eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinOchrona osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek podległych.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek podległych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000359

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 2a

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.polub.w7.zamowienia@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-lublin/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://polublin.ezamawiajacy.pl/pn/POLUBLIN/demand/156152/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek podległych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfaff6d8-fe23-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056625/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa ochrony osób i mienia w obiektach i na terenach przyległych Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek podległych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294133

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3020-7.261.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Usługa ochrony osób i mienia w obiektach i na terenach przyległych Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek podległych położonych w Lublinie”:
Zamawiający wymaga świadczenia usługi w następującym wymiarze:
 dla Prokuratury Okręgowej w Lublinie (ul. Okopowa 2a, 20-950 Lublin) – całodobowo, 7 dni w tygodniu, w tym w święta i dni ustawowo wolne od pracy;
 dla Prokuratury Rejonowej w Lublinie i Prokuratury Rejonowej Lublin-Południe w Lublinie (ul. Chmielna 10, 20-075 Lublin)
– całodobowo, 7 dni w tygodniu, w tym w święta i dni ustawowo wolne od pracy;
 dla Prokuratury Rejonowej w Lublinie Działu Wojskowego
(ul. Żwirki i Wigury 6, 20-609 Lublin) – w dni robocze od godz. 6:30 do godz. 17:30;
 dla Prokuratury Rejonowej Lublin-Północ w Lublinie (ul. Narutowicza 32, 20-016 Lublin) – w dni robocze od godz. 6:30 do godz. 17:30.
Łączny wymiar godzin usługi w zakresie części 1 dla wszystkich obiektów wynosi: 46 084 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 1492776,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Usługa ochrony osób i mienia w obiektach i na terenach przyległych Prokuratury Rejonowej w Łukowie”:
Zamawiający wymaga świadczenia usługi w następującym wymiarze:
 dla Prokuratury Rejonowej w Łukowie (ul. Piłsudskiego 28, 21-400 Łuków) – w dni robocze od godziny 6:30 do godz. 15:30;
Łączny wymiar godzin usługi w zakresie części 2 wynosi: 4 518 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 137515,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot em zamówienia jest „Usługa ochrony osób i mienia w obiektach i na terenach przyległych Prokuratury Okręgowej w Lublinie Ośrodka Zamiejscowego w Chełmie i Prokuratury Rejonowej w Chełmie”:
Zamawiający wymaga świadczenia usługi w następującym wymiarze:
 dla Prokuratury Okręgowej w Lublinie Ośrodka Zamiejscowego
w Chełmie i Prokuratury rejonowej w Chełmie (ul. Sienkiewicza 20, 22-100 Chełm) – w dni robocze od godziny 6:30 do godz. 15:30.
Łączny wymiar godzin usługi w zakresie części 3 wynosi: 4 518 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 157084,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Usługa ochrony osób i mienia w obiektach i na terenach przyległych Prokuratury Rejonowej w Lubartowie”:
Zamawiający wymaga świadczenia usługi w następującym wymiarze:
 dla Prokuratury Rejonowej w Lubartowie (Al. Tysiąclecia 4, 21-100 Lubartów) – w dni robocze od godziny 7:00 do godz. 16:00.
Łączny wymiar godzin usługi w zakresie części 4 wynosi: 4 518 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 132792,75 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Usługa ochrony osób i mienia w obiektach i na terenach przyległych Prokuratury Rejonowej w Świdniku”:
Zamawiający wymaga świadczenia usługi w następującym wymiarze:
 dla Prokuratury Rejonowej w Świdniku (ul. Krępiecka 18, 21-040 Świdnik) – w dni robocze od godziny 06:30 do godz. 15:30.
Łączny wymiar godzin usługi w zakresie części 5 wynosi: 4 518 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 131400,36 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Usługa ochrony osób i mienia w obiektach i na terenach przyległych Prokuratury Rejonowej w Opolu Lubelskim”:
Zamawiający wymaga świadczenia usługi w następującym wymiarze:
 dla Prokuratury Rejonowej w Opolu Lubelskim (ul. Przemysłowa 1c, 24-300 Opole Lubelskie) – w dni robocze od godziny 06:30 do godz. 15:30.
Łączny wymiar godzin usługi w zakresie części 6 wynosi: 4 518 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 142168,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1432954,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1857512,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1432954,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TIME GROUP POLSKA Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SKY ONE Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412538663

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1432954,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145252,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197074,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145252,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Solid Security Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Solid Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211008627

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145252,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164956,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205618,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164956,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Solid Security Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Solid Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211008627

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164956,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130976,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194277,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130976,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Glanc- serwis Mariola Mroczkowska

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Spec-serwis Daniel Mroczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171548820

7.3.4) Miejscowość: Piotrawin Kolonia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130976,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145041,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173382,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145041,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel Security Solutions Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Safety Sp. z o. o., Impel FM Contractor Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010649527

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145041,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130036,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208343,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130036,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Glanc- serwis Mariola Mroczkowska

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Spec-serwis Daniel Mroczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171548820

7.3.4) Miejscowość: Piotrawin Kolonia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130036,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.