Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00291438/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Krzanowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzanowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Morawska 5
1.5.2.) Miejscowość: Krzanowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324108207
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krzanowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzanowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-603c64ff-fc83-11ee-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Krzanowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-603c64ff-fc83-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051497/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Krzanowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291438
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1577235,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 :Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Wesołej 6 w Pietraszynie
a) Prace przygotowawczo-zabezpieczające,
b) Roboty rozbiórkowe (schody zewnętrzne, taras przedszkola, zadaszenia nad zejściem do piwnicy oraz inne wskazane w dokumentacji projektowej)
c) Demontaż/montaż stolarki okiennej i drzwiowej w niezbędnym zakresie wskazane w dokumentacji projektowej,
d) Docieplenie stropodachów
e) Montaż rusztowań,
f) Roboty dekarskie,
g) Demontaż/montaż instalacji odgromowej,
h) Roboty murarskie w obrębie otworów okiennych/drzwiowych, ścianek attyk na dachu,
i) Roboty termoizolacyjne ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą( ETICS),
j) Roboty wykończeniowe wewnętrzne w niezbędnym zakresie(obróbka ościeży okien i drzwi),
k) Roboty wykończeniowe zewnętrzne,
l) Montaż schodów zewnętrznych,
m) Montaż zadaszeń nad wejściem,
n) Utwardzenie terenu, wykonanie tarasu i schodów terenowych na gruncie,
o) Uporządkowanie terenu budowy
Oraz pozostałe roboty określone w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ
Uwaga: Przedmiot zamówienia nie obejmuje prac budowlanych związanych z ociepleniem ścian zewnętrznych części mieszkalnej budynku zgodnie ze schematem załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 475609,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 :Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Zawadzkiego 5 w Krzanowicach
a) Prace przygotowawczo-zabezpieczające,
b) Roboty rozbiórkowe (schody zewnętrzne, zadaszenia nad zejściem do piwnicy oraz inne wskazane w dokumentacji projektowej)
c) Demontaż/montaż stolarki okiennej i drzwiowej w niezbędnym zakresie, wskazany w dokumentacji projektowej,
d) Docieplenie stropodachu
e) Montaż rusztowań,
f) Roboty dekarskie,
g) Roboty murarskie w obrębie otworów okiennych/drzwiowych (zamurowania otworów),,
h) Roboty termoizolacyjne ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą( ETICS),
i) Roboty wykończeniowe wewnętrzne w niezbędnym zakresie(obróbka ościeży okien i drzwi podlegających wymianie, przebudowa w kotłowni),
j) Roboty instalacyjne w zakresie instalacji C.O. (wymiana źródła ciepła, wymiana częściowa grzejników)
k) Roboty instalacyjne elektryczne (przebudowa instalacji w niezbędnym zakresie, zasilanie pomp ciepła )
l) Roboty wykończeniowe zewnętrzne,
m) Zakup i uruchomienie urządzenia do przewożenia osób niepełnosprawnych,
n) Utwardzenie terenu, odtworzenie nawierzchni,
o) Uporządkowanie terenu budowy
Oraz pozostałe roboty określone w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ
Uwaga: Przedmiot zamówienia nie obejmuje prac instalacyjnych montażu instalacji fotowoltaicznej w budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 508130,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 :Termomodernizację budynku gminnego ośrodka zdrowia w Krzanowicach przy ul. Kolejowej 10
a) Prace przygotowawczo-zabezpieczające,
b) Roboty rozbiórkowe (schody terenowe, zadaszenia betonowe)
c) Demontaż/montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
d) Docieplenie stropodachów i dachu,
e) Montaż rusztowań,
f) Roboty dekarskie,
g) Demontaż/montaż instalacji odgromowej,
h) Roboty murarskie w obrębie otworów okiennych/drzwiowych
i) Roboty termoizolacyjne ścian zewnętrznych,
j) Roboty wykończeniowe wewnętrzne,
k) Roboty wykończeniowe zewnętrzne,
l) Budowa schodów zewnętrznych oraz pochylni,
m) Utwardzenie terenu,
n) Uporządkowanie terenu budowy
Oraz pozostałe roboty opisane w dokumentacji z załącznika nr 4 do SWZ
Uwaga: Przedmiot zamówienia nie obejmuje prac budowlanych związanych z ociepleniem przegród zewnętrznych budynku kotłowni zgodnie ze schematem załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 593495,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662162,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662162,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662162,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DORBUD SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392027272
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Nędza
7.3.5) Kod pocztowy: 47-440
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 662162,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699798,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699798,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699798,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DORBUD SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392027272
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Nędza
7.3.5) Kod pocztowy: 47-440
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699798,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 993084,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 993084,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 993084,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DORBUD SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392027272
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Nędza
7.3.5) Kod pocztowy: 47-440
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 993084,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.