok autobusowych.
11. Budowę kanalizacji deszczowej/elementów odwodnienia terenu.
12. Inwentaryzację i przebudowę istniejącej infrastruktury kolidującej z inwestycją.
13. Przebudowę sieci, instalacji i obiektów budowlanych kolidujących z zakresem inwestycji zgodnie z otrzymanymi warunkami od ich zarządców.
14. Przebudowę istniejących zjazdów.
15. Projekt zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych wraz z uzgodnieniami.
16. Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu, jej uzgodnienie (oznakowanie poziome i pionowe, elementy bezpieczeństwa ruchu).
17. Przebudowę istniejącego oświetlenia ulicznego, polegającą na przebudowie słupów kolidujących z inwestycją oraz wymianę istniejących opraw oświetleniowych. Doświetlenie istniejących i nowoprojektowanych przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerzystów.
18. Uzyskanie wszelkich uzgodnień dokumentacji projektowej wymaganej przepisami prawa w tym opinie, pozwolenia, postanowienia i decyzje wymagane przez Ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 311). Zgodnie z zawartym porozumieniem pomiędzy Gminą Miechów a ZDW należy każdorazowo uzgodnić dokumentację projektową z ZDW w zakresie rozwiązań projektowych zadania, w tym projektu budowlanego, przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub ZRID.
19. Uzyskanie ostatecznej decyzji ZRID
20. Pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych. W przypadku konieczności uszczegółowienia/zmiany dokumentacji na etapie wykonywania robot, a zmiany te nie wynikają ze zmiany obowiązujących w trakcie realizacji dokumentacji przepisów prawa Wykonawcy zadania nie będzie przysługiwało w tym zakresie dodatkowe wynagrodzenie.
21. Wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych branż w układzie technologicznym.
22. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
III. W zakresie wykonania robót budowlanych zakres prac obejmuje:
1. Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie wykonywania zamówienia wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zadania.
2. Zapewnienia przez Wykonawcę zadania objęcia i kierowania budową przez osoby posiadające wymagane uprawnienia w poszczególnych branżach.
3. Przekazania kompletu dokumentów ze strony wykonawcy niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia budowy w Organie nadzoru budowlanego.
4. Wykonanie całości robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej decyzją ZRID oraz wykonanie zadania zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
5. Po wykonaniu robót budowlanych uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia budowy wraz z zaświadczeniem, że organ nie wniósł sprzeciwu do dokonanego zgłoszenia.
6. Przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy na zasadach określonych w Umowie.
7. Sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji zamówienia.
8. Opracowanie, skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w formie operatu.
Zamawiający informuje, że zgodnie z zawartym porozumieniem z Zarządem Województwa Małopolskiego w sprawie przekazania zarządzania odcinkiem drogi wojewódzkiej 783 w trybie art. 19 ust 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych, roboty budowlane i odbiory będą odbywały się przy udziale inspektora nadzoru ZDW właściwego dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach.
Szczegółowy zakres zadania w tym dokumentacji projektowej, wykonania na jej podstawie robót budowlanych, ogólne właściwości funkcjonalno – użytkowe opisuje niniejsza SWZ, Program Funkcjonalno – Użytkowy – załącznik nr 7 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
UWAGA: Podane w Programie Funkcjonalno - Użytkowym ilości robót są ilościami przybliżonymi i nie są wiążące dla Wykonawcy, który jest zobowiązany opracować własny przedmiar robót w ramach opracowania dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Wszelkie koszty opracowania dokumentacji niezbędnej do rozpoczęcia, prowadzenia i ukończenia robót budowlanych ponosi Wykonawca.
IV. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym zamówieniem i ceną ofertową obejmują także:
1. Organizację i zagospodarowanie zaplecza i placu budowy w tym ogrodzenia, bariery itp.
2. Poniesienie ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót.
3. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji –naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego.
4. Wykonanie badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających.
5. Zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
6. Utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.
7. Oznakowanie, zabezpieczenie i oświetlenie miejsc kolizyjnych.
8. Po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233140-2 - Roboty drogowe
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na ten cel.INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Miechowie w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Obsługa instruktorska zajęć nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych w 2025 roku
- "Zakup samochodu dla Straży Miejskiej w Miechowie wraz ze stacją ładowania"
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Wierzbie oraz wsi Uniejów Parcela, gmina Charsznica
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Uniejów Parcela, gmina Charsznica
- Dostawa aparatury medycznej w ramach projektu pn.: Modernizacja SOR w Miechowie oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia - powtórka.
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.